Noni Madueke (A)

Leipzig, AC Milan & Leicester houden Madueke in de gaten (Bron VP). En zou volgens hen zo’n 17 miljoen waard moeten zijn. Gewoon lekker nog 1 a 2 seizoenen bij PSV blijven zou ik zeggen en voor +30 miljoen verkopen.
Niet te lang wachten met een mooi contract aanbieden, waar voor hem persoonlijk ook nog perspectief in zit.

Maar zeker als Mo en Malen vertrekken zal hij weer meer gaan spelen.
 
Dat zou ik ook zeggen, het probleem is dat PSV vooral heel goed is om kapitaal te vernietigen. M.a.w. wat nu 17 miljoen waard is, is na de PSV opleiding ineens een stuk minder waard. We maken verrassend weinig spelers echt beter en profiteren dan terecht maar zeer matig (understatement) op de transfermarkt.
Als madueke voor 17 miljoen zou vertrekken en Mo ook nog is voor rond de 5-8 heeft PSV gewoon ca 25 miljoen ontvangen voor talenten waar ze ook makkelijk 60-80 miljoen voor hadden kunnen vangen, dat zou heel zorgwekkend zijn. Maar madueke heeft contract tot 2024 dus laten we hopen dat we met hem wel een mooi bedrag kunnen vangen en nog zeker even van kunnen genieten😍
 
Setje angsthazen hier, Madueke ligt lang vast, is een verstandige jongen uit een stabiel nest. Heeft dit jaar al 29x in de wei gestaan en gaat komend jaar nog meer spelen. Seizoen erop schiet hij ons naar de 1/4 finale van de CL om daarna pas te vertrekken.
 
Als madueke voor 17 miljoen zou vertrekken en Mo ook nog is voor rond de 5-8 heeft PSV gewoon ca 25 miljoen ontvangen voor talenten waar ze ook makkelijk 60-80 miljoen voor hadden kunnen vangen, dat zou heel zorgwekkend zijn. Maar madueke heeft contract tot 2024 dus laten we hopen dat we met hem wel een mooi bedrag kunnen vangen en nog zeker even van kunnen genieten😍
PSV had nooit maar dan ook nooit 60 miljoen kunnen vangen voor Mo. Om 60 miljoen waard te zijn moet je een periode lang op hoog niveau presteren en dat heeft meneer nooit gedaan. Bij Mo is het doodleuk coole acties maken maar weinig beslissend zijn. Beetje hetzelfde als de kritiek die Stengs ontving afgelopen weekend
 
PSV had nooit maar dan ook nooit 60 miljoen kunnen vangen voor Mo. Om 60 miljoen waard te zijn moet je een periode lang op hoog niveau presteren en dat heeft meneer nooit gedaan. Bij Mo is het doodleuk coole acties maken maar weinig beslissend zijn. Beetje hetzelfde als de kritiek die Stengs ontving afgelopen weekend
Ik zeg ook nergens dat ze alleen voor Mo 60 miljoen konden vangen😉. Met de verkoop van Mo & Noni samen had je best 60 kunnen vangen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wil ik nog wel eens zien dan dat Noni 50m oplevert. Zie ik nog eerder gebeuren dan Mo voor 30
Alleen spelers die zich laten zien in de CL of op een eindtoernooi leveren dergelijke prijzen op. Europa League groepswedstrijden en de competitie is gewoon beduidend minder waard.
 
PSV had nooit maar dan ook nooit 60 miljoen kunnen vangen voor Mo. Om 60 miljoen waard te zijn moet je een periode lang op hoog niveau presteren en dat heeft meneer nooit gedaan. Bij Mo is het doodleuk coole acties maken maar weinig beslissend zijn. Beetje hetzelfde als de kritiek die Stengs ontving afgelopen weekend

Als die 2 ook maar de helft van de mentaliteit van Gakpo hadden was het een heel ander verhaal geworden.
 
Dat zou ik ook zeggen, het probleem is dat PSV vooral heel goed is om kapitaal te vernietigen. M.a.w. wat nu 17 miljoen waard is, is na de PSV opleiding ineens een stuk minder waard. We maken verrassend weinig spelers echt beter en profiteren dan terecht maar zeer matig (understatement) op de transfermarkt.

Madueke is nu 17 miljoen waard juist dankzij de PSV opleiding.
Bij een andere club is t maar de vraag of ie al de stap naar t 1e had gemaakt.

En verder hebben we vanuit de opleiding flink kunnen cashen met memphis en bergwijn. Dan vind ik 'zeer matig' niet de juiste bewoording.
 
Madueke is nu 17 miljoen waard juist dankzij de PSV opleiding.
Bij een andere club is t maar de vraag of ie al de stap naar t 1e had gemaakt.

En verder hebben we vanuit de opleiding flink kunnen cashen met memphis en bergwijn. Dan vind ik 'zeer matig' niet de juiste bewoording.
Ajax had hem al voor 80 miljoen verkocht.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als madueke voor 17 miljoen zou vertrekken en Mo ook nog is voor rond de 5-8 heeft PSV gewoon ca 25 miljoen ontvangen voor talenten waar ze ook makkelijk 60-80 miljoen voor hadden kunnen vangen, dat zou heel zorgwekkend zijn. Maar madueke heeft contract tot 2024 dus laten we hopen dat we met hem wel een mooi bedrag kunnen vangen en nog zeker even van kunnen genieten😍
Iedere speler kan 60 miljoen opleveren. Realiteit is dat het slechts bij een enkeling lukt. Een Frenkie de Jong en de Ligt leveren ziek veel op. Maar hun hadden ook al veel meer bewezen dan een Madueke en een Mo. Laat ze eerst maar een goed seizoen spelen voordat we gaan dromen over record transfer.

Ps, ik heb alle vertrouwen erin dat Madueke volgend seizoen gaat knallen. Maar opzich is een huidige marktwaarde van 17 tot 20 miljoen best reëel. Psv moet hem gewoon niet verkopen
 
Madueke is nu 17 miljoen waard juist dankzij de PSV opleiding.
Bij een andere club is t maar de vraag of ie al de stap naar t 1e had gemaakt.

En verder hebben we vanuit de opleiding flink kunnen cashen met memphis en bergwijn. Dan vind ik 'zeer matig' niet de juiste bewoording.

Zeker eens t.a.v. Noni. Maar daarnaast hebben we m.i. te veel spelers moeten verkopen voor veel te weinig. Dat is waar ik op doelde (wellicht niet al te duidelijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan