Jonathan Reis

Blijft nogsteeds zonde, was nu op zeker een wereldtopper geweest als hij een echte prof was geweest.

Een verslaving uit zo'n milieu a la dat gebeurt, maar dat onderhandelen met Vitesse zal ik hem nooit vergeven.

Ik heb dat niet zo. Ik vind het inderdaad jammer, zonde, sneu zelfs.

Brands is het met me eens.

PSV heeft destijds gewoon haar afweging gemaakt (en, bleek later, dat was een goede afweging) om na zijn blessure níet 3 jaar met hem verder te willen. Reis heeft destijds ook zíjn afweging gemaakt door dan liever naar Vitesse te gaan.
 
Ik heb dat niet zo. Ik vind het inderdaad jammer, zonde, sneu zelfs.

Brands is het met me eens.

PSV heeft destijds gewoon haar afweging gemaakt (en, bleek later, dat was een goede afweging) om na zijn blessure níet 3 jaar met hem verder te willen. Reis heeft destijds ook zíjn afweging gemaakt door dan liever naar Vitesse te gaan.

Ik denk als die bij PSV bleef dat die gewoon weer goed was geworden. Hij kon het niet vinden met Bosz, dat heeft natuurlijk ook wel invloed.
 
In het "VIInsider" verhaaltje op VI, wordt verteld over de rol van een teammanager. Hierbij wordt een voorbeeld aangehaald met Reis erin, toen hij dronken achter zijn stuur aangehouden werd. Dat zoiets voor een teammanager niet tegen te houden dat het in de media komt met naam en toenaam. Maar het schijnt dat er toen nog een speler meer in de auto zat, wiens naam toen wél uit de media gehouden is. Er staat bij dat die jongen toen in de slipstream van Reis bij PSV is ontspoord (treinreis), en nu via een kleine club in de Eredivisie zijn weg omhoog weer probeert te vinden. Als ik zo kijk, heb ik zo'n vermoeden dat dat Funso Ojo is. Daar kwamen wel vaker vreemde verhalen over naar buiten en speelt nu bij Dordt.
 
In het "VIInsider" verhaaltje op VI, wordt verteld over de rol van een teammanager. Hierbij wordt een voorbeeld aangehaald met Reis erin, toen hij dronken achter zijn stuur aangehouden werd. Dat zoiets voor een teammanager niet tegen te houden dat het in de media komt met naam en toenaam. Maar het schijnt dat er toen nog een speler meer in de auto zat, wiens naam toen wél uit de media gehouden is. Er staat bij dat die jongen toen in de slipstream van Reis bij PSV is ontspoord (treinreis), en nu via een kleine club in de Eredivisie zijn weg omhoog weer probeert te vinden. Als ik zo kijk, heb ik zo'n vermoeden dat dat Funso Ojo is. Daar kwamen wel vaker vreemde verhalen over naar buiten en speelt nu bij Dordt.
Zou best kunnen inderdaad. Verder spelen de Wuytens ook bij een kleine Eredivisieclub, maar zijn volgens mij zo braaf als wat :D
 
Misschien hebben we nog wel een vacature voor wasmoeder van de F'jes.
Die gast hoeft hier niet meer aan te kloppen, hoe geweldig hij wel niet verandert is.

hij heeft ook eerder geroepen dat ie veranderd was.. ben n beetje skeptisch zullen we maar zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan