Noni Madueke (A)

Ja, want niemand verlengd bij bij ons PSV....

Ter info, hij ligt vast tot medio 2024, dat zal zeker nog een keer verlengd moeten worden, maar aangezien dat het contract is wat hij al enige tijd terug tekende is een verbeterd contract (langer + (veel) betere beloning) gewoon een hele realistische optie waar beide partijen beter van worden.
Verwacht namelijk niet dat het contract wat hij op zijn 17e tekende al richting ons salarisplafond gaat, voor zover we dat al hebben.
Komt wel goed, denk ik. Slechts bij een enkeling gaat het mis.

Als hij eind dit jaar / ergens volgend jaar niet meer weg te denken is, een mooi contract met perspectief aanbieden.
 
Komt wel goed, denk ik. Slechts bij een enkeling gaat het mis.

Als hij eind dit jaar / ergens volgend jaar niet meer weg te denken is, een mooi contract met perspectief aanbieden.
Perspectief lijkt PSV toch ook wel te bieden, Depay, Bergwijn en ook Noni hoor(de) ik spreken over een duidelijk plan van PSV, de route naar het 1e elftal.
 
Perspectief lijkt PSV toch ook wel te bieden, Depay, Bergwijn en ook Noni hoor(de) ik spreken over een duidelijk plan van PSV, de route naar het 1e elftal.
Zeker, maar ik bedoel ook perspectief in het contract. Maw, een paar lekkere knaken voor die jongen.
 
Moet ie wel als de donder Nederlands gaan leren.
Hij is pas 18 (of 19 inmiddels), dus kan hij wel snel aanleren lijkt me. Volgens mij sprak hij weleens Nederlands bij de training video's op het PSV kanaal, maar dat waren wel gewoon een paar woordjes Nederlands.

Noni bij Nederland zou echt geweldig zijn trouwens, dan kunnen we lekker af van Babel en Promes. Dan kunnen we misschien wel een voorhoede hebben met 6 (ex)PSV'ers met Noni, Gakpo, Malen, Depay, Bergwijn en Luuk!
 
Hij is pas 18 (of 19 inmiddels), dus kan hij wel snel aanleren lijkt me. Volgens mij sprak hij weleens Nederlands bij de training video's op het PSV kanaal, maar dat waren wel gewoon een paar woordjes Nederlands.

Noni bij Nederland zou echt geweldig zijn trouwens, dan kunnen we lekker af van Babel en Promes. Dan kunnen we misschien wel een voorhoede hebben met 6 (ex)PSV'ers met Noni, Gakpo, Malen, Depay, Bergwijn en Luuk!
Zo'n voorhoede ga je alleen op de playstation zien ben ik bang :(
 
Die dribbel en dat doelpunt van gisteren doet me erg denken aan Robben. Beetje zelfde leeftijd, goede attitude, balvast, goed schot en bereid om te strijden. Niet lullen maar poetsen.
 
Die dribbel en dat doelpunt van gisteren doet me erg denken aan Robben. Beetje zelfde leeftijd, goede attitude, balvast, goed schot en bereid om te strijden. Niet lullen maar poetsen.
Hopelijk is hij er volgend seizoen ook nog. Gezien zijn eerdere keuzes lijjkt het een verstandige jongen die zijn carrière met de weg der geleidelijkheid kiest. Hier gaan we echt nog veel plezier aan beleven! Een verademing om naar te kijken. Drive, techniek, snelheid, goed schot alleen soms nog wat te lang z’n actie los aan t doorvoeren/ blind. Maar dat mag op die leeftijd 👍
Zijn stats zijn indrukwekkend dit seizoen.
 
Hopelijk is hij er volgend seizoen ook nog. Gezien zijn eerdere keuzes lijjkt het een verstandige jongen die zijn carrière met de weg der geleidelijkheid kiest. Hier gaan we echt nog veel plezier aan beleven! Een verademing om naar te kijken. Drive, techniek, snelheid, goed schot alleen soms nog wat te lang z’n actie los aan t doorvoeren/ blind. Maar dat mag op die leeftijd 👍
Zijn stats zijn indrukwekkend dit seizoen.
Als een speler weg wil kan die weg, maar deze jongen heeft nog best een lang contract, verwacht dat hij zeker 1 seizoen blijft, hoop op minimaal 2.
 
Als een speler weg wil kan die weg, maar deze jongen heeft nog best een lang contract, verwacht dat hij zeker 1 seizoen blijft, hoop op minimaal 2.
Ik denk dat ie nog 2 seizoenen blijft. Volgend jaar als basisspeler en dan nog een goed seizoen erachteraan. Met hopelijk CL en EL ervaring.

Ook verwacht ik dat hij volgend jaar 1 jaar bijtekend.
 
Ik vind het een heerlijke voetballer en een fijne positieve gozer in de media. Hij mag van mij nog heel lang blijven en dan een fantastische transfer maken.

Hij doet het vooralsnog in ieder geval conform z'n eigen plan om te kunnen spelen en groeien. Zo is ie ook hier terecht gekomen. Ik verwacht dus dat ie volgens z'n eigen planning nog niet helemaal klaar is in Eindhoven. Dat hoop ik ook een beetje.
 
Hij doet het vooralsnog in ieder geval conform z'n eigen plan om te kunnen spelen en groeien. Zo is ie ook hier terecht gekomen. Ik verwacht dus dat ie volgens z'n eigen planning nog niet helemaal klaar is in Eindhoven. Dat hoop ik ook een beetje.
Ik think wishfull met je mee.
 
Leipzig, AC Milan & Leicester houden Madueke in de gaten (Bron VP). En zou volgens hen zo’n 17 miljoen waard moeten zijn. Gewoon lekker nog 1 a 2 seizoenen bij PSV blijven zou ik zeggen en voor +30 miljoen verkopen.

Dat zou ik ook zeggen, het probleem is dat PSV vooral heel goed is om kapitaal te vernietigen. M.a.w. wat nu 17 miljoen waard is, is na de PSV opleiding ineens een stuk minder waard. We maken verrassend weinig spelers echt beter en profiteren dan terecht maar zeer matig (understatement) op de transfermarkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan