Jonathan Reis

Als het een kansloze missie zou zijn, was dat wel gemeld. Nu is er een (kleine?) kans dat Reis zijn niveau weer gaat behalen. De doktoren hebben hun best gedaan en nu moet Reis keihard aan zijn revalidatie (en wellicht toekomst) gaan werken. Wij kunnen enkel afwachten en hopen.....
 
Als het een kansloze missie zou zijn, was dat wel gemeld. Nu is er een (kleine?) kans dat Reis zijn niveau weer gaat behalen. De doktoren hebben hun best gedaan en nu moet Reis keihard aan zijn revalidatie (en wellicht toekomst) gaan werken. Wij kunnen enkel afwachten en hopen.....
Ik ben ervan overtuigd dat Johan z'n beste beentje voor zet.
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.

Die is toch al gelicht?
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.

Nogal paranoïde Ralf :rolleyes:

En Stijn, die optie is nog niet gelicht.
 
Die optie gaat PSV natuurlijk never nooit lichten. No way.

Het is ook niet zo, hoe men het laat overkomen (Derksen bijvoorbeeld), dat het óf het lichten van die driejarige optie is, óf een vertrek. Dat zou wel heel erg vreemd zijn. Er kan altijd onder andere voorwaarden een nieuw, ander contract opgemaakt worden.

Dit is dan ook de enige logische optie. We houden hem voor volgend seizoen onder contract, dan hebben we ruim de tijd om te kijken of hij terug kan komen op niveau.
 
Ik denk dat Reis gewoon nooit meer gaat voetballen en dat de artsen dingen achterhouden voor PSV. Reis wil natuurlijk dat de optie in zijn contract gelicht wordt en daarbij is negativiteit niet gewenst. Zodra de optie is gelicht en Reis zeker is van nog eens 3 jaar salaris zal ben ik bang, het ware karakter van Reis naar boven komen, en zal hij melden dat het toch allemaal niet gaat lukken. Wel op zo een manier dat hij hier nog 3 jaar kan lopen aanmodderen. Reis, prima jongen, maar als ik PSV was zal ik alles nog eens heel goed na laten kijken voordat de optie gelicht wordt.

De arts van PSV was bij de operatie en zal ongetwijfeld met de behandelend arts gesproken hebben. Onzinverhaal dit, sorry ;)
 
en? ben je weer 'als oud"?

Nee, nooit meer kunnen voetballen. Voordeel van Reis is natuurlijk dat hij de beste begeleiding heeft die er is.
Daarnaast bij mij ook alweer 15 jaar geleden, onwikkelingen staan niet stil. Overmars heeft bijvoorbeeld nog jarenlang op topniveau gespeelt na zijn kruisband blessure. Al is de blessure van Reis wel weer een stukje zwaarder.

Ik schat de kans op een terugkeer van Reis op 50%
 
Ik schat de kans op een terugkeer van Reis op 50%

En omdat ik geen Elio ben, en voor mij in dit geval het glas half vol is, blijf ik hopen op die 50%. We hebben vooralsnog geen nieuwe informatie, dus geen reden om nóg meer te wanhopen dan we al doen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan