Manchester United klopt op de deur voor Bergwijn

© Edwin van Zandvoort/Soccrates
De interesse van Manchester United in Steven Bergwijn lijkt concreet. Volgens The Daily Mirror heeft de club aangegeven door PSV op de hoogte gehouden te willen worden rondom de situatie van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller heeft de topclubs voor het uitkiezen. Zo zouden Bayern München, Liverpool en Internazionale. De interesse van Manchester United lijkt echter het meest concreet.

Volgens de Engelse krant stuurde United een scout naar de Oude Meerdijk voor het duel tegen FC Emmen. Ondanks het puntenverlies zou de scout wel overtuigd zijn van Bergwijn, die ongeveer 28 miljoen euro moet kosten.

Vooral die laatste zin ?
 
Westham gaat straks 50 miljoen neerleggen voor een 22 speler van het nietige Celta de Vigo maar het grote United komt met 28 miljoen op de proppen voor het grote talent van de kampioen van NL??
 
Westham gaat straks 50 miljoen neerleggen voor een 22 speler van het nietige Celta de Vigo maar het grote United komt met 28 miljoen op de proppen voor het grote talent van de kampioen van NL??

Bevestigt maar weer aan dat die bedragen alleen maar worden verzonnen door journalisten. Het indirecte probleem ontstaat pas als wij en de verantwoordelijken bij PSV daar ook in gaan geloven.
 
Bevestigt maar weer aan dat die bedragen alleen maar worden verzonnen door journalisten. Het indirecte probleem ontstaat pas als wij en de verantwoordelijken bij PSV daar ook in gaan geloven.
Het enige wat ik daarover heb gehoord van PSV, uit de mond van JdJ, dat die gekke bedragen die voor bv Frenkie betaald worden van invloed zijn op de prijzen die PSV kan vragen en krijgen. Dus ik ben niet zo bang dat de PSV leiding daarin gelooft. Menigeen op het forum daarentegen gelooft elk woord dat door een stagiaire op het Internet geslingerd wordt.
 
Bevestigt maar weer aan dat die bedragen alleen maar worden verzonnen door journalisten. Het indirecte probleem ontstaat pas als wij en de verantwoordelijken bij PSV daar ook in gaan geloven.
En het gevaar bestaat dat met alle click-bait sites die geruchten geplaatst door supporters (Verweij) en stagiaires worden rondgepompt waardoor sommigen er in gaan geloven, onder het motto “het staat toch overal op het net”
 
Het enige wat ik daarover heb gehoord van PSV, uit de mond van JdJ, dat die gekke bedragen die voor bv Frenkie betaald worden van invloed zijn op de prijzen die PSV kan vragen en krijgen. Dus ik ben niet zo bang dat de PSV leiding daarin gelooft. Menigeen op het forum daarentegen gelooft elk woord dat door een stagiaire op het Internet geslingerd wordt.
Ach de een gelooft de geruchten en die worden ook nog de waarheid en de ander blijft de ongelovige Thomas uithangen:maniac:
 
Ach de een gelooft de geruchten en die worden ook nog de waarheid en de ander blijft de ongelovige Thomas uithangen:maniac:
We zullen zien, maar ik duff er veel om te verwedden dat Bergwijn niet voor 28m verkocht wordt in de zomer.
 
Volgens VI kan Inter nog wel eens op korte termijn serieus worden voor Bergwijn als Perisic naar Arsenal gaat. Gezien het moment van de winterstop zou ik niet beginnen met praten onder de 50 miljoen. Ben het wel met Marco Timmer eens dat de Bundesliga en Premier League, gezien zijn werklust en arbeid, beter bij hem zouden passen dan de Serie A.
 
Volgens VI kan Inter nog wel eens op korte termijn serieus worden voor Bergwijn als Perisic naar Arsenal gaat. Gezien het moment van de winterstop zou ik niet beginnen met praten onder de 50 miljoen. Ben het wel met Marco Timmer eens dat de Bundesliga en Premier League, gezien zijn werklust en arbeid, beter bij hem zouden passen dan de Serie A.

Ik kom zelf uit op 86 miljoen (bedrag Frenkie) + 6 miljoen (aantal tegendoelpunten frenkie vs feyenoord * 1m) + 8 miljoen (voor mooi rond getal) = 100 miljoen. #Bergwijn100miljoen
 
Terug
Bovenaan Onderaan