Jonathan Reis

Is de coke in Japan niet zo makkelijk te krijgen?
Ooit een veelbelovende speler....moet je nu niet meer willen.
 
Is de coke in Japan niet zo makkelijk te krijgen?
Ooit een veelbelovende speler....moet je nu niet meer willen.

Misschien heeft-ie laatst naar Zondag met Lubach gekeken en gezien dat Brabant de 'place to be' van Europa is voor drugs.
 
Nog steeds zonde hoe dit is gelopen. Zonder twijfel de beste centrumspits in de Eredivisie in de laatste tien jaar, zelfs op die leeftijd,

Nu moet je 'm niet meer willen hebben, tenzij Narcos 4 zich deels in Eindhoven afspeelt.
 
Toch zou hij in deze competitie waar Matavz die 2 jaar geen bal meer raakte, ze nu rechts en links inschiet, minimaal 20 keer gaan scoren. De oude Huntelaar van 34 die al 2 jaar sukkelde met blessures omdat in Duitsland harder wordt getraind en harder wordt gespeeld, begint nu aan een tweede jeugd en verdrijft het talent van Ajax uit de basis. Ach zoveel voorbeelden... Ik zou zeggen halen die gast!
 
Voormalig PSV-spits Jonathan Reis (29) bergt de kicksen op

link

Jonathan Reis (29) heeft zich ermee verzoend dat hij niet meer op topniveau actief zal zijn. De voormalig PSV-spits gaat niet meer actief op zoek naar een club en stopt met het bedrijven van topvoetbal. ,,Ik heb mijn laatste officiële wedstrijd een jaar geleden gespeeld. Het gaat hem niet meer worden”, zegt hij in gesprek met het ED.
Hij heeft nog steeds last van zijn rechterknie en gaat zich voorlopig richten op een carrière als jeugdtrainer.

Een totaal mislukte carrière van een ooit veelbelovend toptalent.
 

Jonathan Reis. Misschien wel de spits met het meeste ruwe talent die ik ooit in een PSV-shirt heb gezien. Scoorde ooit nog eens een hattrick tegen Feyenoord in de historische 10-0 wedstrijd. Iemand die half stijf van de coke nog steeds een van de beteren voorin was. Had na talloze problemen en tweede kansen voor het oog eindelijk weer eens de boel een beetje op de rit, toen hij een afgrijselijke botsing maakte met Tyton, toen nog keeper bij Roda. Sindsdien was het probleem niet alleen mentaal, maar ook fysiek, en kon de spits die op puur talent eerste spits van PSV werd zelfs in de Japanse tweede divisie geen potten meer breken. Eeuwig zonde.

Mooi om te lezen dat hij jeugdtrainer wil worden. Het is misschien wel net zo belangrijk om jeugdspelertjes de andere kant van de medaille te laten zien; wat er kan gebeuren als je de verkeerde beslissingen maakt en je laat verleiden door feesten, drugs etc.

Edit: ik had dit artikel (even openenen in privé-tabblad) nog niet eens gelezen, maar hier bevestigt hij dat het mis is gegaan na die botsing. Toen had hij op jonge leeftijd net weer de drugsproblemen achter zich gelaten.
 
Laatst bewerkt:
Jonathan Reis. Misschien wel de spits met het meeste ruwe talent die ik ooit in een PSV-shirt heb gezien. Scoorde ooit nog eens een hattrick tegen Feyenoord in de historische 10-0 wedstrijd. Iemand die half stijf van de coke nog steeds een van de beteren voorin was. Had na talloze problemen en tweede kansen voor het oog eindelijk weer eens de boel een beetje op de rit, toen hij een afgrijselijke botsing maakte met Tyton, toen nog keeper bij Roda. Sindsdien was het probleem niet alleen mentaal, maar ook fysiek, en kon de spits die op puur talent eerste spits van PSV werd zelfs in de Japanse tweede divisie geen potten meer breken. Eeuwig zonde.

Mooi om te lezen dat hij jeugdtrainer wil worden. Het is misschien wel net zo belangrijk om jeugdspelertjes de andere kant van de medaille te laten zien; wat er kan gebeuren als je de verkeerde beslissingen maakt en je laat verleiden door feesten, drugs etc.

Edit: ik had dit artikel (even openenen in privé-tabblad) nog niet eens gelezen, maar hier bevestigt hij dat het mis is gegaan na die botsing. Toen had hij op jonge leeftijd net weer de drugsproblemen achter zich gelaten.
U heeft zelf wat coke gesnoven??
 
Terug
Bovenaan Onderaan