Steven Bergwijn (A)

Zweepslag? Als je het niet kent, dan kun je schrikken van de plotselinge heftige pijn en denken dat het iets heel ergs is. Past op zich wel bij zijn trekkebenen. De verdere paniek bij Bergwijn zal dan zijn veroorzaakt zijn door onbekendheid met fenomeen en angst voor iets ernstig(er)s. Is uiteindelijk een scheurtje waar je 1-2 maanden zoet mee bent.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:

Ik stoot wel eens m'n hoofd en heb dan waanzinnig veel pijn, maar daarna gaat het weer prima. Bergwijn zal best veel pijn hebben gehad en heeft geen baat bij het faken van een blessure lijkt me. Daarnaast is het een voetballer en tja, dat zijn meestal niet de meest mannelijke mannen.

-040-

Trainer Coach
Zweepslag? Als je het niet kent, dan kun je schrikken van de plotselinge heftige pijn en denken dat het iets heel ergs is. Past op zich wel bij zijn trekkebenen. De verdere paniek bij Bergwijn zal dan zijn veroorzaakt zijn door onbekendheid met fenomeen en angst voor iets ernstig(er)s. Is uiteindelijk een scheurtje waar je 1-2 maanden zoet mee bent.
Heb ik ook ooit gehad, na een half jaar denken dat het wel weer overgaat maar eens naar de arts gegaan.
Maar liever dat Bergwijn een watje is en volgende week weer de verdediging van de tegenstander het leven zuur maakt dan dat hij een bikkel is en minimaal een half jaar uit de running is. ;)