PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Noemen ze dat buiten onze stad geen Calimero gedrag.
Nee hoor.
Je baseren op feiten heeft niets met een eierdop van doen.
Als dit zelfde 020 was overkomen was het land te klein geweest en waren alle journalisten en " analisten " over elkaar heen gedonderd om de onrechtvaardigheid te benadrukken.
Wellicht dat die eierdop daarvoor gebruikt kan worden.
 
Die indruk heb ik niet.
Er is -terecht - veel aandacht voor het falen van PSV.
Dat verliest omdat weer niet wordt doorgedrukt naar 2-0 als dat kan, weer slordig verdedigt en twee goals weggeeft.
Waar behoudens Mauro en Sangare niemand uitstraalde te willen winnen.
Armoede troef op diverse fronten.

Maar waar blijft de kritiek op de mafketel met fluit die geen drie keer geel gaf aan Wijndal, wel belachelijk geel aan Sangare en Gotze
- een week nadat Tadic zonder kaart hier als een beest te keer mocht gaan - en die AZ steeds de vrije trappen wel gaf die hij wegwuifde
wanneer Gakpo of Gotze er recht op hadden?

Zo'n optreden heeft toch echt ook invloed op het wedstrijdverloop. Net zo zeer als ons eigen gestuntel.
Waar een supporter ook tranen van in de ogen kreeg.:sad:
Calimero gezeik. Leg niet de schuld bij anderen als je zelf je zaakjes niet op orde hebt.
 
Calimero gezeik. Leg niet de schuld bij anderen als je zelf je zaakjes niet op orde hebt.
Misschien moet je hier eens mee stoppen om alles direct af te doen met Calimero.
Dit is al de 2e post van een forumlid dat je hiermee afdoet.
Het is denigrerend en respectloos, terwijl iemand een discussie aangaat en een mening geeft.
Prima als je het er niet meer eens bent, maar daarmee iedereen neerzetten als Calimero omdat ze hun feiten (terecht of niet) beschrijven zegt wellicht meer over jou dan over de forumleden.
 
Calimero gezeik. Leg niet de schuld bij anderen als je zelf je zaakjes niet op orde hebt.

Precies. Op deze manier maak je de club wel heel erg klein.
Kleuters.
Je kunt je ook gewoon niet bemoeien met de discussies als je telkenmale reacties en meningen op deze wijze afdoet. Nogmaals, prima als je het er niet mee eens bent, maar blijf dan in ieder geval steekhoudende argumenten geven in plaats van dit.
 
T is toch knap hoe iemand vooral bezig is met de randverschijnselen terwijl het alarmfase 1 is binnen de club psv.. maargoed, ieder z'n prioriteiten.
 
Nee niet eens. We hebbem fantastische spelers. Dat is het probleem niet Het beleid is kut. Dat moet aangepakt worden.
Ik ben van mening dat we echt heel aardige tot goede spelers hebben. Maar als je die tegengoals ziet....man, man, man.
Organisatorisch een zootje.

Onder Cocu werd een wedstrijd nog wel eens ordinair om zeep geholpen als de situatie daar om vroeg. Onder Schmidt ben je tot het laatste fluitsignaal nergens zeker van.
Hij heeft heel goed werk geleverd op individueel speler niveau, maar als functionerend geheel kan ik dit team op weinig goeds betrappen.
 
Wat is nog precies de lol om supporter te zijn van een club waar ieder talent dat een paar weken of maanden aardige dingen doet meent weg te moeten gaan of verkocht wordt om het financiele plaatje rond te krijgen.
Als het zelfs niet meer mogelijk is om een titel te pakken zoals toen Depay en Wijnaldum ervoor kozen nog een jaartje te blijven, waar zijn we dan inmiddels mee bezig?
Gakpo en Sangare - en Madueke en Ramalho - horen toch minstens nog 1 seizoen na dit in Eindhoven te blijven, vind ik.
Of krijgen we vanaf augustus weer zo'n seizoen als 2013/14 met uithuilen achter de goal na een pak slaag tegen middenmotors?
Er is totaal geen lol aan. Ik volg PSV niet puur omdat ze meedoen; ik volg PSV omdat ik de club succes wil zien hebben en samen met de stad Eindhoven wil zien groeien. Die club uit de kleinste stad die ooit de cup met de grote oren heeft gewonnen; PSV als David tegen de Goliats van de wereld. PSV als club waar kleinere tegenstanders met ontzag naar kijken en niet met het idee dat er iets te halen valt, en waar gelijke en grotere tegenstanders met respect naar kijken, zowel nationaal als internationaal, zoals in 2004-2005. Als dat niet meer kan, of het beleid stuurt aan op subtop zoals nu, dan haak ik op een gegeven moment simpelweg af. Dan zal het me aan m'n reet roesten, dat hele voetbal.
 
.
Er is totaal geen lol aan. Ik volg PSV niet puur omdat ze meedoen; ik volg PSV omdat ik de club succes wil zien hebben en samen met de stad Eindhoven wil zien groeien. Die club uit de kleinste stad die ooit de cup met de grote oren heeft gewonnen; PSV als David tegen de Goliats van de wereld. PSV als club waar kleinere tegenstanders met ontzag naar kijken en niet met het idee dat er iets te halen valt, en waar gelijke en grotere tegenstanders met respect naar kijken, zowel nationaal als internationaal, zoals in 2004-2005. Als dat niet meer kan, of het beleid stuurt aan op subtop zoals nu, dan haak ik op een gegeven moment simpelweg af. Dan zal het me aan m'n reet roesten, dat hele voetbal.
Als psv een jas uitdoet zullen supporters afhaken. Zeker tegen de prijzen die psv vraagt voor een wedstrijd..
 
Laatst bewerkt:
Op dit forum lees ik weleens dat je je club wat er ook gebeurt, ten alle tijde moet blijven steunen. In principe is dat natuurlijk ook zo, maar ik begrijp de reacties die het hebben over onverschilligheid zo goed. Het lijkt er inmiddels op dat PSV niet wilt en zich erbij neergelegd heeft dat een 2e t/m 4e plek in de competitie ook mooi is. Dat zien we helaas ook in het veld terug en in de reacties achteraf. Iets van bijna en volgende keer beter. We zijn/waren toch een topclub binnen Nederland. Helaas straalt niemand dit binnen onze club uit. Dan moet er rigoureus iets veranderen. En het lijkt me stug dat als we iets van onze oude glorie in ere herstellen, we niet iedereen meekrijgen; supporters, sponsors, media...noem maar op. Daarom moet nu het mes in de organisatie. En die niet meewillen, moeten we er zonder pardon uitgooien. Van Gaal zei ooit iets over juichen en dat is wat we willen en niets anders! Geen Calimero-gedrag (hier vaak genoemd) maar vol overtuiging voor het hoogst haalbare!!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan