Noni Madueke (A)

Ik vind het vooralsnog ook een te hoog Rommedahl-gehalte: rennen, rennen, rennen.......en missen.
Geen bijzondere speler inderdaad en had met al die kansen vaker mogen scoren maar vormde nog wel een goed koppel met Kezman. In de Eredivisie van 2001-2002 toch 12 goals en 14 assists en in die van 2002-2003 nog 6 goals en 15 assists. Ook de speler met de op één na meeste wedstrijden voor Denemarken.

Vertessen komt nog maar net kijken en ik vraag me sowieso af of hij het niveau van een PSV 1 speler gaat krijgen. Heeft net als Rennis een hele hoge snelheid maar verder zie ik het ook nog niet zo.
Noni heeft meer wapens.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Wat is dat toch voor een kul dat Noni Vertessen voor zich zou moeten dulden?

FOR - PSV, Madueke 23 min, Vertessen 0
PSV - FEY, Madueke 45 min, Vertessen 3
AZ - PSV, Madueke 21 min, Vertessen 45
PSV - HER, Madueke 15 min, Vertessen 0
VVV - PSV, Madueke 1 min, Vertessen 1
PSV - GRo, Madueke 0 min, Vertessen 1

In de laatse 6 wedstrijden heeft Madueke ruim 100 minuten gemaakt, Vertessen 50. Madueke 1x een rekinvalbeurt gehad, Vertessen 3x, Madueke 1x niet ingevallen, Vertessen 2x niet.

Leg mij eens uit hoe je met droge ogen denkt te kunnen beweren dat Madueke Vertessen voor zich moet dulden? Op basis van de ene minuut van afgelopen weekend?

T is gewoon weer negatief gejank wat niet ondersteund door de cijfers, al dan niet als stok bedoeld om maar over de trainer te zeiken.
Zo, ben je het kwijt? :maniac:. Het ging mij vooral om afgelopen weekend waarin duidelijk behoefte was aan Madueke en dan komt hij eerst met Vertessen die echt nog niets heeft gepresteerd. Dat wasvoor mij al de druppel. Dat jij er nog zoveel tijd insteekt om het uit te zoeken is bewonderenswaardig;)
 
Zo, ben je het kwijt? :maniac:. Het ging mij vooral om afgelopen weekend waarin duidelijk behoefte was aan Madueke en dan komt hij eerst met Vertessen die echt nog niets heeft gepresteerd. Dat wasvoor mij al de druppel. Dat jij er nog zoveel tijd insteekt om het uit te zoeken is bewonderenswaardig;)
Ja, ik ben t kwijt.
Maar leg eens uit, op basis waarvan en op welk moment was er behoefte aan Madueke en in plaats van wie? An sich liep het namelijk best lekker, 4x gescoord (waarvan 3x net aan niet telde), was dus niet dat we er niet door kwamen.
 
Zo, ben je het kwijt? :maniac:. Het ging mij vooral om afgelopen weekend waarin duidelijk behoefte was aan Madueke en dan komt hij eerst met Vertessen die echt nog niets heeft gepresteerd. Dat wasvoor mij al de druppel. Dat jij er nog zoveel tijd insteekt om het uit te zoeken is bewonderenswaardig;)

Het is sowieso vreemd dat hij met zijn rendement de laatste wedstrijden nauwelijks aan spelen toekomt en zelfs Vertessen (die echt nog hélemaal niks gepresteerd heeft) voor zich moet dulden. Dat pakt Schmidt niet goed op vind ik.
Hier staat toch echt laatste wedstrijden, dat heeft Der Jaufe netjes uitgezocht en bewezen dat Madueke meer speelminuten krijgt dan Vertessen. Hier had hij nergens kunnen zien dat jij doelde op de wedstrijd tegen Groningen, toch?
 
Hier staat toch echt laatste wedstrijden, dat heeft Der Jaufe netjes uitgezocht en bewezen dat Madueke meer speelminuten krijgt dan Vertessen. Hier had hij nergens kunnen zien dat jij doelde op de wedstrijd tegen Groningen, toch?
Maar nu Madueke en Mo op de bank zitten, is elke minuut voor Vertessen er gewoon 1 te veel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
akkoord, maar dat geldt zo'n beetje voor elk post hier toch. Over het algemeen wordt een mening vertolkt.
Als je in ogenschouw neemt dat Vertessen nog 1 jaar contract heeft, dan is t toch geen vreemd idee om dit als etalage-minuten te zien?

En ja, ik zie ook liever Madueke, maar het als onzin bestempelen dat Vertessen ook minuten maakt gaat mij te ver.
 
Als je in ogenschouw neemt dat Vertessen nog 1 jaar contract heeft, dan is t toch geen vreemd idee om dit als etalage-minuten te zien?

En ja, ik zie ook liever Madueke, maar het als onzin bestempelen dat Vertessen ook minuten maakt gaat mij te ver.
Nou, dat is dan leuk bij 4-0. Maar hij is regelmatig ingevallen bij een spannende stand. Dacht ik. Je hoeft het niet uit te zoeken ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF

Topclubs willen Noni Madueke wegplukken bij PSV, forse biedingen onderweg

link

De ster van Noni Madueke is op de transfermarkt tot grote hoogte gerezen. Het aanvallende talent van PSV weet zich in de belangstelling van bijna de complete Europese top. Opmerkelijk genoeg komt bij PSV de laatste weken weinig aan bod, maar dat heeft zijn populariteit bij grote buitenlandse clubs niet minder gemaakt. Ze ruiken zelfs een kans om Madueke nu weg te lokken.

Laat hem nog maar minimaal 5 jaar bij PSV blijven. :cautious:
 

Topclubs willen Noni Madueke wegplukken bij PSV, forse biedingen onderweg

link

De ster van Noni Madueke is op de transfermarkt tot grote hoogte gerezen. Het aanvallende talent van PSV weet zich in de belangstelling van bijna de complete Europese top. Opmerkelijk genoeg komt bij PSV de laatste weken weinig aan bod, maar dat heeft zijn populariteit bij grote buitenlandse clubs niet minder gemaakt. Ze ruiken zelfs een kans om Madueke nu weg te lokken.

Laat hem nog maar minimaal 5 jaar bij PSV blijven. :cautious:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...zoen-de-volgende-stap-bij-psv-kan-zetten.html

Schmidt:
"Hij heeft dit seizoen grote stappen gezet, is er tijdelijk uit geweest met een blessure en heeft daarna op het trainingsveld niet altijd het beste van zichzelf laten zien. Afgelopen week heeft Noni veel arbeid verzet en hij zal in de laatste vier wedstrijden zeker minuten gaan maken. Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend seizoen de volgende stap bij PSV kan zetten. Ik praat vaak over de efficiëntie van onze aanval. Noni heeft laten zien dat te hebben en hij is erg goed in afwerken. Zijn potentie hebben we ook volgend seizoen nodig. Noni bezit de mentaliteit om dat waar te maken. Ik kijk ernaar uit hem te blijven supporten."
 

Topclubs willen Noni Madueke wegplukken bij PSV, forse biedingen onderweg

link

De ster van Noni Madueke is op de transfermarkt tot grote hoogte gerezen. Het aanvallende talent van PSV weet zich in de belangstelling van bijna de complete Europese top. Opmerkelijk genoeg komt bij PSV de laatste weken weinig aan bod, maar dat heeft zijn populariteit bij grote buitenlandse clubs niet minder gemaakt. Ze ruiken zelfs een kans om Madueke nu weg te lokken.

Laat hem nog maar minimaal 5 jaar bij PSV blijven. :cautious:
Voor 20 miljoen verpatsen en voor 4 miljoen Berghuis ophalen. En de overige 16 besteden aan de verdediging.Kom maar door Berghuis haters. Voorhoede Gakpo-Zahavi-Berghuis zijn 45+ doelpunten
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...zoen-de-volgende-stap-bij-psv-kan-zetten.html

Schmidt:
"Hij heeft dit seizoen grote stappen gezet, is er tijdelijk uit geweest met een blessure en heeft daarna op het trainingsveld niet altijd het beste van zichzelf laten zien. Afgelopen week heeft Noni veel arbeid verzet en hij zal in de laatste vier wedstrijden zeker minuten gaan maken. Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend seizoen de volgende stap bij PSV kan zetten. Ik praat vaak over de efficiëntie van onze aanval. Noni heeft laten zien dat te hebben en hij is erg goed in afwerken. Zijn potentie hebben we ook volgend seizoen nodig. Noni bezit de mentaliteit om dat waar te maken. Ik kijk ernaar uit hem te blijven supporten."
Ook al mentaliteitsproblemen?
Voor 20 miljoen verpatsen en voor 4 miljoen Berghuis ophalen. En de overige 16 besteden aan de verdediging.Kom maar door Berghuis haters. Voorhoede Gakpo-Zahavi-Berghuis zijn 45+ doelpunten
Berghuis :braak: Laat Madueke eerst maar eens basisspeler worden bij PSV.
 
Voor 20 miljoen verpatsen en voor 4 miljoen Berghuis ophalen. En de overige 16 besteden aan de verdediging.Kom maar door Berghuis haters. Voorhoede Gakpo-Zahavi-Berghuis zijn 45+ doelpunten

Je grootste talent na een seizoen verpatsen voor 20 miljoen om Berghuis te halen. Jij mag niet eens meer kritiek geven op ons beleid :lmao:

Even voor je beeldvorming. Madueke is in een half gespeeld seizoen verantwoordelijk voor 1 doelpunt per 114 minuten, waar Berghuis er 30 minuten meer voor nodig heeft. Waarom de ene dan inruilen voor iemand met 0 restwaarde.
 
Wat een walgelijke kwal die Berghuis, die hoef ik hier niet te hebben (Y)
Ik zie graag een team die kampioen kan worden en als Berghuis daarin meehelpt is iedere kwal welkom. Wat vind jij van Bommel,Wouters,Arnesen,Lerby,Waterreus,Gerets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan