Er wordt ook gesproken van geduld tot de zomer, dus dat is opgelost.
Misschien moet ik dergelijke schrijfseltjes in het vervolg toch maar helemaal lezen. Probleem is dat ik die geruchten-clickbaitsites eigenlijk niet wil laten verdienen aan mijn clicks...:confused:
 
Klote, zwaar, zwaar klote.

Hopelijk is het een 'schone' breuk. Dan kan het met een kuitbeen nog meevallen.
 
Klote, zwaar, zwaar klote.

Hopelijk is het een 'schone' breuk. Dan kan het met een kuitbeen nog meevallen.

Ik las ergens dat er 6 weken staat voor een dergelijke blessure, maar ik weet niet of dat puur voor het herstellen van de breuk is of ook inclusief de rest van de revalidatie, wedstrijdfit worden, e.d.

Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaat ie dus sowieso wel missen. Dat is wel erg zuur. Als het 8 weken of langer duurt kan hij zomaar Ajax uit missen. Sowieso, ook als hij net op tijd fit is, is het ook maar de vraag of hij dan ook direct het verschil kan gaan maken na zo'n lange afwezigheid.
 
Ik las ergens dat er 6 weken staat voor een dergelijke blessure, maar ik weet niet of dat puur voor het herstellen van de breuk is of ook inclusief de rest van de revalidatie, wedstrijdfit worden, e.d.

Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaat ie dus sowieso wel missen. Dat is wel erg zuur. Als het 8 weken of langer duurt kan hij zomaar Ajax uit missen. Sowieso, ook als hij net op tijd fit is, is het ook maar de vraag of hij dan ook direct het verschil kan gaan maken na zo'n lange afwezigheid.

Twee maanden zit je denk ik al snel aan? Gigantisch balen dit. Het is dan maar de vraag of hij dit seizoen nog echt een grote rol kan spelen.
 
Ik las ergens dat er 6 weken staat voor een dergelijke blessure, maar ik weet niet of dat puur voor het herstellen van de breuk is of ook inclusief de rest van de revalidatie, wedstrijdfit worden, e.d.

Heerenveen uit en Feyenoord thuis gaat ie dus sowieso wel missen. Dat is wel erg zuur. Als het 8 weken of langer duurt kan hij zomaar Ajax uit missen. Sowieso, ook als hij net op tijd fit is, is het ook maar de vraag of hij dan ook direct het verschil kan gaan maken na zo'n lange afwezigheid.
Bij n schone breuk is na 6 weken weer voor het eggie op het veld mogelijk ja. Maar, eerst maar eens afwachten wat de berichten komende dagen zijn.
 
De aard van zijn blessure mogen ze helaas niet bekendmaken...toch?
Tenzij hij er toestemming voor geeft. Maar dat heeft ook niet toch? Het gaat erom hoe lang hij uit de roulatie is, niet om wat de exacte reden van zijn absentie is.
 
Lijkt dan in ieder geval duidelijk dat het geen breuk is, dat scheelt.
Als er een spier (af)gescheurd is, of een aanhechting beschadigd, ben je ook gewoon een hele tijd uit de running voor je weer 100% belastbaar bent. Hoewel ik ook iets minder ongerust ben dankzij dit nieuws wil ik toch eerst de foto's en echo's afwachten.
 
Ben geen medicus, dus weet niet hoe het met kuitbeen werkt, maar veelal is een breuk sneller en met minder nasleep genezen dan een scheuring.
 
Als er een spier (af)gescheurd is, of een aanhechting beschadigd, ben je ook gewoon een hele tijd uit de running voor je weer 100% belastbaar bent. Hoewel ik ook iets minder ongerust ben dankzij dit nieuws wil ik toch eerst de foto's en echo's afwachten.

Stuur je ze door zodra je de foto's en echo ontvangen hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan