PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
LlMwX0t.jpg

Eerdere duels​

PAOK Saloniki - PSV3 - 2
UEFA Europa League, 22 november 2001
PAOK Saloniki - PSV0 - 1
UEFA Europa League, 07 december 2000



77228_fullimage_ae_pre-match_012-paok-saloniki---psv_20-21.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
De trainer van PAOK is per direct vertrokken naar Palmeiras. Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe trainer aangesteld, dus nu verwacht ik een grote uitslag. 0-4 :maniac:
 
Gaat hoe dan ook een lastige worden. Ajax had het ook erg lastig met ze. Ze hebben Benfica nog uit de CL voorrondes gekegeld.
 
Ben zelf geen gokker, maar ik vind deze wel opvallend:
1604325142442.png

PAOK is dus blijkbaar, met enige afstand, favoriet tegen PSV volgens de bookies
 
Wat een optimisme. :)
We hebben het altijd moeilijk tegen dat soort ploegen. Zeker uit. Geluk bij een ongeluk dat het nu geen heksenketel wordt, maar ik ben nog niet zo zeker van een goed resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Wie zouden er mogelijk terug kunnen komen? Misschien Gakpo en Rosario? Of gaan de Grieken een Cypriotische grap uithalen?
 
Wie zouden er mogelijk terug kunnen komen? Misschien Gakpo en Rosario? Of gaan de Grieken een Cypriotische grap uithalen?

Ik denk het, dat zijn nu de meest verleden besmettingen na Zahavi en Teze. Maar ja, dat is donderdag twee weken geleden en het valt dus maar te bezien of ze dan al mee mogen.
 
Ik denk het, dat zijn nu de meest verleden besmettingen na Zahavi en Teze. Maar ja, dat is donderdag twee weken geleden en het valt dus maar te bezien of ze dan al mee mogen.
Iedereen gaat er maar vanuit dat de spelers die met Corona besmet zijn geweest direct fit genoeg zijn om te spelen. Het kan natuurlijk meer tijd vergen om fit te worden. :cautious: Niet iedereen heeft geen of milde klachten. :rolleyes:
 
Iedereen gaat er maar vanuit dat de spelers die met Corona besmet zijn geweest direct fit genoeg zijn om te spelen. Het kan natuurlijk meer tijd vergen om fit te worden. :cautious: Niet iedereen heeft geen of milde klachten. :rolleyes:

Ik reageer op M11troglou en die zegt al ''mogelijk''. Behoudens ergere klachten en nasleep/fitheidissues natuurlijk, neem aan dat dat voor zich spreekt. Veel voetballers keren echter na een week of twee wel terug.
 
Wie zouden er mogelijk terug kunnen komen? Misschien Gakpo en Rosario? Of gaan de Grieken een Cypriotische grap uithalen?

Ben bang dat we weer met een kleine groep daarheen gaan. Beetje ongeveer hetzelfde groep die ook in Cyprus waren, tenzij er weer nieuwe besmettingen zijn.

Hopelijk mogen en kunnen Gakpo en Dumfries spelen tegen PAOK, scheelt serieus een hoop als die twee er weer bij zijn, maar dan is het ook weer afwachten of ze Griekenland in mogen.

Ik reageer op M11troglou en die zegt al ''mogelijk''. Behoudens ergere klachten en nasleep/fitheidissues natuurlijk, neem aan dat dat voor zich spreekt. Veel voetballers keren echter na een week of twee wel terug.

Kijk naar die gekke Cristiano Ronaldo. Die heeft amper getraind met Juventus, was een dag voor de wedstrijd tegen Spenzia, negatief getest na 2 weken ofzo. valt in, en scoort er direct 2. Al heb je natuurlijk wel over iemand die gigantisch fit is terwijl die 35 is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan