Wel dat het niet aan het plan lag. Zelfkritisch nul, zeg maar.Heeft Schmidt nog gezegd dat we goed hebben gespeeld, controle hebben gehad enzo?![]()
Tja, dan houdt t wat mij betreft echt op. Alleen zijn alle lagen daarboven net zo goed als het om zelfkritiek gaat...Wel dat het niet aan het plan lag. Zelfkritisch nul, zeg maar.
Het was prima om het te proberen, maar je zag meteen dat het niet werkte. Dan moet je ingrijpen. Bruma naar de punt, of Vinicius erin.Hij vond PSV niet de mindere en vond dat het vooral pech had. Ik vind de scheids niet altijd goed, maar als je mét Gakpo in de punt begint en je dus je allerbeste speler niet op zijn eigen positie zet in zo’n belangrijke pot, dan maak je in mijn ogen wel echt een fout.
Wel dat het niet aan het plan lag. Zelfkritisch nul, zeg maar.
Allahu gaybar!Ik zou zeggen, zoek een lokale gaybar daar op en have fun!![]()
Eens.Het was prima om het te proberen, maar je zag meteen dat het niet werkte. Dan moet je ingrijpen. Bruma naar de punt, of Vinicius erin.
Ik lees overal dat we moeten aanhaken bij ajax, niemand in de ed gaat dat lukken.. is gewoon realisme.. geen fixatie..Je blijft gefixeerd op het budget maar met wat in huidige selectie is gestoken zou je het een stuk beter moeten doen ook vanavond.
Heb je de aanvallen gezien vanavond, de voorzetten?
Hoe is dat mogelijk met het geïnvesteerde geld?
Daar ben ik het heel erg mee eens en beschrijft precies waar Schmidt gewoon tekort komt. Geen goed start plan en onvermogen om dat te herstellen na start.Het was prima om het te proberen, maar je zag meteen dat het niet werkte. Dan moet je ingrijpen. Bruma naar de punt, of Vinicius erin.
En dat is volkomen begrijpelijk en dat heb ik zelf ook.Mee eens. Echter voel ik me aangesproken terwijl ik juist Ajax credits geef voor hun prestatie. Dan komen zulke opmerkingen na weer een teleurstelling aan en dan ben ik een dagje geïrriteerd
Het startplan was niet eens zo gek, imo. Met Gakpo in de spits heb je meer snelheid tegen een ploeg die moet komen. Vanaf het moment dat het 1-0 stond, kregen we niks meer voor elkaar, en dus had er ingegrepen moeten worden.Daar ben ik het heel erg mee eens en beschrijft precies waar Schmidt gewoon tekort komt. Geen goed start plan en onvermogen om dat te herstellen na start.
Absoluut geen last van. Waar ik wel last van heb is dat we een beetje een bijrol beginnen te spelen en dat we topsportklimaat prediken maar op teveel essentiële posities de club laten leiden door middelmaat of te onervaren krachten.Ik raak de verbondenheid met PSV kwijt. Het is voor mij een onherkenbare club geworden . weet niet of het aan Corona ligt, deze trainer of steeds weer een ander elftal wat opgesteld word. Zooitje van huurspelers en spelers die PSV al jaren probeert te slijten en die het nu moeten doen terwijl er talent uit de jeugd klaar staat en geen kans krijgt. Spelers in het veld die puur hun geld staan te verdienen en verder geen enkele binding hebben, het straalt er zo van af . Benieuwd of andere dit herkennen …
Tot de 1-0 (vlak voor rust) deed Gakpo op 1 balletje op Bruma (lat) na niet mee, dus had je eigenlijk na een kwartier al moeten switchen.Het startplan was niet eens zo gek, imo. Met Gakpo in de spits heb je meer snelheid tegen een ploeg die moet komen. Vanaf het moment dat het 1-0 stond, kregen we niks meer voor elkaar, en dus had er ingegrepen moeten worden.
Had ook al gekund inderdaad. Achteraf zeker, iig.Tot de 1-0 (vlak voor rust) deed Gakpo op 1 balletje op Bruma (lat) na niet mee, dus had je eigenlijk na een kwartier al moeten switchen.
Denk dat de rapen dan wel gaar waren geweest op het forum, als hij zo begon.Achteraf is het makkelijk lullen, maar je had deze wedstrijd natuurlijk best op 0-0 kunnen spelen. We hebben toch genoeg controlerende spelers in de selectie, creatieve spelers is juist het probleem.
Het 3 centrale verdedigers neergezet, maar Obispo erbij. Dan Gakpo en Doan voorin voor een eventuele counter. Maar ja, nu gingen we zo'n beetje aanvallen...maar een echt plan leek er niet te zijn.
Naïef inderdaad. Hoewel die pingel enorm lullig was..Achteraf is het makkelijk lullen, maar je had deze wedstrijd natuurlijk best op 0-0 kunnen spelen. We hebben toch genoeg controlerende spelers in de selectie, creatieve spelers is juist het probleem.
Het 3 centrale verdedigers neergezet, maar Obispo erbij. Dan Gakpo en Doan voorin voor een eventuele counter. Maar ja, nu gingen we zo'n beetje aanvallen...maar een echt plan leek er niet te zijn.
Dit is inderdaad ook meer mijn gevoel. Die binding met de club zit er bij mij zodanig ingesleten dat dat niet zo snel zou veranderen. Ik zal ook nooit van club veranderen, dan kijk nog liever geen voetbal.Absoluut geen last van. Waar ik wel last van heb is dat we een beetje een bijrol beginnen te spelen en dat we topsportklimaat prediken maar op teveel essentiële posities de club laten leiden door middelmaat of te onervaren krachten.