PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Complimenten hoe het PSV media team het dit jaar aanpakt op het gebied van Youtube content. Interessant om te zien dat daar veel meer content voor wordt gemaakt inclusief 'back stage' dingen zoals Transfer Deadline Day. En die match day show is ook een leuke toevoeging
 
Wat was de vraag?
De wijze van stellen aangaande zijn lijf, gevalletje lachers op je hand krijgen, iets in de trand van "I saw you naked" en nog iets over dat zijn namens zijn vriend Jen Joost ven Gengelen moest vragen of zijn vriendin ook zo spoedig mogelijk naar t stadion komt..

Kortom, weinig inhoud, zoals we m kennen. En dat bij een spelerspresentatie. Dat je n keer over zijn vriendin begint in een gewoon interview waar het gaat om de mens achter de speler, mij best. Maar voor alles is er een tijd en een plaats, en dit was gewoon misplaatst.

En voor de duidelijkheid dat staat daar namens dé voetbalzender van NL, maar t had t niveau van n roddelblaadje voor leesplank bij de kapper.

En ja, hij had ook gewone vragen, maar laat dat andere dan achterwege joh.
 
Laatst bewerkt:
De wijze van stellen aangaande zijn lijf, gevalletje lachers op je hand krijgen, iets in de trand van "I saw you naked" en nog iets over dat zijn namens zijn vriend Jen Joost ven Gengelen moest vragen of zijn vriendin ook zo spoedig mogelijk naar t stadion komt..

Kortom, weinig inhoud, zoals we m kennen. En dat bij een spelerspresentatie. Dat je n keer over zijn vriendin begint in een gewoon interview waar het gaat om de mens achter de speler, mij best. Maar voor alles is er een tijd en een plaats, en dit was gewoon misplaatst.

En voor de duidelijkheid dat staat daar namens dé voetbalzender van NL, maar t had t niveau van n roddelblaadje voor leesplank bij de kapper.

En ja, hij had ook gewone vragen, maar laat dat andere dan achterwege joh.
Plaatsvervangende schaamte-gevoel...
 
Beschamende vraagstellingen van Hans 'zie mij een grappig zijn' Kraaij.
Nou, die zal wel denken, is de pers hier achterlijk of zo? Maalderink met z'n negatieve vraagstelling is ook geen pretje, en toch was het geluid wederom slecht. Maalderink slecht te verstaan en Mario's mic was ook niet best.
 
Nou, die zal wel denken, is de pers hier achterlijk of zo? Maalderink met z'n negatieve vraagstelling is ook geen pretje, en toch was het geluid wederom slecht. Maalderink slecht te verstaan en Mario's mic was ook niet best.
Moet jij geen nieuwe speakers of ff langs Schoonenberg voor een hoortest ;) maar misschien ben ik niet kritisch genoeg :confused:
 
Niks mis met mijn oren. Maar ik doe veel met audio, en wellicht dat ik me er daarom sneller aan stoor dan anderen.
Ah, beroepsdeformatie, of hipper gezegd, nerdview. Zou kunnen ja. Neemt niet weg dat het volgens mij wel beter (of minder slecht) is dan enkele weken terug.
 
pff, ik zag die foto en dacht: ze zijn bij PSV toch niet zo diep gezonken dat er een vrouw met een 1,5m stok staat te controleren? Maar het was gelukkig de microfoon :xp:
Zouden ze best kunnen doen. Ik geloof niet dat ze bij PSV op kantoor aan thuiswerken en afstand houden doen.
 
Een leuk idee zeker. De interviews vond ik dan weer erg slap, Ruud had er volgens mij ook niet veel zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan