Mentos
Mister Stomme Klup
Volgens mij gaat het weer goed met 'm. En Brobbey deed het niet expres!Ja, leuk en zo, maar hoe zit t nou met Vaessen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij gaat het weer goed met 'm. En Brobbey deed het niet expres!Ja, leuk en zo, maar hoe zit t nou met Vaessen
Ja, daar heb je gelijk in.Hij speelt sinds zijn vijfde(!) bij PSV. Vind je "passant" niet wat hard?
Dat heb ik toch al een paar keer gezegd.
Gelukkig is Maatsen geen scheidsrechter.
Ook gezien het feit dat Maatsen die bal vrijwel meteen wegtrapt, Tillman had er waarschijnlijk niet meer bij gekund, maakt het voor mij nog duidelijker geen penalty.
Ik zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.Well excuse me...
Ik wilde dat filmpje nog ff duiden, als dat mag?
(Dacht trouwens van jou gelezen te hebben dat t 100% penalty was gister. Heb er verder weinig van gezien van jou)
Ik denk ook dat ik heel boos was geworden als we zo'n penalty tegen zouden hebben gekregen. Aan de andere kant zouden er dan ook genoeg mensen hebben gezegd: "Je kunt 'm geven!"Ik zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Guus Hiddink heeft het wel eens over dit soort momenten gehad. Hij zei dat ieder team in dit soort toernooien 1 of 2x dit soort gelukjes heeft alleen moet ook het moment meezitten. Argentinië heeft hun wk ook wel te danken aan wat gelukjes. Nogal wat gelukjesIk zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Hummels tackelde misschien wel op de bal maar de felle krach en stuts vooruit was ook wel een beetje vragen om een penalty.Hij ontsnapte eerder al aan een kaart met een drieste tackle.Ik zit in het kamp 'belachelijke straf, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Helemaal met je eens, Asakim!Mensen die hun naam achterstevoren spellen
Rik zegt het, dus het is zo.
Ik vind Obispo beter dan RamalhoNog eventjes billenknijpen metRamalhoObispo achterin.
Op dit beeld lijkt dat zo ja.
Beeld van achter de keeper zie je dat Tillman wel degelijk geraakt wordt.
Arsenal was tegen Porto ook niets van wat ze doorgaans laten zien las ik? Overigens - mochten we verder komen geef dan Inter maar. Dan hebben we in ieder geval Dumfries weer n keertje over de vloer (gelijk ff polsen of ie al terug wil keren)..Sneijder oordeelt over PSV: 'Twee ploegen gezien die volgende ronde niet doorgaan'
Wie zich op 13 maart ook plaatst voor de kwartfinale van de Champions League, zowel PSV als Borussia Dortmund hoort in deze huidige vorm niet thuis in die fase van het miljardenbal, aldus Wesley Sneijder. De voormalig topvoetballer vond de Eindhovenaren slordig én ook gelukkig.www.voetbalprimeur.nl
Visionair Wesley hoor
Alsof Lazio, Bayern, Napoli en Barcelona het zo fantastisch doen en niet te pakken zouden zijn door ofwel PSV ofwel Dortmund.
Porto mss ook nog.
Inter, PSG, City, Real of Arsenal wordt een heel lastig verhaal ja.
Sneijder oordeelt over PSV: 'Twee ploegen gezien die volgende ronde niet doorgaan'
Wie zich op 13 maart ook plaatst voor de kwartfinale van de Champions League, zowel PSV als Borussia Dortmund hoort in deze huidige vorm niet thuis in die fase van het miljardenbal, aldus Wesley Sneijder. De voormalig topvoetballer vond de Eindhovenaren slordig én ook gelukkig.www.voetbalprimeur.nl
Visionair Wesley hoor
Alsof Lazio, Bayern, Napoli en Barcelona het zo fantastisch doen en niet te pakken zouden zijn door ofwel PSV ofwel Dortmund.
Porto mss ook nog.
Inter, PSG, City, Real of Arsenal wordt een heel lastig verhaal ja.
Zijn zich nu al aan het sparen voor de return...