Steven Bergwijn (A)

rico

International
Een vertrek middenin het seizoen is uitgesloten. Ik neem aan dat PSV dat ook vindt. tenzij er natuurlijk een niet te weigeren bedrag geboden wordt, maar dat is geen 35m, dat krijgen we er in de zomer ook wel voor. Dan moet je in de richting van Frenkie bedragen gaan praten, als er iemand echt 75m biedt, zou ik het doen.

Ongezouten

Trainer Coach
Klote, zwaar, zwaar klote.

Hopelijk is het een 'schone' breuk. Dan kan het met een kuitbeen nog meevallen.
Ik las ergens dat er 6 weken staat voor een dergelijke blessure, maar ik weet niet of dat puur voor het herstellen van de breuk is of ook inclusief de rest van de revalidatie, wedstrijdfit worden, e.d.

Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaat ie dus sowieso wel missen. Dat is wel erg zuur. Als het 8 weken of langer duurt kan hij zomaar Ajax uit missen. Sowieso, ook als hij net op tijd fit is, is het ook maar de vraag of hij dan ook direct het verschil kan gaan maken na zo'n lange afwezigheid.

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik las ergens dat er 6 weken staat voor een dergelijke blessure, maar ik weet niet of dat puur voor het herstellen van de breuk is of ook inclusief de rest van de revalidatie, wedstrijdfit worden, e.d.

Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaat ie dus sowieso wel missen. Dat is wel erg zuur. Als het 8 weken of langer duurt kan hij zomaar Ajax uit missen. Sowieso, ook als hij net op tijd fit is, is het ook maar de vraag of hij dan ook direct het verschil kan gaan maken na zo'n lange afwezigheid.
Twee maanden zit je denk ik al snel aan? Gigantisch balen dit. Het is dan maar de vraag of hij dit seizoen nog echt een grote rol kan spelen.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach

Bij n schone breuk is na 6 weken weer voor het eggie op het veld mogelijk ja. Maar, eerst maar eens afwachten wat de berichten komende dagen zijn.