Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oftewel een baas met geld bij psv. De club in de uitverkoop gooien..

Kunnen ze mijn seizoenskaart ook in de uitverkoop gooien. Hoef niet zo'n sjeik of een of andere gekke Rus. Zorg maar gewoon voor een goed beleid met slimme mensen, niet de ziel verkopen aan een of andere buitenstaander.
 
Kunnen ze mijn seizoenskaart ook in de uitverkoop gooien. Hoef niet zo'n sjeik of een of andere gekke Rus. Zorg maar gewoon voor een goed beleid met slimme mensen, niet de ziel verkopen aan een of andere buitenstaander.
Hoe vind je dan dat we vaak maar met 1 Nederlander spelen.
 
Mij boeit het iig niet, zolang ze maar goed kunnen voetballen en winnen winnen winnen.
Het 1 hoeft het ander ook niet uit te sluiten. Een goede jeugdopleiding nog verder optimaliseren kan ook een verdienmodel zijn. 4 spelers uit de eigen jeugd laten renderen gaat wellicht ook makkelijker wanneer je er 7 klasbakken omheen koopt.
 
Mij boeit het iig niet, zolang ze maar goed kunnen voetballen en winnen winnen winnen.
Er moet hart en bezieling in zitten. En dan ben ik happy met wie dan ook die waar dan ook vandaan komt.

Wat me vanavond het meest teleur stelt zijn twee dingen.
1. Zij moeten scoren, niet wij. Het was schrijnend om te zien hoe we aan de zijlijn driehoekjes maakten terwijl daarachter minimaal zes tegenstanders strak de formatie aanhielden. Rustag!
2. We leken defensief stappen te hebben gemaakt. Maar zowel Boscagli, Mwene en Guti maakten gewoon ongelofelijke fouten door een gebrek aan concentratie.
 

Roger Schmidt verliest de realiteit uit het oog bij PSV, dat in Spanje keihard met de neus op de feiten is gedrukt​

En die beweert dan droogjes dat we de controle hadden de eerste helft. Ja, als je individuele fouten niet meetelt. De eerste helft was Sociedad ook al beter en gevaarlijker. Voor balbezit alleen koop je helemaal niets.
 
Ik lees een analyse op vi:

' In topwedstrijden blijkt PSV te weinig in staat om moeizame fases te overleven of een fout van een ploeggenoot te herstellen. Zodra een kaart omvalt, volgt te vaak het gehele kaartenhuis. Daar moet Roger Schmidt een oplossing voor gaan vinden. '

Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Je bent voetballer. De geur van gras in je neus. Tussen je oren
Krijsende supporters op de tribune.

Je moet je al aan zoveel tactische aanwijzingen houden.
En vervolgens word je geacht om ' het handboek om moeizame fases te overleven' te herinneren in minuut 44, terwijl er aan de overkant van het veld iets gebeurt terwijl je daar part noch deel aan hebt?

Of het stappenplan ' hoe te handelen bij een fout van een ploeggenoot ? ' als x weer eens naast de pot piest?

Misschien moet ik maar minder op de wijsheid van VI vertrouwen.

Maar dat terzijde.
 
Ik raak de verbondenheid met PSV kwijt. Het is voor mij een onherkenbare club geworden . weet niet of het aan Corona ligt, deze trainer of steeds weer een ander elftal wat opgesteld word. Zooitje van huurspelers en spelers die PSV al jaren probeert te slijten en die het nu moeten doen terwijl er talent uit de jeugd klaar staat en geen kans krijgt. Spelers in het veld die puur hun geld staan te verdienen en verder geen enkele binding hebben, het straalt er zo van af . Benieuwd of andere dit herkennen …
 
Zet Slot voor deze ploeg, zet Ten Hag voor deze selectie en PSV staat gewoon bovenaan in de eredivisie. Ben ik van overtuigd.
Betwijfel ik of Slot en/of Ten Hag het beter zouden doen. Zo een Ten Hag doet het goed tegen sterkere tegenstander maar ook zijn ploeg laat genoeg steken vallen (waarbij hij over een budget beschikt wat wel enorm is). Die zou ook gewoon tegen problemen aanlopen bij PSV. Alle complimenten voor Ten Hag maar ik ben persoonlijk niet overtuigd dat hij een wonderdokter is. Slot moet ik eerst nog maar eens zien over een langere periode. Het eerste halfjaar is, voor Feyenoord begrippen, toch top te noemen. Maar dat is geen garantie.

Waarbij ze waarschijnlijk gewoon veel vaker met Pröpper zullen spelen en met Teze en met Obispo. Ook daar ben ik van overtuigd.
Waarom?
Omdat het gaat om het bouwen van een team en niet enkel om wat goede spelers op te stellen. Wat een zooitje nu.
Zowel Obispo als Teze vind ik opbouwend vele malen slechter dan Ramalho/Boscagli. Teze was vandaag als rechtsback weer ondermaats. Die vind ik momenteel erg wisselvallig.

Obispo zie ik nog wel opgesteld staan voor Boscagli door een andere trainer (die verdedigend meer stabiliteit wil). Maar Teze vind ik, met alle respect, gewoon matig presteren. Ik heb zeker vertrouwen in hem dat hij nog stappen gaat maken. Maar ik heb nu niet het gevoel dat hij problemen oplost.

Propper. Tja, ik vond zijn vorige periode bij PSV geweldig. Maar laat hem nu eerst maar eens zien dat hij dit niveau aankan. Ook gezien de vele blessures vraag ik me af of hij onder een andere coach wel een steunpilaar was geweest.
(Overigens gaat het bij PSV al jaaaaaren mis op de positie van rechter verdedigende middenvelder. Dat concept kan écht niet meer. Prehistorie-filosofie. Dat kan eigenlijk alleen nog maar met drie verdedigers. Of je moet twee Sangarés hebben. Guti: mijn hemel, dan kan je beter Rosario terugkopen.)
Guti is idd een noodoplossing omdat van Ginkel en Propper niet presteren. Maar ik vind hem de afgelopen 4 wedstrijden gewoon goed spelen (bovenverwachting). Vandaag was hij zeker een stuk minder (met als dieptepunt de actie voor de goal). Maar het hele team was ondermaats. Guti probeerde nog voor de bal te vechten en iets te creëren aanvallend. Wat niet lukte maar voorin was het ookwel erg statisch.

Geen idee of hij nu terugvalt naar de Guti voor deze periode of zich nog herpakt. Wel mag er een middevelder bij komen deze winter.
 
Ik vind Slot persoonlijk een betere trainer dan Ten Hag. En dan kijk ik puur naar wat iemand met bepaald materiaal presteert. Hij krijgt dit Feyenoord aan de praat en was met AZ onderweg naar een landstitel. Ten Hag weet van een grote groep een goed team te maken, maar qua kwaliteit heeft die helemaal niets te klagen. Hij is vast een goede people manager, maar vind hem vaak genoeg rare keuzes maken. Jammer genoeg zijn er soms mensen geweest die hem hebben gewezen op het halstarrig vasthouden aan Labyad in de spits of bepaalde systemen die in zijn eerste jaar niet werkte.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het gaat mij er meer over dat als je in deze poule niet door kan gaan je niks te zoekenhebt in de CL. Leuk evt volgend jaar 2e CL ticket maar als je zo presteert gaat t m niet worden.
Net zo veel in CL te zoeken als jij op dit forum.
Alsof wij niet weten dat het een wan prestatie was en jou daar voor nodig hebben.

Edit: moet bovenstaande toch nuanceren, jij mag ook wat vinden van de prestatie van PSV vanavond, maar graag constructief zoals je in andere posts eerder wel hebt gedaan, graag zelfs.
Maar zoals gezegd, ik zit niet te wachten op posts in de trend van wat is mijn club goed en wat waren jullie slecht na zo een k.t wedstrijd
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan