Schijnt dat Guti er niet bij is omdat ie 2 dagen daarvoor nog met Mexico moet spelen. Dus hopen dat Sangaré vandaag wordt uitgeschakeld.. Anders wordt het veerman van ginkel denk ik en weet niet of we het daarmee gaan redden.
Yups, maar alleen Guti en Doan zijn dit weekend weg voor verplichtingen (naast Ibi)Ik had niet eens door dat er deze week een interlandbreak was
We spelen niet tegen ajax dit keer0-1
PSV scoort een geldig doelpunt, maar de VAR kan niet goed zien over de bal over de doellijn is en de grensrechter zegt van niet. In de tegenstoot scoort AZ vanuit buitenspelpositie, maar de VAR was nog te druk met het doelpunt van PSV en de scheidsrechter fluit te snel voor de aftrap waardoor de VAR niks meer kan doen.
Oh, dan wordt het 4-0.We spelen niet tegen ajax dit keer
Eerlijk is eerlijk. Deze is heel grappig. Hardop zitten lachen.0-1
PSV scoort een geldig doelpunt, maar de VAR kan niet goed zien over de bal over de doellijn is en de grensrechter zegt van niet. In de tegenstoot scoort AZ vanuit buitenspelpositie, maar de VAR was nog te druk met het doelpunt van PSV en de scheidsrechter fluit te snel voor de aftrap waardoor de VAR niks meer kan doen.
Yup.. dit keer spelen we niet tegen ajax dus zal de VAR waarschijnlijk wel weer alert zijn..Ik verwacht een redelijk eenvoudige 3-1.
Een andere club helemaal wegspelen. Wanneer deden we dat voor t laatst?Wonden likken, rug rechten en dat AZ helemaal wegspelen…
Fruitschaal en voorronde CL...Een andere club helemaal wegspelen. Wanneer deden we dat voor t laatst?
Voorronde CL hadden we balbezit ja. Maar zoals de tweede helft tegen die Denen noem ik geen wegspelen aangezien we geen goals maakten.Fruitschaal en voorronde CL...
Tegen fc Babel bedoelde ik...Voorronde CL hadden we balbezit ja. Maar zoals de tweede helft tegen die Denen noem ik geen wegspelen aangezien we geen goals maakten.
Small club, maar in de competitie kan ik het mij niet heugen. Maar dat kan ook aan.mijm hersenen liggen.Tegen fc Babel bedoelde ik...
Tegen fc Babel bedoelde ik...