PSV Nieuws Algemeen

Alleen maar goed dat PSV weer wat gaat netwerken. Met het vertrek van Lozano (en daarmee voor veel Mexicaanse fans de enige reden om PSV actief te volgen) nam de hele PSV-Mexico hype behoorlijk af, maar dit is een goede stap om er weer wat leven in te brengen. Zou leuk zijn als o.a. goede jeugd daar naar ons kan overstappen.
 
Rond Van Bommels vertrek waren er echt heel weinig opties, en was ik erg blij met schmidt als verrassende keuze. Maar deze zomer zijn er wel echt flink wat opties om over te tubben!


1. Ronald Koeman
2. Henk Fräser
3. Thomas Letsch (zou mijn keuze zijn)
4. Philipp Cocu
5. Ruud van Nistelrooij

Zijn allemaal in mijn optiek logische keuzes om verschillende redenen. Wat denken jullie?
 
Rond Van Bommels vertrek waren er echt heel weinig opties, en was ik erg blij met schmidt als verrassende keuze. Maar deze zomer zijn er wel echt flink wat opties om over te tubben!


1. Ronald Koeman
2. Henk Fräser
3. Thomas Letsch (zou mijn keuze zijn)
4. Philipp Cocu
5. Ruud van Nistelrooij

Zijn allemaal in mijn optiek logische keuzes om verschillende redenen. Wat denken jullie?
Ruud nog niet, komt te vroeg.
 
Rond Van Bommels vertrek waren er echt heel weinig opties, en was ik erg blij met schmidt als verrassende keuze. Maar deze zomer zijn er wel echt flink wat opties om over te tubben!


1. Ronald Koeman
2. Henk Fräser
3. Thomas Letsch (zou mijn keuze zijn)
4. Philipp Cocu
5. Ruud van Nistelrooij

Zijn allemaal in mijn optiek logische keuzes om verschillende redenen. Wat denken jullie?
Geen fan van nummer 2. En Ruud is m.i. onervaren in die zin dat ie maar eerst een andere ed club mag trainen en zich bewijzen op een hoger niveau. Mijn voorkeur is Philip maar dat is geen verrassing..
 
Nou jongens. De wandelgangen mogen open. Schmidt vertrekt na de zomer.


Bekijk bijlage 4242

Dit was te verwachten gezien de berichten die regelmatig doorkwamen dat hij ontevreden was omdat hij niet alle spelers kreeg die hij wilde. Vanuit PSV ook te weinig ambitie om het Ajax echt lastig te maken. Dan is afgelopen transfer window waarschijnlijk de druppel geweest. Afgezien daarvan heeft Roger geen bijzondere prestaties neergezet, dus rouwig ben ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan