En dan hebben we het over minuten, neem ik aan... Toch niet over halve (laat staan hele) wedstrijden!?Bella-Kotchap zal ook wel weer wat meer gaan spelen verwacht ik.
Ik was die jongen alweer helemaal vergeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En dan hebben we het over minuten, neem ik aan... Toch niet over halve (laat staan hele) wedstrijden!?Bella-Kotchap zal ook wel weer wat meer gaan spelen verwacht ik.
Hmm, als ik die link open, zie ik niet veel anders dan de tekst dat PSV gelijkgespeeld heeft en wie er gescoord heeft?Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Even doorscrollen naar beneden.Hmm, als ik die link open, zie ik niet veel anders dan de tekst dat PSV gelijkgespeeld heeft en wie er gescoord heeft?![]()
De reacties er onder.Hmm, als ik die link open, zie ik niet veel anders dan de tekst dat PSV gelijkgespeeld heeft en wie er gescoord heeft?![]()
Ik snap ze wel, zijn gewoon gister wederom niet getestZoek de verschillen (behalve de bron):
![]()
Nederlandse media: PSV ontsnapt na 'geluukje', return in Dortmund hels karwei
De Nederlandse ochtendkranten zijn eensgezind: PSV is na het 1-1 gelijkspel tegen Borussia Dortmund niet in de positie om te klagen. Daarmee wordt gedoeld op het discutabele penalty-moment, kort na rust. De uiteindelijke benutte strafschop zorgde er in de ogen van de media wel voor dat de...www.voetbalprimeur.nl
![]()
Zure randstadmedia?
Ik kan me herinneren dat ook hier de prestaties van ajax werden gedownplayed. Bayern was niet in vorm, Real was niet goed voorbereid, er waren teveel toevalstreffers etceteraDe reacties er onder.
Graadje erger dan wat hier te lezen valt als t omgaat.
Tijdens en na wedstrijden tegen Ajax kan het hier ook aardig ontploffen trouwens. Maar niet rond europese wedstrijden van Ajax, volgens mij.
Ik kan me herinneren dat ook hier de prestaties van ajax werden gedownplayed. Bayern was niet in vorm, Real was niet goed voorbereid, er waren teveel toevalstreffers etcetera
Ik kan me herinneren dat ook hier de prestaties van ajax werden gedownplayed. Bayern was niet in vorm, Real was niet goed voorbereid, er waren teveel toevalstreffers etcetera
Ik snap ze wel, zijn gewoon gister wederom niet getest
Tadic werd ook hier her en der beenbreuken toegewenst. Hoort er een beetje bij. en bij Ajax zijn ze nu helemaal chagrijnig met dit seizoen waar ze als figurant meedoenKlopt.
(En dat was ook gewoon waar natuurlijk.. Verliezen daarna van een modaal clubje als de Spurs, prutsers)
Alleen vind ik het taalgebruik en blinde haat daar nog net ff wat erger. Ergo, graadje erger.
Tja, het moet maar opluchten…De reacties er onder.
Graadje erger dan wat hier te lezen valt als t omgaat.
Tijdens en na wedstrijden tegen Ajax kan het hier ook aardig ontploffen trouwens. Maar niet rond europese wedstrijden van Ajax, volgens mij.
Tadic werd ook hier her en der beenbreuken toegewenst. Hoort er een beetje bij. en bij Ajax zijn ze nu helemaal chagrijnig met dit seizoen waar ze als figurant meedoen
Ach, beiden zien elkaar als concurrentie. Mooi dat wij nu de successen hebben.Niet tijdens Europese wedstrijden. Wel lezen JB!
Tijdens onderlinge wedstrijden ging t er heftiger aan toe. Alleen nu ben ik dingen dubbel aan t zeggen.
Ach, beiden zien elkaar als concurrentie. Mooi dat wij nu de successen hebben.
Wat mij vooral opvalt is het geestelijke niveau van die mensen. Laat ik het netjes zeggen: "Ze zijn niet héél intelligent, in de meeste gevallen."Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Vooral die "Redrum" deelt wat pareltjes...mahaha.Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Voetnoot: Vertessen zit nu in de onderste helft van de Duitse middenmoot in exact dezelfde situatie.Je doelt nu eens niet op de KNVB beker?De fout die men maakt vond ik dat men Vertessen liet gaan terwijl ze hem gewoon aan zijn contract hadden kunnen houden. Hiermee liet Vertessen zijn ploeg in de steek en de PSV leiding weer eens onnodig coulant gehandeld. Dat breekt nu op.
Mooi.Voetnoot: Vertessen zit nu in de onderste helft van de Duitse middenmoot in exact dezelfde situatie.
Een wraakzuchtige GodMooi.