PSV Nieuws Algemeen

Mooi seizoen tot nu toe. Knap wat ze neerzetten. De transfers die ze hebben gedaan lijken te werken in positieve zin op wat er gepresteerd wordt. Mooi dit, heel eerlijk van mijn kant de nodige scepsis bij gehad, ook tav Bosz. Maar het draait lekker. Heel tevreden zo.

:clap:

Hoop dat ze zichzelf niet in figuurlijke zin 'opblazen'. Soms gebeurt het wel eens dat een team zo goed draait dat ze zichzelf dol draaien. Het eigen interne verwachtingspatroon wordt te hoog en je barst op den duur als team. Bosz en de TS zullen daar hun kennis en kunde moeten gebruiken om het noodzakelijke niveau een seizoen lang in stand te houden. Wat lucht in en uit de 'band' naar gelang de omstandigheden.
 

Wat een klotewebsite is dat trouwens. Terwijl je aan t lezen bent openen er nog 13 paginagrote reclames waardoor je telkens moet scrollen.

Website is iig niet gemaakt door een PSV-fan, maar een Money-fan.
(Ik snap dat zoiets best geld op mag leveren, maar overdrijven is ook vak)

En verder is De Graafschap vanaf nu ook een :SC:
 
Wat een klotewebsite is dat trouwens. Terwijl je aan t lezen bent openen er nog 13 paginagrote reclames waardoor je telkens moet scrollen.

Website is iig niet gemaakt door een PSV-fan, maar een Money-fan.
(Ik snap dat zoiets best geld op mag leveren, maar overdrijven is ook vak)

En verder is De Graafschap vanaf nu ook een :SC:
Nou, onbetrouwbaar. Je hebt blijkbaar afspraken met hem, totdat er iemand anders komt. Bijzonder. Maar goed, ik snap hoe het belang van PSV niet zo. Mist PSV nu allerlei toppers uit de Achterhoek?
 
Nou, onbetrouwbaar. Je hebt blijkbaar afspraken met hem, totdat er iemand anders komt. Bijzonder. Maar goed, ik snap hoe het belang van PSV niet zo. Mist PSV nu allerlei toppers uit de Achterhoek?
Ik zat dit ook te denken. Wat heeft psv überhaupt gehad aan die samenwerking?
 
Nou, onbetrouwbaar. Je hebt blijkbaar afspraken met hem, totdat er iemand anders komt. Bijzonder. Maar goed, ik snap hoe het belang van PSV niet zo. Mist PSV nu allerlei toppers uit de Achterhoek?

Gezien de slechte eindredactie van het stuk, is misschien een inhoud ook met een korreltje zout te nemen.

Maar als t idd zo is, dan mis je niks aan zo'n opportunistische samenwerkingspartner.
 
Kwam die Ski-manski van Fey ook niet over in deze periode van n Russische club?
Ja, maar dat was gehuurd. Dat kon voor een verlaagd of zelfs verwaarloosbaar bedrag. Dat was geregeld door de authoeiteiten toen, voor buitenlandse spelers in Rusland. Met koop maak je echter wel gewoon geld over naar Rusland.
 
PSV had die koop ook gewoon niet moeten doen toendertijd. Een grote fout wat mij betreft.
Eens. Dacht ik toen al. Aan de andere kant, hoe komt zo’n speler daar weg dan?
Dus omdat de beste meneren in de USA op een zwarte lijst staan komen wij in de problemen. Wat de fuck heeft dat met ons te maken?
Ik snap dat ook niet. Misschien heeft Venezuela ook nog wel ergens een lijstje liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan