Noni Madueke (A)

Iedere speler kan 60 miljoen opleveren. Realiteit is dat het slechts bij een enkeling lukt. Een Frenkie de Jong en de Ligt leveren ziek veel op. Maar hun hadden ook al veel meer bewezen dan een Madueke en een Mo. Laat ze eerst maar een goed seizoen spelen voordat we gaan dromen over record transfer.

Ps, ik heb alle vertrouwen erin dat Madueke volgend seizoen gaat knallen. Maar opzich is een huidige marktwaarde van 17 tot 20 miljoen best reëel. Psv moet hem gewoon niet verkopen
Toch wel duidelijk wat voor verschillen er zijn. Jongens die al vroeg met hun kop in de wolken lopen komen er gewoon (bijna) niet. Al heb je zo veel talent, werken ervoor verdoemme
 
Iedere speler kan 60 miljoen opleveren. Realiteit is dat het slechts bij een enkeling lukt. Een Frenkie de Jong en de Ligt leveren ziek veel op. Maar hun hadden ook al veel meer bewezen dan een Madueke en een Mo. Laat ze eerst maar een goed seizoen spelen voordat we gaan dromen over record transfer.

Ps, ik heb alle vertrouwen erin dat Madueke volgend seizoen gaat knallen. Maar opzich is een huidige marktwaarde van 17 tot 20 miljoen best reëel. Psv moet hem gewoon niet verkopen
En in een jaar met halve finale CL. Dat doet wat met de marktwaarde. We doen allemaal lacherig om die wedstrijd tegen Tottenham (en terecht😀). Maar die campagne heeft Ajax de voorsprong op de rest bezorgd.
 
We kunnen terugkijken op een mooi seizoen voor de jonge Noni die meteen al een prima rendement had. Kwam voor mij als een echte verrassing. Maar ik vind dat hij de laatste tijd vaker had mogen spelen. Zijn talent, frisheid en dreiging komen goed van pas en voor zijn ontwikkeling is het ook niet verkeerd als hij wat meer minuten maakt.
Het is sowieso vreemd dat hij met zijn rendement de laatste wedstrijden nauwelijks aan spelen toekomt en zelfs Vertessen (die echt nog hélemaal niks gepresteerd heeft) voor zich moet dulden. Dat pakt Schmidt niet goed op vind ik.
 
Het is sowieso vreemd dat hij met zijn rendement de laatste wedstrijden nauwelijks aan spelen toekomt en zelfs Vertessen (die echt nog hélemaal niks gepresteerd heeft) voor zich moet dulden. Dat pakt Schmidt niet goed op vind ik.
Ik vind je daar nog vriendelijk. Ik vind het zelfs belachelijk. Die Vertessen heeft echt nog 0,0 laten zien. Terug naar Jong PSV met die gozer.
 
Het is sowieso vreemd dat hij met zijn rendement de laatste wedstrijden nauwelijks aan spelen toekomt en zelfs Vertessen (die echt nog hélemaal niks gepresteerd heeft) voor zich moet dulden. Dat pakt Schmidt niet goed op vind ik.
Wat is dat toch voor een kul dat Noni Vertessen voor zich zou moeten dulden?

FOR - PSV, Madueke 23 min, Vertessen 0
PSV - FEY, Madueke 45 min, Vertessen 3
AZ - PSV, Madueke 21 min, Vertessen 45
PSV - HER, Madueke 15 min, Vertessen 0
VVV - PSV, Madueke 1 min, Vertessen 1
PSV - GRo, Madueke 0 min, Vertessen 1

In de laatse 6 wedstrijden heeft Madueke ruim 100 minuten gemaakt, Vertessen 50. Madueke 1x een rekinvalbeurt gehad, Vertessen 3x, Madueke 1x niet ingevallen, Vertessen 2x niet.

Leg mij eens uit hoe je met droge ogen denkt te kunnen beweren dat Madueke Vertessen voor zich moet dulden? Op basis van de ene minuut van afgelopen weekend?

T is gewoon weer negatief gejank wat niet ondersteund door de cijfers, al dan niet als stok bedoeld om maar over de trainer te zeiken.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat toch voor een kul dat Noni Vertessen voor zich zou moeten dulden?

FOR - PSV, Madueke 23 min, Vertessen 0
PSV - FEY, Madueke 45 min, Vertessen 3
AZ - PSV, Madueke 21 min, Vertessen 45
PSV - HER, Madueke 15 min, Vertessen 0
VVV - PSV, Madueke 1 min, Vertessen 1
PSV - GRo, Madueke 0 min, Vertessen 1

In de laatse 6 wedstrijden heeft Madueke ruim 100 minuten gemaakt, Vertessen 50. Madueke 1x een rekinvalbeurt gehad, Vertessen 3x, Madueke 1x niet ingevallen, Vertessen 2x niet.

Leg mij eens uit hoe je met droge ogen denkt te kunnen beweren dat Madueke Vertessen voor zich moet dulden? Op basis van de ene minuut van afgelopen weekend?

T is gewoon weer negatief gejank wat niet ondersteund door de cijfers, al dan niet als stok bedoeld om maar over de trainer te zeiken.
Ik ben het eens met je stelling dat Madueke nog steeds hoger in de pikorde staat dan Vertessen, maar dat rijtje wat je nu als voorbeeld geeft schreeuwt bijna om een reactie. Als je namelijk de wedstrijden tegen Fortuna en Feyenoord eraf zou halen, dan heeft Yorbe puur statistisch gezien meer minuten gemaakt dan Noni. Dus dan zou je op basis van de laatste 4 wedstrijden kunnen constateren dat Vertessen aan het klimmen is in de pikorde.
 
Ik ben het eens met je stelling dat Madueke nog steeds hoger in de pikorde staat dan Vertessen, maar dat rijtje wat je nu als voorbeeld geeft schreeuwt bijna om een reactie. Als je namelijk de wedstrijden tegen Fortuna en Feyenoord eraf zou halen, dan heeft Yorbe puur statistisch gezien meer minuten gemaakt dan Noni. Dus dan zou je op basis van de laatste 4 wedstrijden kunnen constateren dat Vertessen aan het klimmen is in de pikorde.
En en op basis van de laatste 3 weer niet.
 
Tsja, zo blijf je dus een welles-nietes discussie overhouden. Laten we het erop houden dat we veel liever Noni op het veld zien dan Yorbe en dat Schmidt echt wel de kwaliteiten van onze Engelsman hoger inschat.
 
Het is sowieso vreemd dat hij met zijn rendement de laatste wedstrijden nauwelijks aan spelen toekomt en zelfs Vertessen (die echt nog hélemaal niks gepresteerd heeft) voor zich moet dulden. Dat pakt Schmidt niet goed op vind ik.
Zou het niet kunnen, dat ze hem niet opstellen om hem niet te veel in de kijker te laten lopen van andere clubs, die er geen been in zien om 8-10m neer te kleggen enn dan wel zien waar het eindigt (e.g. ManC, Chelsea etc).
 
Kunnen we anders de discussie vernauwen tot de vraag waarom Vertessen überhaupt speeltijd krijgt?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij snel is. Madueke is ook snel, maar Vertessen iets sneller als je het mij vraagt. Madueke is wel 10x effectiever dan Vertessen, misschien wil Schmidt hem een goal gunnen?
 
Minstens. Want ik zie helemaal geen PSV kwaliteit in Vertessen. Ik dacht eerst dat het gebrek aan beter was. Er waren veel blessures. Maar nu wordt hij nog steeds opgesteld.
In 11 van de 30 competitiewedstrijden heeft hij minuten mogen maken. Waaronder meerdere invalbeurten van enkele minuten. Das iets anders dan steeds opstellen.

En dan nog dit, als zaterdag Noni was ingebracht voor die ene minuut had t halve forum weer gezeken dat je dat Noni kan aandoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan