PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Kruspe

Administrator
Administrator

Soms (of eigenlijk net iets te vaak) vind ik het leuk om een willekeurige PSV wedstrijd terug te kijken. Vandaag kwam ik op deze wedstrijd tegen AZ. Mooi team hadden we toen. Wel een aantal zwakke plekken (keeper, centrale verdedigers en de linksback, al deed iedereen z'n best), maar vooral een aantal klassespelers hoor.

Het feit dat Luuk op de bank zat zegt genoeg. Speler van dat jaar, Arias, op rechtsback. Het debuut van de explosieve Lozano, een niet te stoppen plaag voor iedere verdediging. De techniek, doelgerichtheid en passing van Pereiro. Het talent van Bergwijn. De klasse van een in vorm zijnde Van Ginkel. De super stabiele Locadia dat jaar.

Mooi om te zien. Zeker met de beste voetballer aller tijden op de tribune.

Buitenspelgoal

International

Soms (of eigenlijk net iets te vaak) vind ik het leuk om een willekeurige PSV wedstrijd terug te kijken. Vandaag kwam ik op deze wedstrijd tegen AZ. Mooi team hadden we toen. Wel een aantal zwakke plekken (keeper, centrale verdedigers en de linksback, al deed iedereen z'n best), maar vooral een aantal klassespelers hoor.

Het feit dat Luuk op de bank zat zegt genoeg. Speler van dat jaar, Arias, op rechtsback. Het debuut van de explosieve Lozano, een niet te stoppen plaag voor iedere verdediging. De techniek, doelgerichtheid en passing van Pereiro. Het talent van Bergwijn. De klasse van een in vorm zijnde Van Ginkel. De super stabiele Locadia dat jaar.

Mooi om te zien. Zeker met de beste voetballer aller tijden op de tribune.
Goh, Lozano. Ken je dat? Van die spelers die voor je gevoel er maar heel even zijn. Later herinner je je hoe goed ze waren en hoeveel je hebt genoten van het feit dat ze voor je club hebben gespeeld, maar voor je gevoel was die periode ook zo voorbij. Dat is voor mij Lozano. Fantastische speler, maar die twee seizoenen vlogen voorbij. Sowieso was dat een leuk team met de drie latino's: Lozano, Arias en Pereiro.

Kruspe

Administrator
Administrator
Goh, Lozano. Ken je dat? Van die spelers die voor je gevoel er maar heel even zijn. Later herinner je je hoe goed ze waren en hoeveel je hebt genoten van het feit dat ze voor je club hebben gespeeld, maar voor je gevoel was die periode ook zo voorbij. Dat is voor mij Lozano. Fantastische speler, maar die twee seizoenen vlogen voorbij. Sowieso was dat een leuk team met de drie latino's: Lozano, Arias en Pereiro.
Lozano heeft inderdaad maar dik twee jaar voor ons gespeeld. Erg jammer, geweldige voetballer. Één van de weinige spelers die zo goed en dreigend was met zijn snelheid en drang om te scoren dat je hem zijn oogkleppen kom vergeven.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie

Soms (of eigenlijk net iets te vaak) vind ik het leuk om een willekeurige PSV wedstrijd terug te kijken.
Dit kun je echt niet TE vaak doen. Het is juist heerlijk om terug te kijken en nogmaals te genieten van de talloze mooie zeges van ons PSV.
Ook deze mocht er zijn. :)

robpsv11

Grammatifaler

Ah ja. Die pot dat ik mijn neefje een keer meenam met ons naar het Stadion. Voor de rest weet ik nog dat ik bijna van de tribune afviel en ik wakker werd toen hij werd afgezet bij zijn huis. Hij lacht me er nog steeds om uit trouwens.

Bovenaan Onderaan