PSV Nieuws Algemeen

Weet iemand wanneer de kaarten voor de Champions League wedstrijd PSV-Dortmund besteld kunnen worden? Ik plaats het maar hier, want er is nog geen topic geopend voor deze wedstrijd. Ik zou er graag met mijn zoon naartoe willen, omdat het toevallig in de voorjaarsvakantie valt.
Is al lang uitverkocht.
 
Weet iemand wanneer de kaarten voor de Champions League wedstrijd PSV-Dortmund besteld kunnen worden? Ik plaats het maar hier, want er is nog geen topic geopend voor deze wedstrijd. Ik zou er graag met mijn zoon naartoe willen, omdat het toevallig in de voorjaarsvakantie valt.
Je bent een beetje laat nu.. zoiets moet je meteen na een loting bestellen.
 
En dan bij het stadion geweigerd worden
Is dat wel eens gebeurd? Ik heb bij concerten dat wel gedaan. Gewoon voor de ingang zoeken naar mensen die kaartjes aanbieden. Bij voetbal heb ik dat nooit gedaan trouwens..
Psv is natuurlijk geen u2 of Radiohead 🤔
 
Is dat wel eens gebeurd? Ik heb bij concerten dat wel gedaan. Gewoon voor de ingang zoeken naar mensen die kaartjes aanbieden. Bij voetbal heb ik dat nooit gedaan trouwens..
Psv is natuurlijk geen u2 of Radiohead 🤔
Ik dacht dat we dan ook veel vaker kaarten op die manier in omloop zijn. Of dubbel verkocht.
 

Dit is nog eens lekker nieuws. Maar wat zou Arno Vermeulen hier nou van vinden? :D
Zeker, zag gister ook dat wij mogelijk ajaks gaan passeren op inkomen vanuit tv-gelden in NL.


Sowieso is vroeg duidelijkheid over de begroting prettig, eerder het team samenstellen (en geen CL-voorronde!!!!) kan je goed voor de dag komen. Ernie mag alvast de messen klaarleggen, de oven voorverwarmen en het gasstel aanzetten. let him cook!
 
.

Dit is nog eens lekker nieuws. Maar wat zou Arno Vermeulen hier nou van vinden? :D
Over de financiën van psv had ie het zondag nog in sv. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan