PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat ligt aan de definitie "topsport", acht uur per dag in weer en wind op een steiger in de bouw valt ook niet mee hoor. Het probleem is dat bij "computeren" als werk dit meestal geen 90 minuten maar 8 uur is. Nogmaals bij echt ziek zijn van Corona kan je gelijk hebben, maar bij een positieve test en een paar dagen rust lijkt mij niet zo veel aan de hand. Tenzij hij tegen de 50 loopt en al een zwakke conditie heeft, maar daar hebben we hier niet over toch.
Je kan ook zwaar werk niet vergelijken met topsport, waarbij de kleinste details het verschil maken. Als die steigerbouwer een seconde langer over een actie doet, is dat geen probleem. Bij een voetballer is dat wellicht een tegendoelpunt.

Daarbij is Rosario langer dan een paar dagen (2 weken?) afwezig geweest. Dat ga je echt wel merken.
 
Ik vind dat we het best aardig doen hoor. Het is al een stunt mee te mogen doen aan Europees voetbal, overwinteren is alleen de kers op de taart. :cool:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
En we hebben niet tegen Juventus en Man U gespeeld
Wel tegen Barcalona, Spurs, Inter milaan.

Maar de statistiek neemt geen kwalificatie wedstrijden mee. Als je dan kijkt naar de wedstrijden. Dan zitten er ook gewoon veel lastige wedstrijden tussen. Alleen dit jaar en vorig jaar hadden we het beter moeten doen.
 
Vorig jaar in de poulefase toch ook 3x gewonnen?
Ik kom op 2x tegen sporting en rosenborg, ik had dit gister al gezegd. Ik had de statistieken met open mond bekeken....wat een drama....en nu moeten we dus 3x winnen om te overwinteren, dus onze statistieken verdubbelen.
 
Ik kom op 2x tegen sporting en rosenborg, ik had dit gister al gezegd. Ik had de statistieken met open mond bekeken....wat een drama....en nu moeten we dus 3x winnen om te overwinteren, dus onze statistieken verdubbelen.
En Omonia dus dat is al 4. Overigens zeg jij het verkeerd om, denk ik. Maar goed: FAKE NEWS!
 
En Omonia dus dat is al 4. Overigens zeg jij het verkeerd om, denk ik. Maar goed: FAKE NEWS!
Nee, het is geen fake news. Sporting thuis, Rosenborg uit en nu dus Omonia uit. Uit verloren we van Sporting (4-0)
Overigens zitten er in die reeks van 23 ook twee gelijke tegen Atletico, een tegen Inter en een tegen Spurs.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan