Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Complimenten voor de nieuwjaarswens van PSV! Erg mooi gedaan, origineel bedacht en uitgevoerd!
Complimenten voor de nieuwjaarswens van PSV! Erg mooi gedaan, origineel bedacht en uitgevoerd!
Geniaal.
Dat moet jij dan ook gewoon lekker doen.Zo´n kwalificatie zou ik liever bewaren voor betere producties.[...]
Dat moet jij dan ook gewoon lekker doen.
Pavlos mag zijn eigen maatstaven handhaven.
Maar je weet toch dat Monty Python de "holy grail" van de humor is?
Zo´n kwalificatie zou ik liever bewaren voor betere producties.
Het kerstfilmpje van enkele jaren geleden vond ik veel beter.
Nu kwam er een glimlach bij de bijdrage van Hiljemark en vond ik de term `wel aardig maar niet meer dan dat`, beter op zijn plaats.
Ik hoop op meer creativiteit, en vooral effectiviteit, in 2014 van de kant van PSV en laat de humor maar aan Monty Python over.
Liefhebbers mogen uitzien naar hun rentree komende zomer.
Dat moet jij dan ook gewoon lekker doen.
Pavlos mag zijn eigen maatstaven handhaven.
Ik heb 'm niet gezien, mij hebben ze vakkundig overgeslagen.Ik vraag me af of Tirzah wel het telefoontje heeft gekregen. Dat maakte het toch leuk? Het filmpje was toch ook 3x niks?
Ik heb 'm niet gezien, mij hebben ze vakkundig overgeslagen.
Of ze willen me niet kennen, dat kan natuurlijk ook.Ze kennen jou waarschijnlijk niet bij PSV.
Ik vraag me af of Tirzah wel het telefoontje heeft gekregen. Dat maakte het toch leuk? Het filmpje was toch ook 3x niks?
Ik vraag me af of Tirzah wel het telefoontje heeft gekregen. Dat maakte het toch leuk? Het filmpje was toch ook 3x niks?
Geen telefoontje gehad. Dat er wel zoiets was, zag ik gisteren op tv bij Studio040.
Ik zag dus slechts het filmpje waarin 6 mensen reclame maakten voor het spreekwoord "schoenmaker blijf bij je leest".
Het filmpje was inderdaad ruk, en de eerste keer werd ik ook niet gebeld. Omdat ik nog eens wilde zien hoe slecht het was, keek ik nog een keer, en werd ik zowaar wel gebeld door Cocu. Arrogante zak is ie wel, hij reageerde niet eens op mijn vragen.
En had je goede vragen?
Tuuuuurrrrlijk, kan er nou alleen even niet meer opkomen. Ik weet wel dat als ie gewoon antwoord had gegeven en mee had gedacht, we er nu aan uit waren en PSV weer op koers lag om alsnog kampioen te worden.
Het filmpje was inderdaad ruk, en de eerste keer werd ik ook niet gebeld. Omdat ik nog eens wilde zien hoe slecht het was, keek ik nog een keer, en werd ik zowaar wel gebeld door Cocu. Arrogante zak is ie wel, hij reageerde niet eens op mijn vragen.