PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gakpo is de hele wedstrijd geschopt door spelers van AZ. Niet 1 keer heeft arbiter Brandhout hiervoor gefloten
Zelfs al was Gakpo doormidden geschopt dan nog zou hij geen vrije trap meekrijgen.
Gakpo was in deze wedstrijd vogelvrij verklaard waarschijnlijk omdat hij vorige wedstrijd commentaar had op de arbitrage over een niet gegeven uitbal.
Eigenlijk moeten we dus blij zijn dat hij er zonder blessure vanaf is gekomen.
Klopt helemaal, maar dat staat los van zijn effectiviteit en aanwezigheid in toppers.
 
Gakpo is de hele wedstrijd geschopt door spelers van AZ. Niet 1 keer heeft arbiter Brandhout hiervoor gefloten
Zelfs al was Gakpo doormidden geschopt dan nog zou hij geen vrije trap meekrijgen.
Gakpo was in deze wedstrijd vogelvrij verklaard waarschijnlijk omdat hij vorige wedstrijd commentaar had op de arbitrage over een niet gegeven uitbal.
Eigenlijk moeten we dus blij zijn dat hij er zonder blessure vanaf is gekomen.

Niet alleen Gakpo, maar ook aan Sangaré mochten de AZers hangen wat ze wilden en kreeg Götze bizar veel tikken te verwerken
 
Dit was ook een verklaring voor zijn effectiviteit en aanwezigheid gisteren.
En dat neem ik de scheidsrechter kwalijk.
Mwa, het gebeurt mij te vaak dat hij onzichtbaar is en zoals jb zegt wordt hij ook vaak niet op de juiste positie gezet. Maar ik denk dat iedereen hier het er mee eens is dat de namen van clubs die achter hem aan zitten hem toch echt voor het 2e elftal halen
 
Mwa, het gebeurt mij te vaak dat hij onzichtbaar is en zoals jb zegt wordt hij ook vaak niet op de juiste positie gezet. Maar ik denk dat iedereen hier het er mee eens is dat de namen van clubs die achter hem aan zitten hem toch echt voor het 2e elftal halen
Ligt eraan hoe hoog ie inzet. Misschien een kleinere tussenclub. Middenmoot Engeland is financieel al drie stappen vooruit tov psv
 
Wat is nog precies de lol om supporter te zijn van een club waar ieder talent dat een paar weken of maanden aardige dingen doet meent weg te moeten gaan of verkocht wordt om het financiele plaatje rond te krijgen.
Als het zelfs niet meer mogelijk is om een titel te pakken zoals toen Depay en Wijnaldum ervoor kozen nog een jaartje te blijven, waar zijn we dan inmiddels mee bezig?
Gakpo en Sangare - en Madueke en Ramalho - horen toch minstens nog 1 seizoen na dit in Eindhoven te blijven, vind ik.
Of krijgen we vanaf augustus weer zo'n seizoen als 2013/14 met uithuilen achter de goal na een pak slaag tegen middenmotors?
 
Ligt eraan hoe hoog ie inzet. Misschien een kleinere tussenclub. Middenmoot Engeland is financieel al drie stappen vooruit tov psv
Dat zeker, maar ik zie alleen München en city voorbij komen. Laat ze maar bieden en laat hem maar gaan als je er veel voor kunt vangen. Voor psv beter maar voor gakpo niet ben ik bang
 
Wat is nog precies de lol om supporter te zijn van een club waar ieder talent dat een paar weken of maanden aardige dingen doet meent weg te moeten gaan of verkocht wordt om het financiele plaatje rond te krijgen.
Als het zelfs niet meer mogelijk is om een titel te pakken zoals toen Depay en Wijnaldum ervoor kozen nog een jaartje te blijven, waar zijn we dan inmiddels mee bezig?
Gakpo en Sangare - en Madueke en Ramalho - horen toch minstens nog 1 seizoen na dit in Eindhoven te blijven, vind ik.
Of krijgen we vanaf augustus weer zo'n seizoen als 2013/14 met uithuilen achter de goal na een pak slaag tegen middenmotors?
Dat is nu al…0-4 tegen feyenooit
 
Dat is toch het model? Jeugd opleiden en verkopen?
Ja. Prima verder voor PSV als ze 'm goed kunnen verkopen. Dat is ook het enige waar PSV naar moet kijken, wat voor PSV financieel het beste is. Iemand die hoort bij de beste spelers van PSV en nog jong is, gaat toch wel ooit weg.

Of het voor Gakpo het beste is, dat is natuurlijk aan hem zelf of dat af te wegen. Da's niet het probleem van PSV.

Denk dat Gakpo op dit moment niks te zoeken heeft bij City. En ook niet bij subtoppers als bv. de Spurs.
 
Wat is nog precies de lol om supporter te zijn van een club waar ieder talent dat een paar weken of maanden aardige dingen doet meent weg te moeten gaan of verkocht wordt om het financiele plaatje rond te krijgen.
Als het zelfs niet meer mogelijk is om een titel te pakken zoals toen Depay en Wijnaldum ervoor kozen nog een jaartje te blijven, waar zijn we dan inmiddels mee bezig?
Gakpo en Sangare - en Madueke en Ramalho - horen toch minstens nog 1 seizoen na dit in Eindhoven te blijven, vind ik.
Of krijgen we vanaf augustus weer zo'n seizoen als 2013/14 met uithuilen achter de goal na een pak slaag tegen middenmotors?
Als prijzen door wanbeleid uitblijven, gaan talenten en de beste spelers weg. Geef ze eens ongelijk. Het contingent PSV fans zal daarmee ook uitdunnen. Pak je die prijzen wel dan is de kans dat deze twee categorieen spelers nog een jaar blijven veel groter.
Het concept is dus rete-eenvoudig. Prijzen pakken. De praktijk is veel weerbarstiger. Hoe en met wie? Alles begint met geld om de selectie kwalitatief op peil te brengen en houden. Geld dat er niet is. Als je onverhoopt het geld toch bijmekaar weet te harken, heb je met name een goede TD nodig. Die is er niet. Mocht je deze TD onverhoopt vinden en in dienst nemen dan kan het echte werk beginnen. Selectie bouwen. Kans dat het je lukt in 1 jaar een kampioensselectie op de been te brengen is miniscuul vanwege de enorme achterstand op de voormalige concurrentie (en tegenwerking van de scheidsrechters). Dus je wordt geen kampioen, je kunt dan niet verwachten je beste spelers te houden en het hele circus start opnieuw.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Als prijzen door wanbeleid uitblijven, gaan talenten en de beste spelers weg. Geef ze eens ongelijk. Het contingent PSV fans zal daarmee ook uitdunnen. Pak je die prijzen wel dan is de kans dat deze twee categorieen spelers nog een jaar blijven veel groter.
Het concept is dus rete-eenvoudig. Prijzen pakken. De praktijk is veel weerbarstiger. Hoe en met wie? Alles begint met geld om de selectie kwalitatief op peil te brengen en houden. Geld dat er niet is.
Zou zomaar kunnen kloppen.
Maar dan wordt het wellicht toch weer zo'n belabberd jaar volgend seizoen.
Pijnlijk voor een romantische supporter.:sad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan