Technisch Manager

Volgens meneer zwartkijker Waterreus gaat Brands ook ontslag nemen. Want hij is niet meer de baas. Wat een onzin. Als dit zo zou zijn, dan had vd Sar al 3x zijn ontslagen. Er werden nota bene op de laatste dag maar liefst 2 deals geblokkeerd door hun RvC.. Wat zouden hij en H2 wel niet moeten denken?
 
Volgens meneer zwartkijker Waterreus gaat Brands ook ontslag nemen. Want hij is niet meer de baas. Wat een onzin. Als dit zo zou zijn, dan had vd Sar al 3x zijn ontslagen. Er werden nota bene op de laatste dag maar liefst 2 deals geblokkeerd door hun RvC.. Wat zouden hij en H2 wel niet moeten denken?
Onze Ronald is al een tijdje erg zuur over de club…die zit overduidelijk nog met oud zeer of rancune ofzoiets, lekker laten gaan…
 
De RvC wilde een gesprek met John vanwege een gebrek aan vertrouwen. Ze dachten met zijn vieren dat ze het zo konden kantelen dat het vertrouwen in John terug zou kunnen komen.
John heeft er niet het goede gevoel bij en voelt zich niet geroepen om op de uitnodiging in te gaan.

Ik denk wel dat Marcel de baas is. Formeel gezien kan de RvC John niet ontslaan en Brands legt in het interview verschillende keren uit dat hij geprobeerd heeft om John te overtuigen. John vraagt Marcel nog om advies, dat is ook een teken dat Marcel de baas is?

Toch het blijft wel gissen waarom de RvC het vertrouwen in John is verloren?
En Ik vraag me af of ze het verzoek van dat gesprek niet anders konden brengen zodat John wel zou komen
 
Onze Ronald is al een tijdje erg zuur over de club…die zit overduidelijk nog met oud zeer of rancune ofzoiets, lekker laten gaan…
Ik zou je de Skiete Willy podcast aflevering van een 3-4 weken geleden aanraden waarbij Waterreus de hoofdact is. Dan zal je zien dat dat zwartkijken wel meevalt. Hij is wel extreem pragmatisch en realistisch zoals ie ook altijd speelde. Mooie vent, dat is 't.

Ik begrijp van onze clubwatcher Marco Timmer dat het vertrouwen is opgezegd omdat John en de CL niet haalde en geen speler verkocht. Het had of of gemoeten. Blijf het een vreemde beslissing vinden van de RvC..

En de vraag rest: Wie dan wel? Binnen NL zie ik geen vervanger. Ernest Faber zou misschien willen doorschuiven, maar dan heb je geen ervaring.
Nico-Jan Hoogma misschien? Ex-directeur topvoetbal van de KNVB en ervaring als bestuurder bij Heracles.
 
Ik zou je de Skiete Willy podcast aflevering van een 3-4 weken geleden aanraden waarbij Waterreus de hoofdact is. Dan zal je zien dat dat zwartkijken wel meevalt. Hij is wel extreem pragmatisch en realistisch zoals ie ook altijd speelde. Mooie vent, dat is 't.

Ik begrijp van onze clubwatcher Marco Timmer dat het vertrouwen is opgezegd omdat John en de CL niet haalde en geen speler verkocht. Het had of of gemoeten. Blijf het een vreemde beslissing vinden van de RvC..

En de vraag rest: Wie dan wel? Binnen NL zie ik geen vervanger. Ernest Faber zou misschien willen doorschuiven, maar dan heb je geen ervaring.
Nico-Jan Hoogma misschien? Ex-directeur topvoetbal van de KNVB en ervaring als bestuurder bij Heracles.
Vreemd dat Brands dan in zijn interview zegt dat het niet aan een verkoop ligt.
 
Maar dan vind ik de vergelijking met waarom het klopt dat Malacia maar 15 miljoen waard was niet kloppen.
Conferencel league, derde plek en geen prijzen. Kan Gakpo winket veel beter tegenover stellen.
Ik kan me voorstellen dat ze bij Feijenoord denken dat ze er iets meer uit hadden kunnen halen.
 
Maar dan vind ik de vergelijking met waarom het klopt dat Malacia maar 15 miljoen waard was niet kloppen.
Conferencel league, derde plek en geen prijzen. Kan Gakpo winket veel beter tegenover stellen.
Ik kan me voorstellen dat ze bij Feijenoord denken dat ze er iets meer uit hadden kunnen halen.
Ik denk ook dat Fey er meer uit had kunnen halen. Sowieso omdat ze hem aan Man Utd hebben verkocht. Net als dat ik denk dat PSV meer uit de transfer van Dumfries, beter vergelijkingsmateriaal voor Malacia en die notabene aanvoerder van PSV was, had kunnen halen, maar ja. Ik hoef jou denk ik niet te vertellen dat aanvallers, en zeker die met veel potentie veel meer opleveren dan backs.
 
Ik denk ook dat Fey er meer uit had kunnen halen. Sowieso omdat ze hem aan Man Utd hebben verkocht. Net als dat ik denk dat PSV meer uit de transfer van Dumfries, beter vergelijkingsmateriaal voor Malacia en die notabene aanvoerder van PSV was, had kunnen halen, maar ja. Ik hoef jou denk ik niet te vertellen dat aanvallers, en zeker die met veel potentie veel meer opleveren dan backs.
Hopelijk leren we er van en durven we ooit meer te vragen. Het begin was er door een bod op Gakpo van tafel te slaan? Dan heb ik het even niet over de discussie of het handig was gezien het missen van CL voetbal.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je de Skiete Willy podcast aflevering van een 3-4 weken geleden aanraden waarbij Waterreus de hoofdact is. Dan zal je zien dat dat zwartkijken wel meevalt. Hij is wel extreem pragmatisch en realistisch zoals ie ook altijd speelde. Mooie vent, dat is 't.

Ik begrijp van onze clubwatcher Marco Timmer dat het vertrouwen is opgezegd omdat John en de CL niet haalde en geen speler verkocht. Het had of of gemoeten. Blijf het een vreemde beslissing vinden van de RvC..

En de vraag rest: Wie dan wel? Binnen NL zie ik geen vervanger. Ernest Faber zou misschien willen doorschuiven, maar dan heb je geen ervaring.
Nico-Jan Hoogma misschien? Ex-directeur topvoetbal van de KNVB en ervaring als bestuurder bij Heracles.
Als JdJ een van de 2 bereikt had, dan was er geen probleem geweest, denk ik. Dan was de financiële zekerheid er geweest. Missen CL, geen verkoop waarop je in de winter/eind dit seizoen MOET verkopen om levensvatbaar te blijven is geen fijne wetenschap.
Toch jammer. Zag toch de nodige positieve zaken.
 
Hopelijk leren we er van en durven we ooit meer te vragen. Het begin was er door een bod op Gakpo van tafel te slaan? Dan heb ik het even niet over de discussie of het handig was gezien het missen van CL voetbal.
Ik vind het nog steeds een goede zet. Het bod van Leeds utd was overigens ook om te janken, dus alleen een volslagen idioot had dat geaccepteerd. Er werd een redelijk bedrag genoemd, niet hoog genoeg, maar best hoog; echter, 12 miljoen van dat bedrag bestond uit een bonus die PSV zou krijgen indien Leeds de CL zou halen. Koekoek :maniac:
 
Als JdJ een van de 2 bereikt had, dan was er geen probleem geweest, denk ik. Dan was de financiële zekerheid er geweest. Missen CL, geen verkoop waarop je in de winter/eind dit seizoen MOET verkopen om levensvatbaar te blijven is geen fijne wetenschap.
Toch jammer. Zag toch de nodige positieve zaken.
Iemand die Ki Jana Hoever huurt hoort sowieso al per direct op non actief te worden gezet.
 
Als JdJ een van de 2 bereikt had, dan was er geen probleem geweest, denk ik. Dan was de financiële zekerheid er geweest. Missen CL, geen verkoop waarop je in de winter/eind dit seizoen MOET verkopen om levensvatbaar te blijven is geen fijne wetenschap.
Toch jammer. Zag toch de nodige positieve zaken.
Inderdaad spijtig, want er waaide een frisse wind die verwachtingen schiep vanaf het moment dat we Ajax met 3-5 versloegen in de Arena.
Weer een goed teken na de bekerwinst op hen in april.

En waarom zou het bedreigend zijn dat we aan het eind van het seizoen - met de schaal wellicht reeds in ons bezit - een topper moeten verkopen?
We zijn toch een handelshuis waar de elftalfoto iedere twee of drie jaar (vrijwel) geheel vernieuwd is?

Daarnaast geldt ; oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt.
Ik ben niet tevreden over deze stunt van de RvC. Maar daarom stuur ik hen nu toch ook nog niet naar huis. ;)
 
De suggestie van Aad de Mos ondersteun ik zeer zeker: Streuer van FC Twente als opvolger van JDJ. Streuer heeft genoeg ervaring opgedaan in zijn jaren bij Vitesse en nu sinds een paar jaar bij Twente is hij ook goed bezig. Volgens Aad schijnt hij een erg goede netwerk te hebben en vooral connecties in Zuid-Amerika te hebben. Dus, ik vind dat deze Streuer binnen Nederland een zeer goede kandidaat is om JDJ op te volgen bij PSV. Brands moet gauw maar een lijntje uitwerpen richting Streuer.
 
Hopelijk leren we er van en durven we ooit meer te vragen. Het begin was er door een bod op Gakpo van tafel te slaan? Dan heb ik het even niet over de discussie of het handig was gezien het missen van CL voetbal.
Had PSV het bod niet geaccepteerd maar heeft Gakpo het afgeblazen?
 
ED meldt dat Jan Vennegoor en Faber in beeld zijn als opvolger John. Zie ik Brands voor aan. Hij werkt graag met mensen die hij al kent. Ik hoop in dat geval dat geval dat Van der Wallen ingrijpt en Brands ontslaat. Dan is het een echte baas wat mij betreft. Dan mag hij van mij Brands opvolgen. Hoe dan ook, als Vennegoor of Faber TD wordt, dan haak ik definitief af.
 
ED meldt dat Jan Vennegoor en Faber in beeld zijn als opvolger John. Zie ik Brands voor aan. Hij werkt graag met mensen die hij al kent. Ik hoop in dat geval dat geval dat Van der Wallen ingrijpt en Brands ontslaat. Dan is het een echte baas wat mij betreft. Dan mag hij van mij Brands opvolgen. Hoe dan ook, als Vennegoor of Faber TD wordt, dan haak ik definitief af.
2x :nocheer:. 1x voor de gedropte namen, 1x voor het mogelijk afhaken van jou.

Zie in de tweet van Rik aangaande de opvolging en het stuk in het ED dat er ook extern gekeken wordt. Helaas geen abbo op het ED dus geen idee of daar ook namen aan gekoppeld worden.
 
ED meldt dat Jan Vennegoor en Faber in beeld zijn als opvolger John. Zie ik Brands voor aan. Hij werkt graag met mensen die hij al kent. Ik hoop in dat geval dat geval dat Van der Wallen ingrijpt en Brands ontslaat. Dan is het een echte baas wat mij betreft. Dan mag hij van mij Brands opvolgen. Hoe dan ook, als Vennegoor of Faber TD wordt, dan haak ik definitief af.
ijustcant.gif

"Arnesen geen topkandidaat" want ze zoeken iemand die wat jonger is, en dan met VoH of Faber aan komen kakken. Tja, ik sta al bij de uitgang, maar ben ik ook echt weg. Mag echt hopen dat dit een grapje is. Wat een amateurisme anders zeg.
 
2x :nocheer:. 1x voor de gedropte namen, 1x voor het mogelijk afhaken van jou.

Zie in de tweet van Rik aangaande de opvolging en het stuk in het ED dat er ook extern gekeken wordt. Helaas geen abbo op het ED dus geen idee of daar ook namen aan gekoppeld worden.
Er wordt geen externe naam genoemd. Had ED abo voor transferzomer afgesloten. Inmiddels opgezegd maar loopt nog paar weken door. Ik ben echt heel benieuwd waar Brands mee op de proppen komt
 
Terug
Bovenaan Onderaan