Joey Veerman (M)

robpsv11

Grammatifaler
Of hij nou gisteren zwak was of niet. Hij gaf gisteren toch wel weer een aantal verdomd lekkere ballen naar voren, en dat heb ik al jaren gemist vanuit het middenveld. De rest komt wel, het is voor zo'n jongen ook wennen dat het allemaal veel sneller gaat dan bij Heerenveen.

Penalty

Internationale Legende
FPA_hvjXsAkOEAn

:D

Ozymandias

Routinier
Ik doe mee…wat een verademing deze speler…bouw het middenveld volgend seizoen nog een beetje meer om hem heen en we gaan nog veel meer plezier aan hem beleven…tegen mijn verwachting in een geweldige aankoop !

Weltmeister

Bondscoach
Ik snap niet dat mensen die goal een fout van Unnerstal vonden. Was gewoon heel goed van Veerman. In de herhaling zag je hoe precies hij de bal om hem heen in de hoek plaatst. Heerlijke trap!
Hij noemt het zelf ‘passjes op de goal’. Weet heel goed wat hij kan en wat hij niet kan.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Prima aankoop van JdJ. Mag ook weleens gezegd worden. Je zou er toch niet aan moeten denken dat 'ie nu in Rotterdam aan het schitteren zou zijn.
Ik denk niet dat ik heel erg overdrijf als ik stel dat Feyenoord dan een stuk grotere kans had op plek 2.

Kruspe

Administrator
Administrator
Tis een beetje een Pröpper mét goals, onze Joey. Hij zal ongetwijfeld nog te maken krijgen met dips en slechte wedstrijden, maar vooralsnog is het een 100% aanwinst.
In de kleine wedstrijden zeker. Tegen Ajax, AZ en Kopenhagen-thuis was hij aan het zwemmen en kon hij het niet belopen. Hopen dat hij die stap ook kan zetten.

Weltmeister

Bondscoach
In de kleine wedstrijden zeker. Tegen Ajax, AZ en Kopenhagen-thuis was hij aan het zwemmen en kon hij het niet belopen. Hopen dat hij die stap ook kan zetten.
Tegen Ajax gaf hij de assist op de 1-1. Ik vond de 2e helft van PSV tegen Ajax overigens lang niet verkeerd. AZ en Kopenhagen thuis waren verdedigend collectief falen. Veel te veel ruimte. Zoals zo vaak dit seizoen. Zoals ook zaterdag weer het eerste half uur, wordt er te gemakkelijk door onze verdediging heen gebald.

Retro

Assistent Coach
Tegen Leicester en Ajax kwamen zijn tekortkomingen weer pijnlijk bloot te liggen. Veerman speelt net als een veteraan van eind dertig die ooit op heel hoog niveau gevoetbald heeft: techniek en inzicht uitmuntend, handelingssnelheid van een oude opa. Ben bang dat het ook niet aan te leren is.

Hij moet gewoon zoals Toornstra voor altijd in de eredivisie voetballen. In de PL of Bundesliga spelen zal zijn zelfvertrouwen niet goed doen.

Kira

Aanvoerder
Tegen Leicester en Ajax kwamen zijn tekortkomingen weer pijnlijk bloot te liggen. Veerman speelt net als een veteraan van eind dertig die ooit op heel hoog niveau gevoetbald heeft: techniek en inzicht uitmuntend, handelingssnelheid van een oude opa. Ben bang dat het ook niet aan te leren is.

Hij moet gewoon zoals Toornstra voor altijd in de eredivisie voetballen. In de PL of Bundesliga spelen zal zijn zelfvertrouwen niet goed doen.
Eens en oneens. Ik ben het eens dat we Veerman zijn tekort komingen zien in de grote wedstrijden. Maar oneens dat dit betekend dat hij dit niveau in de toekomst niet aan kan.

Veerrman is slechts 23 jaar (slechts paar maandjes ouder dan Gakpo). Hij speelt pas sinds januari voor PSV. Hier heeft hij zichzelf heel snel in de basis geknokt. Dat is gewoon super knap. Want Veerman heeft nog nooit met een topclub mee gedraaid. Daardoor zijn er gewoon dingen die hij nog moet leren. Hetzelfde was zo voor een Dumfries.

Maar gezien zijn leeftijd en de stappen die hij nu al heeft gezet. Heb ik al het vertrouwen dat hij nog stappen gaat maken. Niet alleen voor het niveau van PSV maar ook hoger. Ik zie hem niet bij de absolute top terecht komen (ook niet onmogelijk) maar bij de subtop van Europa kan hij nog best terecht komen als hij de juiste ontwikkeling door maakt. De handelingssnelheid is, denk ik, ook iets wat je meekrijgt door te trainen op hoger niveau.

Bovenaan Onderaan