Okido!
International
Echt? Ik zat in het stadion en de ratio naar het uitvak was 20:1.Publiek ook matig geen sfeer en dat in de uitvaart kleding. tegenvallend bioscoop publiek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Echt? Ik zat in het stadion en de ratio naar het uitvak was 20:1.Publiek ook matig geen sfeer en dat in de uitvaart kleding. tegenvallend bioscoop publiek.
Lozano werkte hard maar bakte er niets van, Bakayoko was ook niet goed en Tilmann mag wel wat meer gif hebben in zijn spel, vooramelijk bij de kansen die hij krijgt. Drie spelers ruim onvoldoende en toch zeker niet de mindere van Dortmund. Kansen afmaken is het probleem. Ook in de return wordt het fifty/fifty.Huh?? Baka was betrokken bij een aantal kansen. Kwam in positie. Lozano werkte inderdaad het snot voor ogen, maar verloor zo vaak de bal. Dat kan niet van zo’n ( kwaliteits) speler. Hij moet zoveel meer brengen evenals Tillman.
Ook bijna altijd dezelfde hoek.Effe inhouden inderdaad sinds dit seizoen
Was jij in het stadion dan? Ik wel namelijk en het kolkte zeker wel! Misschien dat dat op tv anders overkomt? Dat weet ik niet. Maar er was echt sfeer en vaak deden alle tribunes meePubliek ook matig geen sfeer en dat in de uitvaart kleding. tegenvallend bioscoop publiek.
Bella-Kotchap zal ook wel weer wat meer gaan spelen verwacht ik.Gaat Schouten niet leuk vinden.
Heeft duidelijk aangegeven middenveld te willen spelen.
Ook wel iets om rekening mee te houden vind ik.
Ja helaas hebben ze een 12e man die vaak meer van zich laat horen dan ons bioscoop publiek.
We waren gewoon de betere partij. Ik ben benieuwd of we dat meenemen. Borussia stelt niet echt heel veel voor.Kolken is ook overdreven, maar er was wel wat sfeer. Niet zoals in tijden van weleer bij CL wedstrijden.
Net terug , mixed feelings maar ook wel gewoon trots op dit PSV hoe ze spelen en hoe spelers zich hebben ontwikkeld in vergelijking met afgelopen jaren. Ja de finesse ontbreekt soms en de ene wedstrijd loopt het beter dan de andere maar veel meer dan dit kan ik ook niet op hopen in het Eindhovense.
Vooral ook niet vergeten te genieten (als supporter) en hopen op een verrassing in de uitwedstrijd![]()
Ligt er echt heel erg aan wat voor model er gebruikt wordt.Dat is niet hoe xG werkt. xG plaatst schoten in een categorie van hoe vaak deze procentueel een goal opleveren. Dergelijke hakjes op goal zullen geen hoge waarde vertegenwoordigen. Of ie er (bijna) in was gegaan of niet doet er niet toe.
Ja, tuurlijk was dat een fout. Prioriteit lag nationaal, niet internationaal. Kijk maar naar het niet-halen van een rcv. Nu het eropaan komt, speelt Ramalho zelfs niet.Je doelt nu eens niet op de KNVB beker?De fout die men maakt vond ik dat men Vertessen liet gaan terwijl ze hem gewoon aan zijn contract hadden kunnen houden. Hiermee liet Vertessen zijn ploeg in de steek en de PSV leiding weer eens onnodig coulant gehandeld. Dat breekt nu op.
Helemaal mee eens.Ergens is het wel mooi om de kritiek nu te lezen. Ik kan me goed die donderdagavonden van een paar jaar geleden herinneren waarbij ik op de bank zat te sakkeren omdat we het moeilijk hadden tegen Omonia Nicosia. Nu hebben we kritiek omdat we Dortmund in de achtste finale van de Champions League hadden kunnen pakken. Soms goed om het in perspectief te plaatsen, en trots te zijn om hoe het nu met de club gaat. Dat ben ik vanavond genoeg geweest, ondanks de verbeterpunten. Hopelijk houden we dit de komende jaren vast!
Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.Ik vind dit echt geweldig leesvoer altijd:
![]()
PSV en Borussia Dortmund in evenwicht, Internazionale boekt nipte overwinning op Atlético Madrid
PSV heeft dinsdagavond gelijkgespeeld tegen Borussiawww.ajaxshowtime.com
Die gasten zijn echt doodsbenauwd dat we de halve finale halen. Dan hebben ze écht niks meer. Het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat we niet op hun 2019 niveau zitten maar God wat zou het grappig zijn als we die halve finales halen.
Als ik dingen lees dat bepaalde spelers een beenbreuk verdienen, nee. Dat las je hier niet volgens mij. Gelukkig maar. Maar ik kan mij wel herinneren dat elke winstpartij werd gemarkeerd als ‘geluk’. Bepaalde spelers waren er niet bij, of uit vorm etc.Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Inderdaad , mits een beter afwerking in de 1 helft had de wedstrijd een ander beeld gekregen. Denken ( hopen) dat we Dortmund zomaar aan de kant zouden zetten is niet realistisch. Er zijn zeker verbeterpunten en mogelijk gaat het net iets te vlot in de eigen competitie . Een tandje sneller te spelen was blijkbaar niet evident tegen een toch sterke en vooral stevige tegenstrever.Helemaal mee eens.
Ja dat zijn de keuzes die gemaakt zijn. Vertessen had bij PSV waarschijnlijk meer gespeeld dan hij nu doet bij Union Berlin.Je doelt nu eens niet op de KNVB beker?De fout die men maakt vond ik dat men Vertessen liet gaan terwijl ze hem gewoon aan zijn contract hadden kunnen houden. Hiermee liet Vertessen zijn ploeg in de steek en de PSV leiding weer eens onnodig coulant gehandeld. Dat breekt nu op.