Noni Madueke (A)

Ik zie graag een team die kampioen kan worden en als Berghuis daarin meehelpt is iedere kwal welkom. Wat vind jij van Bommel,Wouters,Arnesen,Lerby,Waterreus,Gerets?

Ik heb alleen van Bommel meegemaakt als speler en volgens mij misdroeg hij zich niet structureel op training, stond niet altijd met een lang gezicht op het veld en gaf nooit op als het een klein beetje tegen zat.
 
Ik heb alleen van Bommel meegemaakt als speler en volgens mij misdroeg hij zich niet structureel op training, stond niet altijd met een lang gezicht op het veld en gaf nooit op als het een klein beetje tegen zat.
Noemen ze framing. Ik kijk gewoon naar zijn prestaties en stats en dan mogen we onze handen dichtknijpen.
 
Cocu was 20 toen hij naar Vitesse ging en een zware blessure hield hem anderhalf jaar aan de kant. Die presteerde dus weinig voor zijn 19de.
Idd. En nog wat 020-bemoeienis: Frenkie draaide zijn eerste volwaardige seizoen - los van nietszeggende bekerwedstrijden en wat invalbeurten in de competitie - in het eerste "pas" op zijn twintigste. Toen vond men dat ook "laat", want vdVaart, Sneijder etc lieten het al op hun zeventiende zien, blabla. Denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat Frenkie de carrieres van beiden gaat overtreffen. Zegt dus allemaal niets.
 
Idd. En nog wat 020-bemoeienis: Frenkie draaide zijn eerste volwaardige seizoen - los van nietszeggende bekerwedstrijden en wat invalbeurten in de competitie - in het eerste "pas" op zijn twintigste. Toen vond men dat ook "laat", want vdVaart, Sneijder etc lieten het al op hun zeventiende zien, blabla. Denk dat iedereen het er inmiddels wel over eens is dat Frenkie de carrieres van beiden gaat overtreffen. Zegt dus allemaal niets.
Hahah overtreffen van Sneijder nou eerst zien.
 
In de eerste divisie. Maar goed je mag hem hebben. Feit is dat er weinigen wekelijks uitblinken op hun 19e. Jouw met moeite bij elkaar gezochte lijstje geeft daar ook wel het bewijs voor.
Hoeveel wil je er hebben voordat je tevreden bent? Maatstaf is dat er nu gesteld wordt dat Noni het beste talent is.
 
Voor 20 miljoen verpatsen en voor 4 miljoen Berghuis ophalen. En de overige 16 besteden aan de verdediging.Kom maar door Berghuis haters. Voorhoede Gakpo-Zahavi-Berghuis zijn 45+ doelpunten
Dat dachten we ook van Zahavi-Malen. En we spelen geen 4-3-3, ook volgend jaar niet
 
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen het raar vinden dat als je niet goed genoeg traint, je ernaast staat. In mijn tijd als professioneel voetballer stond ik er ook gewoon naast als ik er met de pet naar gooide. Vind het echt doodnormaal, laat maar gewoon zien dat je die wedstrijdselectie waard bent. Als is dit misschien wel een onderdeel van dat gepamper van de jeugd.
 
Hoeveel wil je er hebben voordat je tevreden bent? Maatstaf is dat er nu gesteld wordt dat Noni het beste talent is.
Een goed argument waarom Noni een van onze grootste talenten is (grootste talent vind ik lastig zeggen, maar dat geldt ook voor andere spelers) is dat hij iets heeft wat hem dodelijk effectief maakt. Leuke acties die doel hebben (niet dat gekloot van Mo) en ook goed in de afronding.

Natuurlijk kan er nog vanalles gebeuren, maar ik heb Noni hoog zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan