PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit is ook precies de reden waarom Schmidt een extra back wilde, want zo kom je er gewoon niet uit. Thomas en Mauro op rechtsback zou je bij elke club nooit zien. Behalve bij ons waar we beschikken over 2 backs. That's it.

Boscagli speelt als een wijf, terwijl op zijn positie dat gewoon 9 van de 10 afgestraft wordt en dat was vandaag ook gewoon gebeurd. We hebben een echte leider achterin nodig mét ervaring. Leuk dat Boscagli goed kan voetballen, maar daar heb je uiteindelijk niets aan als hij makkelijk 2 doelpunten weggeeft.
 
De energie was op. Waar is energie direct als je ze nodig hebt.
Wat een lulkoek gewoon een aanfluiting en wat hebben we een toch wederom een slecht team.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De energie was op. Waar is energie direct als je ze nodig hebt.
Wat een lulkoek gewoon een aanfluiting en wat hebben we een toch wederom een slecht team.
Ben erg kritisch, maar dit zou wel een verklaring kunnen zijn. Ken mensen die ook Corona hebben gehad en ook volledig ‘op’ zijn
 
Uhmmmm, we gaan de rust in met een 0-1. Daarna kon ik niet meer kijken en nu check ik even wat het is geworden: 4-1. Hoe is dit in hemelsnaam gebeurd??? PAOK creëerde in de eerste helft werkelijk 0 kansen.
 

Roger Schmidt denkt dat PSV de prijs heeft betaald voor ‘intensieve weken’​

link

,,Voetbal is soms zoals dit”, constateerde Roger Schmidt na afloop van de voor PSV belabberd verlopen exercitie bij en tegen PAOK Saloniki. Hij was enorm teleurgesteld. ,,We stonden niet goed georganiseerd om de tweede bal te controleren en krijgen drie counters tegen en drie goals in denk ik tien minuten”, zo verklaarde hij de 4-1 nederlaag.

,,Onze restverdediging is normaal gesproken onze kracht. Aan het einde is het ook een kwestie van energie en concentratie. We hebben de prijs betaald voor intensieve weken”, aldus de coach, die doelde op de corona-situatie bij PSV. ,,We hadden niet veel spelers en degenen die er wel waren, moesten vaak negentig minuten maken. Dan mis je soms de focus en concentratie. Dat is denk ik ook een oorzaak voor de nederlaag vandaag.”

Schmidt was mild voor zijn groep. ,,Voor mijn spelers is dit geen makkelijke tijd. Als je een internationaal seizoen speelt, is het een flinke uitdaging in onze situatie. Je kunt dat niet doen met elf of twaalf fitte spelers. Daar betaal je een prijs voor.

:unsure:"Onze restverdediging is normaal gesproken onze kracht." :rolleyes:
Daar moet ik even over nadenken. :confused:
 
Gewoon verdedigend te weinig gedaan op de transfermarkt en de focus zoals altijd al bij PSV gelegd op middenveld en aanval. Schmidt kan roepen wat ie wil over vermoeidheid ( moet misschien een kijkje nemen in het programma van de PL-clubs...) maar met Boscagli en met alle respect Teze plus een Max die niet kan verdedigen, ga je het internationaal niet redden. Ook een backup voor Denzel is er niet waardoor je Mauro of Thomas daar moet neerzetten. Boscagli doet alsof hij de Beckenbauer van PSV is maar zelfs zijn aanvallende passen gaan vaak verkeerd en verdedigend was het al niet veel. Teze is een nononsens verdediger en dat is prima maar naast hem moet echt iemand zijn die de leiding neemt, zeker als Max ook vaak niet weet wat verdedigen überhaupt is... Leuk en aardig hoor hoog spelende verdedigers maar ze moeten toch eerst kunnen verdedigen.. En de tweede bal was vandaag in de tweede helft niet voor onze middenvelders. En wanneer Götze ook al dom balverlies lijdt, dan weet je het al.
 
Gewoon verdedigend te weinig gedaan op de transfermarkt en de focus zoals altijd al bij PSV gelegd op middenveld en aanval. Schmidt kan roepen wat ie wil over vermoeidheid ( moet misschien een kijkje nemen in het programma van de PL-clubs...) maar met Boscagli en met alle respect Teze plus een Max die niet kan verdedigen, ga je het internationaal niet redden. Ook een backup voor Denzel is er niet waardoor je Mauro of Thomas daar moet neerzetten. Boscagli doet alsof hij de Beckenbauer van PSV is maar zelfs zijn aanvallende passen gaan vaak verkeerd en verdedigend was het al niet veel. Teze is een nononsens verdediger en dat is prima maar naast hem moet echt iemand zijn die de leiding neemt, zeker als Max ook vaak niet weet wat verdedigen überhaupt is... Leuk en aardig hoor hoog spelende verdedigers maar ze moeten toch eerst kunnen verdedigen.. En de tweede bal was vandaag in de tweede helft niet voor onze middenvelders. En wanneer Götze ook al dom balverlies lijdt, dan weet je het al.
Max verdedigt en positioneert zichzelf nog slechter dan Jetro, en die was technisch en aanvallend ook nog eens lichtjaren verder dan Max, en daar hadden we geen 8 miljoen voor betaald. Sangare speelde een 10 met een griffel bij elkaar tegen ADO dat geen enkele vorm van tegenstand bood, maar nu was het weer hetzelfde belabberde niveau. Ik neig toch weer naar een Baumgartltje nu wat deze volgende aankoop van een degradant betreft. Götze was ook nergens te bekennen en grossierde ook in foute passes, die zal wel in zijn contract hebben laten opnemen dat hij bij het eerste beste bod uit het buitenland dat hem aanstaat mag vertrekken, maar als hij zo speelt zullen er niet veel komen voor hem. Zahavi, tja, iemand anders zei het al, maar wat heb je aan deze speler als je zo speelt? Een spits die je moet bedienen, maar PSV krijgt dat stukje zelfs niet eens voor elkaar. Het is oeverloos breien zonder ook maar een moment gevaar te stichten. Ik haat dat soort voetbal zo erg. Ik dacht dat Schmidt echt een beetje dat snelle Klopp-voetbal zou gaan brengen, maar zelfs na al deze aankopen op zijn advies is er niks van terug te zien. Tegen ADO zag ik een geweldig spelend PSV, maar dat bleek dus gewoon zo te zijn omdat ADO PSV z'n gang liet gaan. Er zijn nu al tig coaches die PSV weten te ontmaskeren door een simpele ingreep; wanneer gaat ons volgas-genie eens wat tactisch capabels vertonen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gewoon verdedigend te weinig gedaan op de transfermarkt en de focus zoals altijd al bij PSV gelegd op middenveld en aanval. Schmidt kan roepen wat ie wil over vermoeidheid ( moet misschien een kijkje nemen in het programma van de PL-clubs...) maar met Boscagli en met alle respect Teze plus een Max die niet kan verdedigen, ga je het internationaal niet redden. Ook een backup voor Denzel is er niet waardoor je Mauro of Thomas daar moet neerzetten. Boscagli doet alsof hij de Beckenbauer van PSV is maar zelfs zijn aanvallende passen gaan vaak verkeerd en verdedigend was het al niet veel. Teze is een nononsens verdediger en dat is prima maar naast hem moet echt iemand zijn die de leiding neemt, zeker als Max ook vaak niet weet wat verdedigen überhaupt is... Leuk en aardig hoor hoog spelende verdedigers maar ze moeten toch eerst kunnen verdedigen.. En de tweede bal was vandaag in de tweede helft niet voor onze middenvelders. En wanneer Götze ook al dom balverlies lijdt, dan weet je het al.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar het belangrijkste punt is volgens mij dat er geen enkel idee achter het PSV van Schmidt zit. Hoe kan het namelijk zijn dat onze toch goede aanvallers zichzelf constant in een fuik laten lopen, waardoor ze zo weinig kansen creëren? En hoe kan het zijn dat PSV verdedigend zó ontzettend veel gaten laat vallen? Wat is het idee? Ik zie het niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan