Jonathan Reis

Helaas, maar van deze jongen gaat helemaal niets terecht komen.
Zoveel talent en dan alles vergooien.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/probleemkind-reis-al-na-tien-dagen-weg-bij-bahia

Kwam gisteren nog zijn ontdekker (Piet de Visser) tegen in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond.

Hoe is het mogelijk dat iemand zich zo in de problemen blijft manouvreren. Als ik de naam Reis al zie denk ik zowat iedere keer met een ietwat wrang gevoel aan dat boekwerk met al die mails en berichtjes dat de supporters voor hem hebben samengesteld in zijn herstelperiode. Alle energie die door wie dan ook in deze persoon gestoken is, de Visser ook, is verloren energie. Het enige dat ik deze jongen nog toewens is dat hij ergens, iemand in zijn omgeving tegenkomt die hem enig plichts- en normbesef inpepert. En als een soort buddy voor al zijn uitspattingen fungeert.
 
Helaas, maar van deze jongen gaat helemaal niets terecht komen.
Zoveel talent en dan alles vergooien.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/probleemkind-reis-al-na-tien-dagen-weg-bij-bahia

Kwam gisteren nog zijn ontdekker (Piet de Visser) tegen in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond.

Vreemd...Reis heeft mij nog een bericht gestuurd dat alles prima ging, met bijgaande foto...













cocaine-cat-snow-much-eyes-1291859099d_large.jpg
 
Ik kan ook niks meer vinden over hem, dus dit is nog steeds de laatst bekende foto van hem:

cocaine-cat-snow-much-eyes-1291859099d_large.jpg
 
Waar zou Reis nu zijn? Einde carriere?


weg bij Bahia maar ik lees nergens meer iets van hem?

Waarschijnlijk op weg naar de afgrond...
:unsure:Misschien zoekt Fred Rutten hem op en zien we hem volgend seizoen in een Feyenoord-shirt. :rolleyes:
 
Waarschijnlijk op weg naar de afgrond...
:unsure:Misschien zoekt Fred Rutten hem op en zien we hem volgend seizoen in een Feyenoord-shirt. :rolleyes:

Dat zie ik nog best gebeuren ook.


Eigenlijk beschouw ik hem toch nog steeds als een verloren zoon van Psv die ik graag terug zou willen zien.
Wel op provisiebasis, die jongen was echt goed.
 
Dat zie ik nog best gebeuren ook.


Eigenlijk beschouw ik hem toch nog steeds als een verloren zoon van Psv die ik graag terug zou willen zien.
Wel op provisiebasis, die jongen was echt goed.

Ik vrees toch dat hij full-prof junkie is die het voetballen als hobby erbij doet. Kansloos verhaal, vooral helaas voor hemzelf.
 
Dat zie ik nog best gebeuren ook.


Eigenlijk beschouw ik hem toch nog steeds als een verloren zoon van Psv die ik graag terug zou willen zien.
Wel op provisiebasis, die jongen was echt goed.
Ik zou 'm ook graag terugzien. Opgezet, in het PSV-museum.
 
Even los van zijn gedrag verder, was het toch een uitzonderlijk talent? Vond ik wel in ieder geval. Zag in hem meer dan in Locadia... (helaas)

Natuurlijk was hij beter dan Locadia, in alle opzichten en wel 3 keer beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan