PSV Nieuws Algemeen


Mocht je geen Premium hebben:

 

Mocht je geen Premium hebben:

interessant
 
Onverwacht nieuwtje vanuit PSV (tenminste ik was er niet van op de hoogte), seizoenkaarthouders krijgen het geld van de 5 wedstrijden die ze hebben gemist terug. Dat is dus 5/17 deel van de totale prijs die is betaald. Er is ook een keuze om dit geld niet terug te vragen, dan verdubbelt PSV het bedrag en wordt het geïnvesteerd in supportersfaciliteiten.
 
Onverwacht nieuwtje vanuit PSV (tenminste ik was er niet van op de hoogte), seizoenkaarthouders krijgen het geld van de 5 wedstrijden die ze hebben gemist terug. Dat is dus 5/17 deel van de totale prijs die is betaald. Er is ook een keuze om dit geld niet terug te vragen, dan verdubbelt PSV het bedrag en wordt het geïnvesteerd in supportersfaciliteiten.
klinkt netjes!
 
Zag geen nieuwsartikel, maar wel een filmpje voorbij komen. PSV heeft gisteren een middag georganiseerd waar 500 vluchtelingen uit Oekraïne de hele middag in het stadion en op het veld allerlei activiteiten konden doen.
 
Leuk! Alleen spelers gekozen die ik zelf bewust heb meegemaakt. Alex, mijn favoriete speler uit de midden jaren 00, Memphis als beste zelf-opgeleide speler en Luuk de Jong van de laatste paar jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan