Technisch Manager

Ik zou graag eens een buitenlandse inbreng hebben. Wellicht die van Dortmund of RB Salzburg. Die weten vaak jonge groei briljanten te vinden. Maar gaat dat met de huidige directie en cultuur?
 
Als oude TD bedoel je?
Wat is dat toch met PSV dat ze zo bang zijn om buiten de club te kijken?
Ik kan me niet voorstellen dat de rvc nu aan navelstaren doet. Ze kwamen een paar jaar geleden bij Schmidt en Götze uit. Ik weet niet wie daar precies een vinger in de pap heeft gehad, maar het staat me bij dat het gerucht ging dat vd Wallen iets van doen had met het salaris van Götze. Als dat klopt, lijkt het mij dat hij weer die richting op gaat denken en doen.
Hoop ik althans.

Is die gozer van Dortmund niet onlangs gestopt?
 
Faber heeft een speciale leergang gevolgd bij knvb om TD te worden. Dan weet je het wel: 1+1. Er is weer een nieuwe werkervaringsplek vrij gekomen bij psv.

Gevoelsmatig heb ik nog liever Vennegoor. Daar weet ik niks van behalve dat hij onervaren is. Faber heb ik Engels horen praten, kwam ie echt als een imbeciel over. Ook in het Nederlands komt hij niet snugger over. Als hij geen voetbalachtergrond had gehad dan had ie bij de afdeling facturatie gewerkt bij Mengvoeders United.

Voor de jongere forummers:
 
Zoek me suf. Kan ‘m niet vinden. Jarenlang bij een club uit het roergebied gewerkt. Onlangs gestopt, zelf opgestapt.


Tom tie dom.

Gevonden
Max Eberl van Gladbach.
Er is toch nog een andere club in het Ruhrgebied. Hebben we onlangs nog een speler aan verkocht. Dortmund. Edin Terzic is de naam
 
Faber heeft een speciale leergang gevolgd bij knvb om TD te worden. Dan weet je het wel: 1+1. Er is weer een nieuwe werkervaringsplek vrij gekomen bij psv.

Gevoelsmatig heb ik nog liever Vennegoor. Daar weet ik niks van behalve dat hij onervaren is. Faber heb ik Engels horen praten, kwam ie echt als een imbeciel over. Ook in het Nederlands komt hij niet snugger over. Als hij geen voetbalachtergrond had gehad dan had ie bij de afdeling facturatie gewerkt bij Mengvoeders United.

Voor de jongere forummers:
Een klassieker, blijft goed. Het beste dat Theo Maassen ooit gemaakt heeft naar mijn mening.
 
Een klassieker, blijft goed. Het beste dat Theo Maassen ooit gemaakt heeft naar mijn mening.
Eén van de beste zou ik zeggen.
Zittend op het bierkratje waar hij beweert dat je op het Stratumseind ook wel in elkaar geslagen wordt, maar dan wel "gemoedelijk" mag er ook zijn.
En niet te vergeten uit dezelfde show; "Het enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven". ;)
 
Eén van de beste zou ik zeggen.
Zittend op het bierkratje waar hij beweert dat je op het Stratumseind ook wel in elkaar geslagen wordt, maar dan wel "gemoedelijk" mag er ook zijn.
En niet te vergeten uit dezelfde show; "Het enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven". ;)
Waarbij de beste die van de raad van elf is. Het menselijk onvermogen en de perversie van het marktdenken verpakt in een meesterlijke conference.
 
Chris Woerts noemt bij VI dat Jordy Zuidam de grootste kandidaat is om de Jong op te volgen.

De lijn van niet uitgebalanceerde selecties van de afgelopen jaren gaan we doorzetten dus.
Jordy Zuidam werd eerder al eens genoemd bij Ajax om Overmars op te volgen. Maar dit werd niet concreet.
Hij wordt meer dan eens genoemd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan