PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Leuk idee!

1. Madueke 1-0 tegen Midjienogwatland - Hij legt m 'aardig' in het hoekie. Keeper kansloos
2. Zahavi 2-0 tegen Gala - heerlijke aanval
3. Götze 3-1 tegen Gala - mede door briljante assist Zahavi
 
Leuk idee!

1. Madueke 1-0 tegen Midjienogwatland - Hij legt m 'aardig' in het hoekie. Keeper kansloos
2. Zahavi 2-0 tegen Gala - heerlijke aanval
3. Götze 3-1 tegen Gala - mede door briljante assist Zahavi
Dan ga ik er even een aparte topic van aanmaken.
 
Als er nou elke keer als er een filmpje is gemaakt, iedereen een top 3 van de goals maakt, kunnen we een klassement bijhouden. Top 5 wordt dan genomineerd voor goal van het jaar. Lijkt me een leuk idee.
Zolang jij je beseft wat voor werk jij je op de hals haalt vind ik het een uitstekend idee!
 
Zolang jij je beseft wat voor werk jij je op de hals haalt vind ik het een uitstekend idee!
Het valt wel mee. Dit was in een paar uurtjes klaar. Als je 't wat meer bijhoudt nog, dan ben je zo klaar. 't enige waar ik mee zit zijn de competitiewedstrijden. van ESPN kan ik 't niet op Youtube zetten. Misschien dat PSV.tv ook de samenvattingen online zet. Dan gaat het lukken en anders gewoon de samenvattingen met goals hier maar posten.
 
Mooi filmpje, door omstandigheden weinig voetbal kunnen kijken
Dus dit is even lekker om te zien 👍
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Goh, Lozano. Ken je dat? Van die spelers die voor je gevoel er maar heel even zijn. Later herinner je je hoe goed ze waren en hoeveel je hebt genoten van het feit dat ze voor je club hebben gespeeld, maar voor je gevoel was die periode ook zo voorbij. Dat is voor mij Lozano. Fantastische speler, maar die twee seizoenen vlogen voorbij. Sowieso was dat een leuk team met de drie latino's: Lozano, Arias en Pereiro.

Ah ja. Die pot dat ik mijn neefje een keer meenam met ons naar het Stadion. Voor de rest weet ik nog dat ik bijna van de tribune afviel en ik wakker werd toen hij werd afgezet bij zijn huis. Hij lacht me er nog steeds om uit trouwens.
 
Kaarten van 60 gulden. Hoop geld in die tijd.
Jongensrang tegen Wolves 4 gulden. Twintig jaar daarvoor 40 cent. Faktor 10.
Overigens wel mooi die plaat van PSV-Wolverhampton Wanderers, Black Mamba.
Ik ben o.a. dankzij dat soort mooie platen in de jaren 50 verliefd geworden op PSV.
Die hingen bij de slager in de buurt van school in de etalage.
Alleen stonden er toen namen op als PSV- de Volewijckers. Thans niet meer zo bekend, denk ik. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wist ik, dat trieste verhaal van hun coach ken ik niet.
Volewijckers is de enige Amsterdamse club waar ik destijds niet voor een uitwedstrijd ben heen geweest. Helaas ook niet toen we via 0-3 en 3-3 met 3-6 wonnen in de seizoensstart van 1961/62.
Met 5 overwinningen op rij waarin PSV 27 - zegge zeven en twintig - keer scoorde. Those were the days. ;)

Bij Ajax in de Meer, DWS en DWS/A en Blauw Wit en later FC Amsterdam in het Olympisch Stadion heb ik menig uitwedstrijd bezocht.
In de jonge jaren waarin ik zowat alle Eredivisie stadions van ons land leerde kennen. Met vaak een fijne, soms een eindeloos durende lange terugreis in de supportersbus.Balend om een nederlaag.

Met welke club speelde jij tegen de Volewijckers?

Man, hoe onthoud je het allemaal. :maniac:

Antenor de Almanak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan