PSV - Borussia Dortmund | Dinsdag 20 februari | Eindstand 1-1

Wil het vuurtje niet aanwakkeren maar zit ook in het pro penalty kamp. Hummels zette een do-or-die tackle in op Tillman binnen het strafschopgebied. Hoewel hij ook de bal raakt wordt de spelsituatie weldegelijk beïnvloed door deze zware ingreep. Natuurlijk raakt Hummels ook de bal, want wanneer Tillman de actie maakt die hij wil maken breekt hij zijn enkel waarschijnlijk op 2 plekken. Desondanks raakt Hummels nog steeds Tillman, oftewel er was geen ontkomen aan bij deze aanslag.
 
Well excuse me...

Ik wilde dat filmpje nog ff duiden, als dat mag?


(Dacht trouwens van jou gelezen te hebben dat t 100% penalty was gister. Heb er verder weinig van gezien van jou)
Ik zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
 
Ik zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Ik denk ook dat ik heel boos was geworden als we zo'n penalty tegen zouden hebben gekregen. Aan de andere kant zouden er dan ook genoeg mensen hebben gezegd: "Je kunt 'm geven!"
Dus ik vind het wel prima. En het wedstrijdbeeld (we hadden ook gewoon recht op minimaal een punt) legitimeerde de stand.

Vinnik.
 
Ik zit in kamp 'belachelijke penalty, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Guus Hiddink heeft het wel eens over dit soort momenten gehad. Hij zei dat ieder team in dit soort toernooien 1 of 2x dit soort gelukjes heeft alleen moet ook het moment meezitten. Argentinië heeft hun wk ook wel te danken aan wat gelukjes. Nogal wat gelukjes 🤔
 
Ik zit in het kamp 'belachelijke straf, maar fijn dat het eens meezit voor een Nederlandse club'.
Hummels tackelde misschien wel op de bal maar de felle krach en stuts vooruit was ook wel een beetje vragen om een penalty.Hij ontsnapte eerder al aan een kaart met een drieste tackle.
 

Visionair Wesley hoor :clown:

Alsof Lazio, Bayern, Napoli en Barcelona het zo fantastisch doen en niet te pakken zouden zijn door ofwel PSV ofwel Dortmund.
Porto mss ook nog.

Inter, PSG, City, Real of Arsenal wordt een heel lastig verhaal ja.
 

Visionair Wesley hoor :clown:

Alsof Lazio, Bayern, Napoli en Barcelona het zo fantastisch doen en niet te pakken zouden zijn door ofwel PSV ofwel Dortmund.
Porto mss ook nog.

Inter, PSG, City, Real of Arsenal wordt een heel lastig verhaal ja.
Arsenal was tegen Porto ook niets van wat ze doorgaans laten zien las ik? Overigens - mochten we verder komen geef dan Inter maar. Dan hebben we in ieder geval Dumfries weer n keertje over de vloer (gelijk ff polsen of ie al terug wil keren).. ;)
 

Visionair Wesley hoor :clown:

Alsof Lazio, Bayern, Napoli en Barcelona het zo fantastisch doen en niet te pakken zouden zijn door ofwel PSV ofwel Dortmund.
Porto mss ook nog.

Inter, PSG, City, Real of Arsenal wordt een heel lastig verhaal ja.

Wesley kan beter de frituur gaan analyseren
 
Terug
Bovenaan Onderaan