Technisch Manager

Lees net dat Gretar Steisson wordt genoemd als nieuwe TD. Ben benieuwd.
Was op Twitter, dus niet betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Max Huiberts, ja ik weet het van AZ…, is de enige goede kandidaat vanuit de Eredivisie: verkoopt een middelmatig materiaal voor minimaal 18 miljoen, scout goed in het buitenland en heeft een visie hoe je de jeugd moet laten doorstromen.
 
PSV kijkt momenteel naar interne en externe kandidaten om de vrijgevallen positie van technisch directeur weer in te vullen. Volgens betrokkenen zijn nog geen definitieve stappen gezet.

Ik stel me kandidaat. :D
 
Max Huiberts, ja ik weet het van AZ…, is de enige goede kandidaat vanuit de Eredivisie: verkoopt een middelmatig materiaal voor minimaal 18 miljoen, scout goed in het buitenland en heeft een visie hoe je de jeugd moet laten doorstromen.

Eens, en ook qua uitstraling is het de beste optie in de eredivisie.
 
Eens, en ook qua uitstraling is het de beste optie in de eredivisie.
Wel opmerkelijk dat hij niet in beeld lijkt te zijn.

Ik wordt voorlopig niet blij van TD die bij hoge middenmoot werken en daar naar verwachting presteren. Pieken niet in ieder geval. Misschien qua verkoop redelijk gedaan. Maar redelijk is niet goed genoeg. Steinsson ook nul ervaring. VoH en Faber ook op dit vlak. Tsja ik laat me verrassen maar op voorhand met de geringe kennis die ik er echt over heb wordt ik niet enthousiast in ieder geval.
 
Wel opmerkelijk dat hij niet in beeld lijkt te zijn.

Ik wordt voorlopig niet blij van TD die bij hoge middenmoot werken en daar naar verwachting presteren. Pieken niet in ieder geval. Misschien qua verkoop redelijk gedaan. Maar redelijk is niet goed genoeg. Steinsson ook nul ervaring. VoH en Faber ook op dit vlak. Tsja ik laat me verrassen maar op voorhand met de geringe kennis die ik er echt over heb wordt ik niet enthousiast in ieder geval.
Wie doet de boel op dat vlak bij gebalanceerde teams in grotere competities met relatief subtop budget? Een Atalanta, een Villareal, een club als Leverkussen? Die gewoon geduldig inkopen en zo een team wat meer is dan "de som der delen" maken.
 
Wel opmerkelijk dat hij niet in beeld lijkt te zijn.

Ik wordt voorlopig niet blij van TD die bij hoge middenmoot werken en daar naar verwachting presteren. Pieken niet in ieder geval. Misschien qua verkoop redelijk gedaan. Maar redelijk is niet goed genoeg. Steinsson ook nul ervaring. VoH en Faber ook op dit vlak. Tsja ik laat me verrassen maar op voorhand met de geringe kennis die ik er echt over heb wordt ik niet enthousiast in ieder geval.
"niet enthousiast", nou dan druk je het nog eufemistisch uit hoop ik. Deze namen zijn simpelweg belachelijk te noemen. Je schopt JdJ eruit omdat hij niet presteert (oké, wel beter dan de namen die nu circuleren); vervolgens geef je direct aan dat Arnesen niet in beeld is, want 'te oud' <- want dat is ook echt heel belangrijk, veel belangrijker dan dat hij een goede TD is, ervaring heeft, en een groot netwerk.

Goed, dan denk je, oké JdJ eruit, kan ik begrijpen, geen Arnesen: "Wow, ze gaan dus kennelijk echt voor goud, we gaan nu eindelijk echt de lat hoger leggen!

Vervolgens komen de namen:drumroll:: Faber, VoH, Zuidam, Flederus, Steinsson... uhm....:oops::fever:
:bandage::sneeze::speechless::speechless::speechless::speechless::speechless::speechless::nocheer::nocheer::nocheer::nocheer::nocheer::FP::FP::FP::FP::FP::clown::clown::clown::clown::clown::poop::poop::poop:o.O:fear:
 
Inderdaad, iemand die me ipv mij schrijft. Das net zo waardeloos als een TD die niet in pak loopt en we willen er wel op vooruit gaan.
Het mag wel.
Het is maar net hoe je het interpreteert.
Het is maar net hoe jij het interpreteert.

Penalty stelt zich dus alleen maar bescheiden op. …En we, euh wij, willen er zeker op dat vlak dik op vooruit gaan, dus wat mij betreft: ‘sorry Penalty.’

 
Laatst bewerkt:
Steinsson, Flederus, Zuidam; alsof je de spelerselectie wilt versterken met Sugawara, Ngonge en Viergever. Of Karlson, te Wierik en weet ik veel.

Dat is geen Europese top 32.

Het moet een beetje een klootzak zijn, met internationele connecties. Zoals Raiola was. Beetje Ted van Leeuwen.
Niet Fledderus, dat is écht een klootzak. Daarnaast: leuk elftal om naar te kijken dat Groningen.
 
Laatst bewerkt:
"niet enthousiast", nou dan druk je het nog eufemistisch uit hoop ik. Deze namen zijn simpelweg belachelijk te noemen. Je schopt JdJ eruit omdat hij niet presteert (oké, wel beter dan de namen die nu circuleren); vervolgens geef je direct aan dat Arnesen niet in beeld is, want 'te oud' <- want dat is ook echt heel belangrijk, veel belangrijker dan dat hij een goede TD is, ervaring heeft, en een groot netwerk.

Goed, dan denk je, oké JdJ eruit, kan ik begrijpen, geen Arnesen: "Wow, ze gaan dus kennelijk echt voor goud, we gaan nu eindelijk echt de lat hoger leggen!

Vervolgens komen de namen:drumroll:: Faber, VoH, Zuidam, Flederus, Steinsson... uhm....:oops::fever:
:bandage::sneeze::speechless::speechless::speechless::speechless::speechless::speechless::nocheer::nocheer::nocheer::nocheer::nocheer::FP::FP::FP::FP::FP::clown::clown::clown::clown::clown::poop::poop::poop:o.O:fear:
Denk serieus dat Brands een koorknaapje wil als TD die klusjes kan opknappen voor Brands en tegen hem opkijkt en graag van hem wil leren. Zo kan Brands in control blijven wat er gebeurt op TD-gebied zonder de tijdrovende klusjes die hij dan kan uitbesteden. Zo interpreteer ik deze hele situatie.

En dat lijkt mij geen goede zaak. Brands als TD zie ik wel zitten, maar dan moet hij van zijn luie stoel. Dan moet hij de hort op. Denk dat Van der Wallen een kapitale blunder heeft gemaakt door Brands als AD te strikken.

Dan had ik nog veel liever Ted van Leeuwen gehad. Vind ik de meest onderschatte TD van Nederland. Dat was wat mij betreft een ideale duo geweest met Arnesen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan