PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Europa is enerzijds een super ervaring voor de spelers. Tegelijkertijd moet je realistisch zijn en is Europa op dit moment een treetje te hoog. De eredivisie is wel een serieuze optie, met CL tot gevolg. Ik zou niet teveel op 2 of 3 paarden wedden als ik Roger was. Misschien volgend jaar, als Corona een andere rol speelt, het team wat langer samen is en je hopelijk achterin fatsoenlijke cv’s hebt staan.
 
Europa is enerzijds een super ervaring voor de spelers. Tegelijkertijd moet je realistisch zijn en is Europa op dit moment een treetje te hoog. De eredivisie is wel een serieuze optie, met CL tot gevolg. Ik zou niet teveel op 2 of 3 paarden wedden als ik Roger was. Misschien volgend jaar, als Corona een andere rol speelt, het team wat langer samen is en je hopelijk achterin fatsoenlijke cv’s hebt staan.
Zonder normale verdedigers is elke trede te hoog.
 
Nee, het is geen fake news. Sporting thuis, Rosenborg uit en nu dus Omonia uit. Uit verloren we van Sporting (4-0)
Overigens zitten er in die reeks van 23 ook twee gelijke tegen Atletico, een tegen Inter en een tegen Spurs.
Dus vorig seizoen won PSV 10 wedstrijden niet?
 
Dat vertekent mijn beeld inderdaad. De overwinningen zitten vooral in de voorrondes helaas. Wat een dramatische resultaten. Al zat in de CL vaak de loting en de scheids niet mee. Maar goed, geen resultaten op trots op te zijn na het seizoen 2015-2016. Bron wikipedia.


2015/16Champions LeagueGroep BVlag van EngelandManchester United FC2-10-018.0
Groep BVlag van RuslandCSKA Moskou2-13-2
Groep BVlag van DuitslandVfL Wolfsburg2-02-0
1/8Vlag van SpanjeAtlético Madrid0-00-0 ns (8-7)
2016/17Champions LeagueGroep DVlag van DuitslandFC Bayern München1-24-16.0
Groep DVlag van SpanjeAtlético Madrid0-12-0
Groep DVlag van RuslandFK Rostov0-02-2
2017/18Europa League3QVlag van KroatiëNK Osijek0-11-00.0
 
Europa is enerzijds een super ervaring voor de spelers. Tegelijkertijd moet je realistisch zijn en is Europa op dit moment een treetje te hoog. De eredivisie is wel een serieuze optie, met CL tot gevolg. Ik zou niet teveel op 2 of 3 paarden wedden als ik Roger was. Misschien volgend jaar, als Corona een andere rol speelt, het team wat langer samen is en je hopelijk achterin fatsoenlijke cv’s hebt staan.
Als je jaar in jaar uit een modderfiguur slaat in Europa, dan wordt je op den duur niet meer aantrekkelijk voor spelers die jou als springplank zien naar een hoger niveau. Ik weet niet wat je precies bedoelt met een treetje te hoog maar we zitten in een poule waar clubs zitten als Omonia en PAOK: dit is niveau AZ/Vitesse/hoogstens Feyenoord. Als dat te hoog gegrepen is, dan zijn al je aankopen flut aankopen met wie je ook geen kampioen gaat worden in de Eredivisie met alle financiële en sportieve gevolgen van dien. Alles heeft dan ook met elkaar te maken. Je kunt de Eredivisie en de Europese wedstrijden niet los van elkaar trekken. Ajax deed het juist erg goed in de Eredivisie toen ze ook Europees een boost kregen door hun prestaties.
 
Dat kon Ajax inderdaad nadat de spelersgroep op een paar na al jaren dezelfde was en Ten Hag na een eerst driekwart jaar dat ook nog niet top liep er inmiddels een tijdje zat. 2 goede cv’s en wat tijd en we kunnen idd op meerdere fronten meedoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat kon Ajax inderdaad nadat de spelersgroep op een paar na al jaren dezelfde was en Ten Hag na een eerst driekwart jaar dat ook nog niet top liep er inmiddels een tijdje zat. 2 goede cv’s en wat tijd en we kunnen idd op meerdere fronten meedoen.
Plus Ajax had dat jaar amper blessures. Ik zat net nog effe langs ons blessure lijstje te kijken, die is me toch wel heel erg lang hoor..

Müller, Delanghe, Baumgartl, Viergever, Obispo, Dumfries, Hendrix, Guti, Van Ginkel, Gakpo, Romero, Piroe.
Weliswaar niet allemaal spelers die basis zouden staan, maar wanneer je gedwongen moet gaan schuiven met je elftal zoals in de afgelopen wedstrijden mis je die spelers toch wel hoor.
3/5 centrale verdedigers onbeschikbaar, we hebben maar 2 backs waarvan 1 geblesseerd is. Alleen voorin valt het wel mee, al missen we het scorend vermogen van Gakpo wel heel erg. Vooral wanneer Malen in een dip zit en het er nog niet helemaal uit komt bij Zahavi.

Dan kunnen we wel blijven zeuren dat onze verdediging niet op orde is (wat op de backposities wel zo is) en dat het niveau slecht is, maar ik denk dat alles toch wel een vertekend beeld geeft.
 
Dat kon Ajax inderdaad nadat de spelersgroep op een paar na al jaren dezelfde was en Ten Hag na een eerst driekwart jaar dat ook nog niet top liep er inmiddels een tijdje zat. 2 goede cv’s en wat tijd en we kunnen idd op meerdere fronten meedoen.
Zeker!
Twee goede cv’s: daar wachten we al jaren op.
 
Blessures of niet: zo afgaan tegen PAOK terwijl je alleen Dumfries en Gakpo miste plus in de tweede helft Rosario, dat doorstaat geen enkel excuus. Dat is toch diezelfde Rosario die eigenlijk al overbodig was volgens velen? Om dan zo op je bek te gaan omdat Dumfries en Gakpo er niet waren, is gewoon gênant en PSV onwaardig. Nu gaan we ook nog spelers als Piroe, Mulder en Delanghe noemen om deze wanprestatie enigszins te camoufleren. We zijn ver gezakt.
 
Blessures of niet: zo afgaan tegen PAOK terwijl je alleen Dumfries en Gakpo miste plus in de tweede helft Rosario, dat doorstaat geen enkel excuus. Dat is toch diezelfde Rosario die eigenlijk al overbodig was volgens velen? Om dan zo op je bek te gaan omdat Dumfries en Gakpo er niet waren, is gewoon gênant en PSV onwaardig. Nu gaan we ook nog spelers als Piroe, Mulder en Delanghe noemen om deze wanprestatie enigszins te camoufleren. We zijn ver gezakt.
Je leest wat je wil lezen. Baumgartl, Viergever en Obispo misten we net zo goed. We moesten in de verdediging jongens opvangen die we niet op konden vangen, dan ga je wel eens op je bek tegen zo'n ploeg ja. Piroe, Mulder en Delanghe zijn gewoon onderdeel van dat lijstje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan