De Bondscoach
Maoïst van lichte zeden
Interessant om te zien wie in zo'n wedstrijd het hoge niveau aan kan, en wie niet. Voor mij waren Boscagli, Schouten en Dest de beste spelers; Veerman was ook goed, maar vind ik hem toch nog steeds niet van het niveau van bijvoorbeeld de regisseur van Borussia, Emre Can. Ik vind hem iets trager. Op rechts waren Teze en Baka aardig, maar vaak te slordig. Tillman, Lozano en Saibari kwamen echt veel tekort, waarbij ik me wel het meeste ergerde aan Lozano - als je dan zo slecht in vorm bent, dan kun je toch wel op z'n minst verdedigend werk verrichten? Hij liet steeds z'n man lopen als Dest over hem heen kwam. Vreseljk jammer dat Lang eruit ligt en Vertessen is verkocht. Met het aanvallend niveau van vóór de winterstop hadden we gewoon gewonnen.
Mauro viel trouwens goed in; heel fijn om te weten. Toch hoop voor de return, hopelijk meer wedstrijdritme voor Saibari, die meer kan brengen dan vanavond, en Baka weer helemaal fit.
Jammer dat uitgerekend de aanvallende linkervleugel nu de zwakke plek is. Je zou bijna kiezen voor een soort 4-4-2 met Pepi en Luuk centraal, en Baka als vrije speler die naar de vleugels mag uitzakken. Dest op links een vrije rol met rugdekking van Boscagli.
Mauro viel trouwens goed in; heel fijn om te weten. Toch hoop voor de return, hopelijk meer wedstrijdritme voor Saibari, die meer kan brengen dan vanavond, en Baka weer helemaal fit.
Jammer dat uitgerekend de aanvallende linkervleugel nu de zwakke plek is. Je zou bijna kiezen voor een soort 4-4-2 met Pepi en Luuk centraal, en Baka als vrije speler die naar de vleugels mag uitzakken. Dest op links een vrije rol met rugdekking van Boscagli.