PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

DrJ

Routinier
Leuk!!

Nou ben ik overigens wel benieuwd wat het kleine verboden stukje was. :maniac:
Het was het hele gedeelte van Ajax - PSV dat ik van ESPN had. De rest heb ik van PSV.tv op youtube. Dat stukje van ESPN weggehaa;d en die andere gedown;load.

ELPSV

Aanvoerder
Leuk idee!

1. Madueke 1-0 tegen Midjienogwatland - Hij legt m 'aardig' in het hoekie. Keeper kansloos
2. Zahavi 2-0 tegen Gala - heerlijke aanval
3. Götze 3-1 tegen Gala - mede door briljante assist Zahavi

DrJ

Routinier
Leuk idee!

1. Madueke 1-0 tegen Midjienogwatland - Hij legt m 'aardig' in het hoekie. Keeper kansloos
2. Zahavi 2-0 tegen Gala - heerlijke aanval
3. Götze 3-1 tegen Gala - mede door briljante assist Zahavi
Dan ga ik er even een aparte topic van aanmaken.

Der Jaufe

Internationale Legende
Als er nou elke keer als er een filmpje is gemaakt, iedereen een top 3 van de goals maakt, kunnen we een klassement bijhouden. Top 5 wordt dan genomineerd voor goal van het jaar. Lijkt me een leuk idee.
Zolang jij je beseft wat voor werk jij je op de hals haalt vind ik het een uitstekend idee!

DrJ

Routinier
Zolang jij je beseft wat voor werk jij je op de hals haalt vind ik het een uitstekend idee!
Het valt wel mee. Dit was in een paar uurtjes klaar. Als je 't wat meer bijhoudt nog, dan ben je zo klaar. 't enige waar ik mee zit zijn de competitiewedstrijden. van ESPN kan ik 't niet op Youtube zetten. Misschien dat PSV.tv ook de samenvattingen online zet. Dan gaat het lukken en anders gewoon de samenvattingen met goals hier maar posten.

Capo

Routinier
Mooi filmpje, door omstandigheden weinig voetbal kunnen kijken
Dus dit is even lekker om te zien 👍

• Leuk
Reactions: DrJ
Bovenaan Onderaan