Technisch Manager

Jordy Zuidam werd eerder als eens genoemd bij Ajax om Overmars op te volgen. Maar dit werd niet concreet.
Hij wordt meer dan eens genoemd.
PSV zou ondertussen wel moeten weten om niet toe te happen bij iemand waar Ajax interesse in had maar niet doorpakte (Zahavi, Drommel) :cautious:
 
Geen idee wat ik hier van moet vinden, het is in ieder geval niet iemand waar ik heel snel zelf op gekomen zou zijn. Uiteindelijk is het belangrijkste dat welke TD er ook komt deze ook echt invloed mag hebben op het spelersbeleid wat er gevoerd wordt binnen de club. En mij bekruipt wel een beetje het gevoel dat Brands de baas is en JdJ/Zuidam/wie dan ook een poppetje is dat op de TD-stoel mag zitten zolang die maar binnen het al omkaderde PSV-beleid werkt.

Hij is in ieder geval geen stagiair zoals Vennegoor o.i.d.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toen hij speler was van PEC werd zijn laptop ‘gejat’ op Mallorca. Ik ben vergeten of het echt was of niet. Ben toen met hem meegegaan naar de politie aldaar om aangifte te doen tbv de verzekering. Heb de mijne meteen ook aangemeld als zijnde gestolen. Help zo’n jochie in het buitenland niet voor niks, tenslotte.
Hij kreeg geld, ik niet.

Ach ja, dat waren tijden.
 
En welk netwerk heeft Jordy? En ik bedoel niet het netwerk om Nederlandse voetballers uit het buitenland die uitgeblust zijn terughalen of het binnenhalen van voetballers die het niet hebben gered in de top zoals de Ramselaartjes van deze wereld.
 
Jordy Zuidam werd eerder als eens genoemd bij Ajax om Overmars op te volgen. Maar dit werd niet concreet.
Hij wordt meer dan eens genoemd.
PSV gaat voor een DUO als TD in navolging van Ajax en daarbij wordt gedacht aan Faber samen met Zuidam. Ik vind dat een uitstekend idee: iemand als Faber die de club, de cultuur en filosofie van PSV erg goed kent en daarnaast een ervaren TD. Kortom, mijn zegen hebben deze twee heren als Duo-TD !!
 
En welk netwerk heeft Jordy? En ik bedoel niet het netwerk om Nederlandse voetballers uit het buitenland die uitgeblust zijn terughalen of het binnenhalen van voetballers die het niet hebben gered in de top zoals de Ramselaartjes van deze wereld.
Ze halen nog wel eens wat Japanners en Fransen naar Utrecht. Dat kan best leuk zijn, verder geen idee. Welk netwerk heeft Faber dan?
 
PSV gaat voor een DUO als TD in navolging van Ajax en daarbij wordt gedacht aan Faber samen met Zuidam. Ik vind dat een uitstekend idee: iemand als Faber die de club, de cultuur en filosofie van PSV erg goed kent en daarnaast een ervaren TD. Kortom, mijn zegen hebben deze twee heren als Duo-TD !!
Daar ben ik ook wel voor te porren. Faber heeft toch de jeugdopleiding op de kaart gezet en die Zuidam kan ook wel wat.
 
Welk netwerk hadden H2 dan?

Ik snap best dat je ergens een netwerk moet hebben, maar ik vraag me af of alles ook van de TD af moet komen. Er zal ook iets aan de scouting moeten gebeuren.
 
Ze halen nog wel eens wat Japanners en Fransen naar Utrecht. Dat kan best leuk zijn, verder geen idee. Welk netwerk heeft Faber dan?
Ben echt benieuwd. Geen idee wat Faber kan brengen. Ik heb er alleen totaal geen idee bij en zie bij utrecht vaak oud eredivisie spelers spelen.
 
Welk netwerk hadden H2 dan?

Ik snap best dat je ergens een netwerk moet hebben, maar ik vraag me af of alles ook van de TD af moet komen. Er zal ook iets aan de scouting moeten gebeuren.
H2? Gerrie Hamster heeft toch wel een groot netwerk. Kijk alleen al naar de scouts van ajax.

Maar nogmaals. Ik heb echt geen enkel idee behalve wat ik zelf zie aan spelers bij Utrecht. Ik laat me graag verrassen. Als we maar niet weer een type John krijgen.
 
Of gaat PSV voor de F2 in navolging van de H2 in Amsterdam? Dat bekt wel lekker in de media: Faber-Fledderus = F2 ! Mijn voorkeur gaat wel uit naar Faber-Zuidam, maar F2 is in principe ook goed...:ROFL::lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan