Ik vond toen Nilis beter dan Bergkamp overigens. Eigenlijk nog steeds..Gomes
Romario
Nilis
Iets anders kan ik er niet van maken. Deze spelers zijn al decennia lang mijn all-time favorites.
Staat Isimat er eigenlijk tussen? Stiekem ook gewoon n zwak voor..Echt een geweldige actie. Alleen die lijst roept al mooie herinneringen op.
Ook mooi dat er cult helden tussen staan
Come on Pésjeve!Staat Isimat er eigenlijk tussen? Stiekem ook gewoon n zwak voor..![]()
Zelfs tijdens het kiezen heb ik al gewijzigd. Tien te kiezen was eenvoudiger geweest.Vrijwel ondoenlijk, om er 3 te kiezen. Als ik het morgen weer zou doen, zouden er ook 3 andere namen kunnen staan.
JaIs er al nieuws wanneer het concept programma voor 22-23 bekend gemaakt wordt?
Erg onduidelijk wat die ambassadeurs PSV nu opleveren.![]()
PSV trekt twee Noord-Amerikaanse oud-spelers aan als ambassadeurs
Lees nu | PSV heeft opnieuw twee ambassadeurs aan zich verbonden. Na de Braziliaan Gomes en de Mexicaan Salcido, zoekt de club het nu in Noord-Amerika.…www.psvfans.nl
Heel moeilijk te meten, denk ik ook.Erg onduidelijk wat die ambassadeurs PSV nu opleveren.
Erg onduidelijk wat die ambassadeurs PSV nu opleveren.
Exact wat ik dus oo kdachtHeel moeilijk te meten, denk ik ook.
Sinds Salcido hebben we een samenwerking met Chivas (?), sinds Gomes is Savió bijna van ons. Kan puur toeval zijn maar ik denk wel dat het iets scheeltErg onduidelijk wat die ambassadeurs PSV nu opleveren.