PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je leest wat je wil lezen. Baumgartl, Viergever en Obispo misten we net zo goed. We moesten in de verdediging jongens opvangen die we niet op konden vangen, dan ga je wel eens op je bek tegen zo'n ploeg ja. Piroe, Mulder en Delanghe zijn gewoon onderdeel van dat lijstje.
Dit is een sarcastische post hoop ik? :lmao:
 
Je leest wat je wil lezen. Baumgartl, Viergever en Obispo misten we net zo goed. We moesten in de verdediging jongens opvangen die we niet op konden vangen, dan ga je wel eens op je bek tegen zo'n ploeg ja. Piroe, Mulder en Delanghe zijn gewoon onderdeel van dat lijstje.
Obispo is nooit een optie geweest en heeft geen enkele minuut gemaakt. Die valt dus ook af van je lijstje... Baumi en Viergever heb je gelijk maar zoals ik al zei doorstaat dit ook de excuus test niet. Natuurlijk heeft alles invloed maar wat ik al zei, dit was een wanprestatie van de bovenste plank. In de tweede helft waren er 11 spelers op het veld en voor de rest niets. Gênante vertoning.
 
Obispo is nooit een optie geweest en heeft geen enkele minuut gemaakt. Die valt dus ook af van je lijstje... Baumi en Viergever heb je gelijk maar zoals ik al zei doorstaat dit ook de excuus test niet. Natuurlijk heeft alles invloed maar wat ik al zei, dit was een wanprestatie van de bovenste plank. In de tweede helft waren er 11 spelers op het veld en voor de rest niets. Gênante vertoning.
Het was slecht, dat zeker. Maar ik geloof niet dat dat het niveau is van deze groep.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En sinds Philips van de borst is missen we uitstraling. Het is voor mij gewoon geen PSV meer met dat stomme Brainport en Energie direct hier voor.

Dat is ook gewoon echt nergens anders op gebaseerd dan puur nostalgie. Ik denk dat het niemand buiten PSV boeit met wie je op de borst speelt. Het gaat om de prestaties. Ik weet het, die zijn op dit moment ook niks. Maar die sponsor, daar doen wij als supporters moeilijker over dan de rest. Iets van de oudere garde misschien wel (excuus alvast), ik bedoel voor mij hebben De Jong en Guardado in een Energie Direct shirt meer uitstraling gehad dan Derijck en Brechet in een Philips shirt.
 
Laatst bewerkt:
Gek, daar post je toch in?

Maar (niet) goed, geen Götze las ik net. Jammer. Die geeft wel een kwaliteitsimpuls.
 
Gek, daar post je toch in?
Dit is toch de uitwedstrijd en de thuiswedstrijd is bij mij nog gesloten.

Maar (niet) goed, geen Götze las ik net. Jammer. Die geeft wel een kwaliteitsimpuls.
Ja enorm balen. Ben benieuwd of hij kiest voor Madueke of Mo. Ook het gemist van Thomas vind ik jammer. Vind hem toch iets effectiever als Mauro. Tenminste dat gevoel heb ik. Zolang die maar geen rb speelt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan