Steven Bergwijn (A)

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Lijkt dan in ieder geval duidelijk dat het geen breuk is, dat scheelt.
Als er een spier (af)gescheurd is, of een aanhechting beschadigd, ben je ook gewoon een hele tijd uit de running voor je weer 100% belastbaar bent. Hoewel ik ook iets minder ongerust ben dankzij dit nieuws wil ik toch eerst de foto's en echo's afwachten.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Als er een spier (af)gescheurd is, of een aanhechting beschadigd, ben je ook gewoon een hele tijd uit de running voor je weer 100% belastbaar bent. Hoewel ik ook iets minder ongerust ben dankzij dit nieuws wil ik toch eerst de foto's en echo's afwachten.
Stuur je ze door zodra je de foto's en echo ontvangen hebt?

Tenzij hij er toestemming voor geeft. Maar dat heeft ook niet toch? Het gaat erom hoe lang hij uit de roulatie is, niet om wat de exacte reden van zijn absentie is.
Daar heb je gelijk in ; volgens de Telegraaf is het absoluut geen breuk. Het rare is ook, dat er volgens mij geen enkel contact was met een andere speler. Het leek bij het vallen gebeurd te zijn. Ik vrees wel een klein scheurtje, maar hopelijk valt het voor hem en ons mee.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
PSV komt met update over Bergwijn, inzetbaarheid wordt van dag tot dag bekeken

link

De blessure die Steven Bergwijn opliep tijdens PSV-Fortuna Sittard is niet zeer ernstig. De aanvaller viel tijdens het duel uit en moest per brancard van het veld. Hier en daar werd gevreesd voor lange afwezigheid, maar die vrees is ongegrond gebleken.

Gelukkig lijkt het dus mee te vallen. :)

link

De blessure die Steven Bergwijn opliep tijdens PSV-Fortuna Sittard is niet zeer ernstig. De aanvaller viel tijdens het duel uit en moest per brancard van het veld. Hier en daar werd gevreesd voor lange afwezigheid, maar die vrees is ongegrond gebleken.

Gelukkig, hopelijk is hij volgende week zaterdag weer inzetbaar.

-040-

Trainer Coach

link

:unsure: Dus Steven is een beetje een Weichei? ;)

Maar zou mooi zijn als het uiteindelijk meevalt.

Laatst bewerkt:

RAZINHO

International
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Gaan we voortaan praten over een Bergwijntje....?? Zondag nog kermend van de pijn, per brancard van het veld, ziekenhuis bezoek en dan vervolgens twee dagen later weer starten met de training.....ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Blij dat hij spoedig weer inzetbaar is, maar vraagtekens bij zijn " blessure" .....:rolleyes:
En wat zou hij daar dan verder aan hebben?
Het zal wellicht ook schrik zijn. Als je denk dat je iets afgescheurd hebt en het seizoen voorbij is voor je...