Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Brabantse vlag? Zoiets, wellicht:
http://www.soccershopusa.com/Images_Products/CroatiaHomeJersey1.jpg
Zou handig zijn, want die heb ik al
Niet uniek nee, maar voor die kids een welkome afwisseling in de dagelijke ziekenhuissleur, goed dat de club dit doetIk vind het goed dat ze af en toe dit soort bezoeken doen: http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-bezoekt-st.-anna-ziekenhuis-en-mmc.htm
Wellicht niet uniek voor een club, maar toch.
Ik hoop niet dat het gouden kampioensshirts of dat soort gekkigheid is.
"Ik vind dat een prachtig voorbeeld. Kijk naar wat Sparta allemaal heeft afgeleverd. Half PSV bestaat uit Spartanen",
Misschien wat overdreven inderdaad. Hij had beter kunnen roepen dat de helft van Feyenoord uit Spartanen bestaat. Feit is echter dat Sparta met jongens als Strootman, Willems, Wijnaldum maar ook al die andere jongens zoals Viergever (toch bij ajax terecht gekomen) toch heeft laten zien een zeer behoorlijk scoutingsapparaat te hebben waar je U tegen zegt.Overdrijft hij niet een beetje?
Misschien wat overdreven inderdaad. Hij had beter kunnen roepen dat de helft van Feyenoord uit Spartanen bestaat. Feit is echter dat Sparta met jongens als Strootman, Willems, Wijnaldum maar ook al die andere jongens zoals Viergever (toch bij ajax terecht gekomen) toch heeft laten zien een zeer behoorlijk scoutingsapparaat te hebben waar je U tegen zegt.
Viergever mag ik dat rijtje echt niet genoemd worden. Leuke speler voor een subtopper, maar meer ook niet. Meer spelers als Strootman, Willems en Gini juich ik alleen maar toe natuurlijk. Wie weet wordt die Alberto van Jong PSV ook wel wat
#PSV gaat bij de Champions-Loting voor 99% zeker een enorm voordeel krijgen en in pot 1 komen door verlies #Real Madrid.
#PSV gaat bij de Champions-Loting voor 99% zeker een enorm voordeel krijgen en in pot 1 komen door verlies #Real Madrid.