PSV Nieuws Algemeen

Der Jaufe

Internationale Legende
Net de uitnodiging voor de ALV van de supportersvereniging binnengekregen. Zie dat we rondom het overlijden van Willy een actie hebben gehouden die ruim €27.000 heeft opgebracht voor Stichting Alzheimer. Mooi om te lezen.

Het lek boven

Supporter
Gelukkig zijn er heel veel goede trainers beschikbaar. Het lijkt er erg op dat Henk Fraser of Frank de Boer de nieuwe trainer gaat worden. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Thomas Letsch en van Kees van Wonderen. Mark van Bommel verdient een herkansing als assistent.

Als Lyon 'm wil houden, dan is hij niet haalbaar. Schoppen ze 'm daar voor de zomer eruit, dan wellicht wel. 3e keer op rij dat hij ontslagen wordt alweer. Topclubs zullen dan niet in de rij staan voor hem.
Waarom wij dan wel eigemlijk?

robpsv11

Grammatifaler

Mocht je geen Premium hebben:

Mikasa

Internationale Legende

Mocht je geen Premium hebben:

interessant

robpsv11

Grammatifaler
Onverwacht nieuwtje vanuit PSV (tenminste ik was er niet van op de hoogte), seizoenkaarthouders krijgen het geld van de 5 wedstrijden die ze hebben gemist terug. Dat is dus 5/17 deel van de totale prijs die is betaald. Er is ook een keuze om dit geld niet terug te vragen, dan verdubbelt PSV het bedrag en wordt het geïnvesteerd in supportersfaciliteiten.

Mikasa

Internationale Legende
Onverwacht nieuwtje vanuit PSV (tenminste ik was er niet van op de hoogte), seizoenkaarthouders krijgen het geld van de 5 wedstrijden die ze hebben gemist terug. Dat is dus 5/17 deel van de totale prijs die is betaald. Er is ook een keuze om dit geld niet terug te vragen, dan verdubbelt PSV het bedrag en wordt het geïnvesteerd in supportersfaciliteiten.
klinkt netjes!

robpsv11

Grammatifaler
Zag geen nieuwsartikel, maar wel een filmpje voorbij komen. PSV heeft gisteren een middag georganiseerd waar 500 vluchtelingen uit Oekraïne de hele middag in het stadion en op het veld allerlei activiteiten konden doen.

Bovenaan Onderaan