PSV TV, Filmpjes & Andere Beeldfragmenten

Helaas :confused: Minder Maddy is altijd jammer…

Ik denk niet dat je haar minder gaat/kunt zien. De clubs hoeven alleen geen verplichte programma's voor ESPN meer te maken, maar blijven natuurlijk content aanbieden op hun eigen kanalen.

Zo zeg...dit is wel echt heel matig! Snap dat het vakantieperiode is, maar laatste nieuwe item op PSV+ is van 19 juli dus dat betekent al 5 dagen geen nieuwe content...

Gelukkig is het maar 25 EUR.

Wat fantastisch dit. Ik was hier slechts 8 jaar dus weet niet meer of ik dit echt bewust heb meegemaakt, maar kan me nog wel herinneren dat Twan Scheepers en vriendin vaak bij de sauna tegenkwam, althans mijn ouders en ik was erbij. Good times! Bonuspunten voor wie de naam van de sauna kan raden.

Gezwicht omdat ik het tweede deel van Ever change a winning team wou kijken (leuke docus!), dus toch maar PSV Play genomen.

Met open mond gekeken naar de tweede aflevering van de serie Hier in het zuiden. Het kwam er eigenlijk op neer hoe geweldig PSV was, aldus PSV zelf. Een of andere vader overleed na een motorincident en Hans van Breukelen geeft dan commentaar hoe geweldig PSV dat doet door die kinderen Perisic te laten ontmoeten. Genante, pijnlijke taferelen. Dat doe je zonder camera en poespas.

Moest ik effe kwijt.

Terug
Bovenaan Onderaan