PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben al afgehaakt. Heb dit seizoen geen seizoenskaart meer.
Ik al langer niet meer maar pakte los nog steeds wedstrijden. Ik ben best bereid 50 euro te dokken tegen Vitesse bijvoorbeeld als ik een Luuk de Jong of een fitte van Ginkel te zien. Maar op een gegeven moment moet je prijs/kwaliteit gaan beoordelen. Nu ben ik toch al gewend alles thuis te kijken door covid dus zo groot gaat dat offer ook niet zijn 😁
 
Op dit forum lees ik weleens dat je je club wat er ook gebeurt, ten alle tijde moet blijven steunen. In principe is dat natuurlijk ook zo, maar ik begrijp de reacties die het hebben over onverschilligheid zo goed. Het lijkt er inmiddels op dat PSV niet wilt en zich erbij neergelegd heeft dat een 2e t/m 4e plek in de competitie ook mooi is. Dat zien we helaas ook in het veld terug en in de reacties achteraf. Iets van bijna en volgende keer beter. We zijn/waren toch een topclub binnen Nederland. Helaas straalt niemand dit binnen onze club uit. Dan moet er rigoureus iets veranderen. En het lijkt me stug dat als we iets van onze oude glorie in ere herstellen, we niet iedereen meekrijgen; supporters, sponsors, media...noem maar op. Daarom moet nu het mes in de organisatie. En die niet meewillen, moeten we er zonder pardon uitgooien. Van Gaal zei ooit iets over juichen en dat is wat we willen en niets anders! Geen Calimero-gedrag (hier vaak genoemd) maar vol overtuiging voor het hoogst haalbare!!!
Dat is een beetje gratuit. Hoe zie je dat voor je? Dat medewerkers van PSV zich melden en verklaren "ik wil niet mee". Mooi zegt dan de reorganisator. Dan gooi ik jou er ZONDER PARDON uit.
Dat zijn voornamelijk allemaal holle frasen die in de praktijk een stuk lastiger zijn uit te voeren. Niemand meldt zich natuurlijk vrijwillig. Dan zit je met nare dingen als ontslagvergoedingen, opvolgers regelen die vaak een hoger salaris gaan krijgen. Enzovoorts.
Hetzelfde voor de zin "vol overtuiging voor het hoogst haalbare gaan". Dat is iets wat iedereen zal onderschrijven. Het gaat erom welke invulling je daaraan geeft.
 
Dat is een beetje gratuit. Hoe zie je dat voor je? Dat medewerkers van PSV zich melden en verklaren "ik wil niet mee". Mooi zegt dan de reorganisator. Dan gooi ik jou er ZONDER PARDON uit.
Dat zijn voornamelijk allemaal holle frasen die in de praktijk een stuk lastiger zijn uit te voeren. Niemand meldt zich natuurlijk vrijwillig. Dan zit je met nare dingen als ontslagvergoedingen, opvolgers regelen die vaak een hoger salaris gaan krijgen. Enzovoorts.
Hetzelfde voor de zin "vol overtuiging voor het hoogst haalbare gaan". Dat is iets wat iedereen zal onderschrijven. Het gaat erom welke invulling je daaraan geeft.
Ach Amsterdam laat ook van zich horen. Prima hoor, klinkt alsof jezelf wel eens een reorganisatie hebt meegemaakt, maar niet hebt uitgevoerd. In je eerste en deels tweede alinea geef je m.i. precies aan wat onze organisatie doet. Nl. het verzamelen van beren. Als je als professionele voetbalorganisatie er niets van bakt, moeten er gewoon keiharde maatregelen genomen worden en je hebt gelijk, niemand zal zich waarschijnlijk vrijwillig melden en het zal een stevige duit gaan kosten. Maar wat wil je dan: Aan blijven modderen en onze club echt naar de kloten helpen. Nu worden toptalenten (al of niet met hulp van een gedeelte van onze club) verkwanseld, dat kost ook kapitalen. Welke invulling ik of PSV(?) wil geven aan het hoogst haalbare.....nou dat we i.i.g. een keer uit gaan stralen dat we een topclub zijn (o.a. in onze manier van voetballen) en dat een foutje (kan altijd gebeuren) ook echt 1 foutje is en niet, zoals vaak, het begin van een foutenreeks. Ik wil i.i.g. weer trots kunnen zijn op PSV en het labbekak voetbal van de laatste jaren ver achter me laten.
 
En komen er tijden van veel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag. De strijd zal ontbranden eenieder vecht mee. Vooruit nu rood witten vooruit PSV.

Echte supporters onthouden de tekst en staan in voor- en tegenspoed achter PSV
Ik ben al ruim 40 jaar seizoenskaart houder en ik haak NOOIT af zo lang ik leef.
Het komt echt weer goed met PSV.
Deze fase moeten we nu door en dat kan alleen met steun van echte supporters en niet met de Sjaak Afhaak supporters die zich nu roeren om maar aan te geven dat ze blij zijn dat ze geen seizoenskaart meer hebben, dat alles zo slecht is en dat trainer en bestuur moeten opstappen. Als je iets wil bereiken hebben we echte supporters nodig met hart voor de club.
Stelletje succes supporters zonder hart voor ONS PSV. Bah..........
 
En komen er tijden van veel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag. De strijd zal ontbranden eenieder vecht mee. Vooruit nu rood witten vooruit PSV.

Echte supporters onthouden de tekst en staan in voor- en tegenspoed achter PSV
Ik ben al ruim 40 jaar seizoenskaart houder en ik haak NOOIT af zo lang ik leef.
Het komt echt weer goed met PSV.
Deze fase moeten we nu door en dat kan alleen met steun van echte supporters en niet met de Sjaak Afhaak supporters die zich nu roeren om maar aan te geven dat ze blij zijn dat ze geen seizoenskaart meer hebben, dat alles zo slecht is en dat trainer en bestuur moeten opstappen. Als je iets wil bereiken hebben we echte supporters nodig met hart voor de club.
Stelletje succes supporters zonder hart voor ONS PSV. Bah..........
Als PSV zorgt voor spelers die voor de club vechten en voor de supporters spelen.
Dat gebeurt nu helaas niet of nauwelijks. Het spel van PSV is niet om aan te gluren.
Er is geen passie en strijd. Wij trekken ten strijde heb ik al lang niet meer gezien.
Vind je het gek dat supporters afhaken?
 
En komen er tijden van veel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag. De strijd zal ontbranden eenieder vecht mee. Vooruit nu rood witten vooruit PSV.

Echte supporters onthouden de tekst en staan in voor- en tegenspoed achter PSV
Ik ben al ruim 40 jaar seizoenskaart houder en ik haak NOOIT af zo lang ik leef.
Het komt echt weer goed met PSV.
Deze fase moeten we nu door en dat kan alleen met steun van echte supporters en niet met de Sjaak Afhaak supporters die zich nu roeren om maar aan te geven dat ze blij zijn dat ze geen seizoenskaart meer hebben, dat alles zo slecht is en dat trainer en bestuur moeten opstappen. Als je iets wil bereiken hebben we echte supporters nodig met hart voor de club.
Stelletje succes supporters zonder hart voor ONS PSV. Bah..........
Sorry hoor, ik proef een beetje dat je als supporter niet kritisch mag zijn. Nou dat is echt niet van deze tijd. Ik ben het met je eens dat je als club niet op supporters zit te wachten die alleen in tijden van succes supporter zijn. Ik denk echter dat supporters een heel belangrijke bijdrage kunnen leveren in het wakker houden van de club. En niet elke supporter is ziende blind!!!
 
En misschien nog even ter geruststelling. Ben supporter sinds 1992 (sinds het faillissement van mij 1e liefde op voetbalgebied).
 
Sorry hoor, ik proef een beetje dat je als supporter niet kritisch mag zijn. Nou dat is echt niet van deze tijd. Ik ben het met je eens dat je als club niet op supporters zit te wachten die alleen in tijden van succes supporter zijn. Ik denk echter dat supporters een heel belangrijke bijdrage kunnen leveren in het wakker houden van de club. En niet elke supporter is ziende blind!!!
Ik denk zeker dat je kritisch mag zijn als supporter. Maar ik snap de frustratie van ronaldinho van PSV wel.
Je mag als supporter best vinden dat JDJ of Schmidt oid weg moet. Dit mag ook je ook uiten. Maar uiteindelijk als de volgende wedstrijd begint dan ga je er met één gedachte in en dat is dat PSV moet winnen. Juich je bij een doelpunt en zet je de club boven de mensen.

Ik heb soms ook het gevoel dat sommige supporters meer bezig zijn met het 'wegjagen' van bepaalde staf leden dan met de club zelf.* Wat ik jammer vind.


*Ter verduidelijking. Als je zegt persoon X moet weg. Voel je dan niet aangesproken want ik bedoel je niet. Denk namelijk dat het merendeel op het forum het beste met de club voor heeft en ze juichen voor de overwinning ongeacht wie er aan het roer staat.
 
Als PSV zorgt voor spelers die voor de club vechten en voor de supporters spelen.
Dat gebeurt nu helaas niet of nauwelijks. Het spel van PSV is niet om aan te gluren.
Er is geen passie en strijd. Wij trekken ten strijde heb ik al lang niet meer gezien.
Vind je het gek dat supporters afhaken?
We trekken ten strijde? Dat is tegenwoordig de inzet van zo'n beetje iedere tegenstander die op bezoek komt. Met succes overigens
 
En daar dus nog totaal niet klaar voor; dat was mijn punt.
En ook hoe vlak en te bescheiden hij is, zowel buiten als in het veld. Je moet ook verbaal en in de houding je mannetje staan tenzij je Messi bent en dat niet echt nodig hebt. Voor zulke spelers gelden de principes van totaal plaatje niet echt. Die staan boven iedereen in het voetbal. Maar de rest moet wel meer hebben dan alleen goed voetballen. Hoe Gakpo zich bij dat incident en in gesprek met de scheids even een duw liet geven door dat nare mannetje Wijndal, vond ik tekenend. Zo netjes hoeft je namelijk niet te zijn. En dat zie je ook in zijn interviews na de wedstrijd: heel vlak en niet echt als een aanvoerder die van binnen kookt om wat er gaande was in het veld. Bij een grote club wordt je zomaar genegeerd en overgeslagen op het veld maar ook in de groep.
 
Calimero gezeik. Leg niet de schuld bij anderen als je zelf je zaakjes niet op orde hebt.
Blijkbaar heb je mijn post niet eens gelezen.
Ik geef namelijk eerst aan dat PSV zelf schuldig was aan de nederlaag , omkleed zelfs met een paar redenen.
Het getuigt van armoede om steeds met die Amsterdamse -ik weet geen argumenten meer dus roep ik maar- calimero onzin aan te komen dragen.
Net zo flauw en dodelijk voor een fatsoenlijke discussie als kots en facepalm symbooltjes.

Blijkbaar mag je als je slecht speelt niet constateren dat de arbitrage net zo slecht of zelfs slechter presteerde?
Wat goed is, is goed, Wat slecht is,is slecht.
Verwijten aan onze directie en staf vliegen je hier om de oren.
En dan zou kritiek op een falende scheidsrechter calimero zijn?
Ik geef Ronaldinho groot gelijk als hij stelt dat het gebruik van het woordje calimero door een PSVer belachelijk is.
 
We missen gewoon 1 of 2 klootzakken in het veld. En Toon en JDJ moeten ook maar eens goed in de spiegel kijken. Hoe gaan ze hier mee door? Gaan ze uberhaupt er mee door? Van mij hoeven ze niet per se weg, maar er moet wel een ander beleid komen. Leren van fouten. Gerichter aankopen doen en weg met al dat brandhout. Je beste spelers na dit jaar houden.
Ik denk dat Luuk de Jong qua mentaliteit een geweldige aanwinst zou zijn. Misschien Arias nog keertje vragen.
 
Laatst bewerkt:
En komen er tijden van veel tegenslag dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag. De strijd zal ontbranden eenieder vecht mee. Vooruit nu rood witten vooruit PSV.

Echte supporters onthouden de tekst en staan in voor- en tegenspoed achter PSV
Ik ben al ruim 40 jaar seizoenskaart houder en ik haak NOOIT af zo lang ik leef.
Het komt echt weer goed met PSV.
Deze fase moeten we nu door en dat kan alleen met steun van echte supporters en niet met de Sjaak Afhaak supporters die zich nu roeren om maar aan te geven dat ze blij zijn dat ze geen seizoenskaart meer hebben, dat alles zo slecht is en dat trainer en bestuur moeten opstappen. Als je iets wil bereiken hebben we echte supporters nodig met hart voor de club.
Stelletje succes supporters zonder hart voor ONS PSV. Bah..........
Mij krijg je ook niet weg! Nu niet en nooit niet! Ook al sta ik te schreeuwen dat die kluns weg moet nu. De volgende pot moedig ik het elftal weer aan
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan