Jonathan Reis

Als je je droom aan het verwezenlijken bent en die droom brengt je naar de club van helden als Romario & Ronaldo...Dan beet ik me daar 100% in vast.... Zeg ik nu als volwassene.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat dat in het jonge brein van een 16-jarige die rechtstreeks uit de sloppenwijken komt, best wel eens iets anders zou kunnen werken.
Maar goed, da's niks wat een beetje coke niet oplost, zou ik zeggen. :D

:clap: *zit hier hardop te lachen*

T.a.v. die droom: juist. Met de juiste mentaliteit zou dit nooit gebeurd zijn. PSV heeft hier een sterke verantwoordelijkheid en naar het zich laat/liet aanzien, hebben ze gefaald bij de psychologische analyse van de persoon Reis.
 
Hier moet nog een ander, zeer essentieel aspect aan toegevoegd worden: PSV was in die tijd gewoon heel zwak in het begeleiden van dit soort jongens.
Ik onthef Reis niet van zijn deel van de verantwoordelijkheid. Maar ik maak er het PSV van toen nadrukkelijk deelgenoot van.

Yep!
 
Als je je droom aan het verwezenlijken bent en die droom brengt je naar de club van helden als Romario & Ronaldo...Dan beet ik me daar 100% in vast.... Zeg ik nu als volwassene.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat dat in het jonge brein van een 16-jarige die rechtstreeks uit de sloppenwijken komt, best wel eens iets anders zou kunnen werken.
Maar goed, da's niks wat een beetje coke niet oplost, zou ik zeggen. :D
Ik beproef hier een uit ervaring verkondigde gezegde? :p:D
 
:clap: *zit hier hardop te lachen*

T.a.v. die droom: juist. Met de juiste mentaliteit zou dit nooit gebeurd zijn. PSV heeft hier een sterke verantwoordelijkheid en naar het zich laat/liet aanzien, hebben ze gefaald bij de psychologische analyse van de persoon Reis.

Reis heeft ook (medisch) advies in de wind geslagen. Je moet voor zoiets natuurlijk ook open staan.
 
Reis heeft ook (medisch) advies in de wind geslagen. Je moet voor zoiets natuurlijk ook open staan.

Ja, het ligt allemaal aan PSV. En Vitesse (en die hadden nog wel een ervaringsdeskundige) En Bahia. Die arme Reis kon er natuurlijk helemaal niets aan doen.
 
Reis heeft ook (medisch) advies in de wind geslagen. Je moet voor zoiets natuurlijk ook open staan.

Een beetje interviewer gaat echt wel inschatten of iemand mentaal sterk genoeg is om door de transitie te gaan die Reis ging doormaken. Daar hoef je niet voor open te staan.
 
Favella:
favela.jpg



Leerdam:
03%20Leerdam,%20Cafe%20t%20Fonteintje%20.jpg
 
Bij ons is het drukker... Verder zijn er meer raakvlakken dan ik dacht. :D

:D

Maar je ziet op de laatste foto net wel/niet dat de terrasbezoekers beschermt moeten worden tegen het gevaarlijke gepeupel door de hekken.

hahaha, ja Leerdam is niet zonder gevaar. Het zijn de christen-extremisten die regelmatig terrasbezoekers intimideren met hun woeste klokkengeluid en zondagse protestmrasen naar hun kerkelijke walhalla..
 
Maar je ziet op de laatste foto net wel/niet dat de terrasbezoekers beschermt moeten worden tegen het gevaarlijke gepeupel door de hekken.
Die terrasbezoekers kijken naar de grote kerk... Daar komt inderdaad regelmatig een horde geestelijk gestoorden uitrollen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan