Technisch Manager

Ik zal daar geen minuut van wakker liggen. Bij die 8 zitten een aantal kneuzen die ik liever niet meer zie bij PSV. Wen er maar aan dat spelers steeds vaker niet willen verlengen,
Ligt eraan of je CL speelt of niet. Spelers willen eerder verlengen als ze CL kunnen spelen.

Ik zal daar geen minuut van wakker liggen. Bij die 8 zitten een aantal kneuzen die ik liever niet meer zie bij PSV. Wen er maar aan dat spelers steeds vaker niet willen verlengen, omdat ze af willen wachten wat buitenlandse clubs bieden. Jammer als bijv Luuk weg gaat, maar ik vind sowieso dat PSV moet verjongen en dat Pepi volgend jaar 1e keus moet worden.
Klopt ik ben er ook niet echt rouwig om als Kardorp en Malacia of Boscagli weg gaan. Mijn zorg zit in twee dingen: spelers die weg willen of moeten geven niet echt 100% en ten tweede zie ik behalve zich weer blindstaren op 1 verdediger die vorig seizoen ook al in beeld was, niets gebeuren.

Klopt ik ben er ook niet echt rouwig om als Kardorp en Malacia of Boscagli weg gaan. Mijn zorg zit in twee dingen: spelers die weg willen of moeten geven niet echt 100% en ten tweede zie ik behalve zich weer blindstaren op 1 verdediger die vorig seizoen ook al in beeld was, niets gebeuren.
Welke spelers die weg willen geven volgens jou geen 100 procent?

Denk dat ze nog even wachten of CL zeker is. Dat is voor spelers die willen komen ook makkelijker onderhandelen.

Welke spelers die weg willen geven volgens jou geen 100 procent?
Spelers die weg willen of weten dat ze weg moeten zijn vanzelfsprekend niet gefocust. Dat is heel normaal. Ze zijn dan vaak bezig met het vinden van een volgende club. De concentratie en motivatie is bij zulke spelers nooit echt 100%. Ik merk het allang bij Boscagli en Malacia. Maar ook een Veerman hinkt op twee gedachten zo ook de club die weet dat Veerman volgend jaar transfervrij is. Dat alles is niet bevorderend voor de eenheid, overtuiging en het hebben van gevoel voor urgentie. Je hebt ook de kans dat in de kleedkamer vaker over dit soort dingen gaat wanneer 8 spelers een aflopend contract hebben. Ik begrijp niet dat dit voor jou totaal niet van belang lijkt te zijn.

Spelers die weg willen of weten dat ze weg moeten zijn vanzelfsprekend niet gefocust. Dat is heel normaal. Ze zijn dan vaak bezig met het vinden van een volgende club. De concentratie en motivatie is bij zulke spelers nooit echt 100%. Ik merk het allang bij Boscagli en Malacia. Maar ook een Veerman hinkt op twee gedachten zo ook de club die weet dat Veerman volgend jaar transfervrij is. Dat alles is niet bevorderend voor de eenheid, overtuiging en het hebben van gevoel voor urgentie. Je hebt ook de kans dat in de kleedkamer vaker over dit soort dingen gaat wanneer 8 spelers een aflopend contract hebben. Ik begrijp niet dat dit voor jou totaal niet van belang lijkt te zijn.
Boscagli speelt zoals ie altijd speelt. Ik heb niet het idee dat ie verzaakt. Veerman is de laatste tijd ook weer op niveau. Malacia is m.i. überhaupt niet goed genoeg om Mauro uit de basis te spelen

Terug
Bovenaan Onderaan