Technisch Manager

Bacchus

Batmin
Administrator
Trouwens als je denkt dat het niet erger kan dan JvoH als TD dan heb je het mis. Een nog ergere scenario is als Faber hoofdscout wordt en de toekomstige opvolger van JvoH wordt.
Ik zie dit eerlijk gezegd ook wel gebeuren. (Ik denk overigens niet dat ik er heel blij van zou worden.)

Als je eerst ergens leest "Faber heeft bij PSV alles al gedaan, behalve een functie in de directie" en vervolgens lees je elders "PSV zoekt intern naar ene opvolger voor John de Jong", dan ben ik ook geneigd één en één bij elkaar op te tellen.

Bas

Routinier
ED meldt dat Jan Vennegoor en Faber in beeld zijn als opvolger John. Zie ik Brands voor aan. Hij werkt graag met mensen die hij al kent. Ik hoop in dat geval dat geval dat Van der Wallen ingrijpt en Brands ontslaat. Dan is het een echte baas wat mij betreft. Dan mag hij van mij Brands opvolgen. Hoe dan ook, als Vennegoor of Faber TD wordt, dan haak ik definitief af.

Wat een vriendenkliek zeg, als het Faber wordt kan ik me er nog iets bij voorstellen, die heeft wel de jeugdopleiding goed neergezet en heeft dus in een bestuurlijke rol wel wat ervaring. Als het VoH wordt dan zet Brands zichzelf echt voor lul, weer een nieuwe stagiair aan de macht bij PSV. Ga gewoon voor iemand met ervaring van buitenaf, zijn ze bang dat ervaren TDs van buitenaf hun visie niet delen? In dat geval: mooi, want er mag weleens flink gekeken worden of deze visie ons verder gaat brengen.

Mocht Brands echt zonnodig willen verjongen dan mag hij mij altijd een berichtje sturen!

Retro Willems

Assistent Coach
Wat een vriendenkliek zeg, als het Faber wordt kan ik me er nog iets bij voorstellen, die heeft wel de jeugdopleiding goed neergezet en heeft dus in een bestuurlijke rol wel wat ervaring. Als het VoH wordt dan zet Brands zichzelf echt voor lul, weer een nieuwe stagiair aan de macht bij PSV. Ga gewoon voor iemand met ervaring van buitenaf, zijn ze bang dat ervaren TDs van buitenaf hun visie niet delen? In dat geval: mooi, want er mag weleens flink gekeken worden of deze visie ons verder gaat brengen.

Mocht Brands echt zonnodig willen verjongen dan mag hij mij altijd een berichtje sturen!
Heb het idee dat Brands niet graag een zwaargewicht naast zich duldt. Hij was er als de kippen bij om de Arnesen geruchten de kop in te drukken en aan te kondigen dat hij de directie graag wil vernieuwen. Hij wil dus graag aan de knoppen blijven draaien zonder het vuil werk te hoeven doen van een TD.

RAZINHO

Assistent Coach
Van een redelijk betrouwbare bron begrepen dat Marcel Brands Stan Valcks op het oog heeft als nieuwe TD.

Retro Willems

Assistent Coach
Van een redelijk betrouwbare bron begrepen dat Marcel Brands Stan Valcks op het oog heeft als nieuwe TD.
Zou een vreemd doelwit zijn gelet op uitspraak over directie vernieuwen. Mij lijkt het waarschijnlijker dat hij een rookie gaat aanstellen zoals JvoH zodat ie op technisch gebied zelf de lakens kan blijven uitdelen.

Zomergast

Jeugdspeler
Ik zou graag eens een buitenlandse inbreng hebben. Wellicht die van Dortmund of RB Salzburg. Die weten vaak jonge groei briljanten te vinden. Maar gaat dat met de huidige directie en cultuur?

Humtoezje

Aanvoerder
Als oude TD bedoel je?
Wat is dat toch met PSV dat ze zo bang zijn om buiten de club te kijken?
Ik kan me niet voorstellen dat de rvc nu aan navelstaren doet. Ze kwamen een paar jaar geleden bij Schmidt en Götze uit. Ik weet niet wie daar precies een vinger in de pap heeft gehad, maar het staat me bij dat het gerucht ging dat vd Wallen iets van doen had met het salaris van Götze. Als dat klopt, lijkt het mij dat hij weer die richting op gaat denken en doen.
Hoop ik althans.

Is die gozer van Dortmund niet onlangs gestopt?

Bovenaan Onderaan